DeletedUser
Guest
Wat je zegt klopt mss voor Casi. Maar Fantazija zijn skills zijn ondermaats 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Wat je zegt klopt mss voor Casi. Maar Fantazija zijn skills zijn ondermaats![]()
Daarom dat hij Phrantic aan het wegedelen is zeker![]()
Een account dat niet online is kan je gemakkelijk edelen ja![]()
@Lekkerfresh. : ben je daar zeker van ?
casimodo 6:
Fantazija 19:
Deze 2 accounts trek ik persoonlijk mijn twijfels bij![]()
Ach zoals ik al in een ander topic zei. Als je de ranglijst ziet als een volgorde van beste spelers verdien ik waarschijnlijk mijn rang niet. Ik zie de ranglijst zelf niet zo. Er zijn dan ook echt wel meer dan 4 teams beter op deze wereld dan ons team. Doe daarom mijn best om een puntenvoordeel te hebben zodat we wat overwicht hebben![]()
Onwaardig omdat ze heel wat geinterd hebben? Je zou het kunnen opvatten als onwaardig.
Maar je kan niet zeggen hoe het had afgelopen als ze dat niet hadden gedaan. Ze hadden dan weliswaar wat lager gestaan, maar of ze geheel onwaardig in de top staan heb ik men twijfels bij.
Onwaardig omdat ze heel wat geinterd hebben? Je zou het kunnen opvatten als onwaardig.
Maar je kan niet zeggen hoe het had afgelopen als ze dat niet hadden gedaan. Ze hadden dan weliswaar wat lager gestaan, maar of ze geheel onwaardig in de top staan heb ik men twijfels bij.
Je wil gewoon jezelf goed praten omdat je niets anders doet dan internen.
Fanta, account dat samen met tai-pan Zaletio had gestabt en daarmee tanken neerhaalde.
Maar wij staan nog niet in de top?
Finish die examens nu maar even.
Geen idee over welke wereld dit juist gaat.
Maar is het hetzelfde team?![]()
Wat je zegt klopt mss voor Casi. Maar Fantazija zijn skills zijn ondermaats![]()
Een account dat niet online is kan je gemakkelijk edelen ja![]()
Fanta, account dat samen met tai-pan Zaletio had gestabt en daarmee tanken neerhaalde.
Jij bent een geweldige wereld 24 kenner buiten of het nu waar of niet waar is wat jij zegt.
Je haalt oude fabeltjes uit de sloot om te kijken of er op deze manier schade kan worden aangericht tegen ons team. Want in de wereld zelf lukt het niet dan maar via propaganda.
Gelukkig doe jij dat al beter dan diplomatische onderhandelen met andere stammen.
Maar wij staan nog niet in de top?
Finish die examens nu maar even.
Geen idee over welke wereld dit juist gaat.
Maar is het hetzelfde team?![]()
Zo'n frustratie in een post. Komt bij mij over als een speler die voor het eerst een miljoen punten haalt en eens een tegenstander tegenkomt die zich wel verdedigt. Als ex-leider van Space valt hij ook opvallend veel leden van Space aan, waarbij ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze ex-Space zouden gerust laten.Ach meneer heeft wat edels gesniped.