Top 20

Reactiescore
93
Beste AF-ers,

Het forum begint weer stil te vallen, de wereld gaat door. Dus laten we beginnen met het raten van de top 20.
Hieronder staan de algemene rangen van de huidige top 20, en vanuit daar komt het verhaal.

1615151169361.png

Daarnaast heb ik is hier ook het kaartje van de top 20:

1615151811584.png

Nu het beeld gemaakt is ga ik hieronder de mensen even persoonlijk aanhalen en op het einde mijn persoonlijke top 20 maken.
Het lijstje is iets meer tijdrovend aangezien het nogal een stille wereld is. Morgen zouden alle 20 spelers op het forum staan ;).

Met vriendelijke groetjes,
E.
 
Reactiescore
93
Meester Heydrich
De eerste van het leger der Gaatjes, en ook gelijk degene die het veiligst weggestopt zit. Van het oude 4Rus naar het nieuwe Gaatje. Voor een rim account meer dat goed bemand, en zijn daarom ook niet vies om andere accounts te helpen waar nodig. Heeft nog weinig laten zien deze wereld, maar met zijn ligging kan het nog lang stil blijven rond het account. We gaan zien waar de toekomst hun brengt, en of ze in de top 20 blijven staan.

Dis que tu es te
Laat de s’en weg en iedere puber is een uurtje zoet. Dit is vooral een onbekende voor mij, maar hoor dat ze op .net genoeg hebben laten zien. Begon in de west stam Clowns, maar naar een tijdje is hij het huis betreden met de andere clowns. Met oost en zuid vooral zijn eigen stamgenoten en noord een rim stam, heeft hij niet een heel uitdagende ligging voor nu. Maar tijd kan dit veranderen en een jump al helemaal.

Fichtme
One of the originals, Captain of the Hole en de 2de op de lijst van het leger der Gaatjes. Een minder leuke ligging met een klein front. Maar daarnaast ook weinig echte safe. Nog weinig echte tegenslag gehad. Gezellige spelers op het account en veel pit. Voor groei moeten ze toch in het gebied van andere komen van hun stam of door de Trumpers van deze wereld. De tijd begint te tikken, maar wie weet laten ze wel zien dat ze klokkenmakers zijn…

Don Carlos
De eerste van de Trumpers, zijn weg begon bij de WNKRS van deze wereld. Na een tijd groeide deze rups uit tot een volwaardige vlinder. Kan nog een groot stuk naar het zuiden voor de wat makkelijkere weg. Of toch noord door het leger der Gaatjes. Valt nog weinig te zeggen over het account als je kijkt naar de stats. Massa na massa zou het leren en misschien zou het tijd wel keren.

Mystery men
Een mysterie voor weinig mensen nog, en een van de hoofden van het gekkenhuis vol met clowns. Met zijn jumpje naar de Trumpers komt er meer vaart in het spelletje. Maar zoals de wereld er nu uitziet word het lang tegen elkaars schenen aanschoppen. Toch als ik mijn vergrootglas erbij pak zie ik wel veel potentie in voor het account, en zijn stamleden spreken vol lof over hem (zijn misschien omgekocht). Maar nu is het misschien verstandig om wat scheenbeschermers te halen en het doel te raken.

Tuurz
Het is je buur die grote Tuur, de laatste clown van het lijstje. Als je kijkt naar zijn ligging is hij de deurmat van het huis. En die deurmat word langzaam een rode loper. Met wat kleine klapjes tegen en iets grotere uitgedeeld, is het nog rustig op het account. Maar het account heeft zijn zicht gezet om de loper zo ver mogelijk uitrollen. Word het een mooie mat, of word dit matten in zijn nadeel.

Tidal
De 2de van de Trumpers, en met zijn slangen cluster komt hij happen naar voedsel. Met een groot knuffelgebied slaat hij zijn hoofd tegen het huis. Net als vele in de lijst is er vrij weinig te zeggen over hoe de stand nu is. Op weinig vlakken komt het echt tot een grote confrontatie. Maar deze slang kan zijn lichaam nog even wat groter maken door lekkere rim snoepjes te nemen.

Mickey Mouse
Het figuur van Disney die iedereen wel kent, maar toch kennen veel mensen dit account niet al te goed. De bliksemafleider van het leger der Gaatjes. Dit account heeft al veel te voorduren gehad in de tijd van wereld 77. Nu bij de eerste grootte slag van de Trumpers zijn er wat dorpen verloren. Zoals sommige zouden zeggen een mooie gaten kaas. Maar deze muis houd wel van kaasjes, samen met het leger gaan ze de Gaatjes misschien weer vullen.

Rone
De Trumpers zijn hier in de meerderheid en dat kunnen we merken aan deze Trumper. Er kwam een vogeltje in mijn oren fluisteren dat het een van DE Trumpers is. Goede activiteit en een sterk team. Ze zijn door de hondjes gebroken, en daarna de stille tocht gaan lopen. Nu de Hondjes het gaatje zijn betreden ziet het er moeilijker uit. Dus we moeten denk ik nog even wachten op verdere confrontatie in het oosten. Toch gaat deze Drone nog wel even wat vlieguurtjes maken tot hij zijn landing in kan zetten. Het is te hopen dat zijn landingsgestel nog intact is.

Panda6forever
En hier is de beer van Trump, met zijn gespleten persoonlijk… cluster. In het zuiden heeft hij lang en breed kunnen nadenken. Met zijn jump naast degene die zichzelf graag opblaast komt hij dichtbij het huisje van de grappenmakers. Samen met de andere Trumper Pixel hebben ze samen wat rondgezwermd in het gebied. Maar na de BG van House en Gaatje toch de overstap gemaakt naar de republikeinen. Met waarschijnlijk een heel defensief cluster achter hem kan hij via de rim wat rake klappen uit gaan delen. Nu de spanning om te snijden is en het huis dichterbij begint te komen gaan we kijken hoe deze beer er op reageert.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
93
Unidentified Black Male.
The founding father, de machtige man van het leger der Gaatjes. De meeste mensen kennen de hoofdspeler wel die vernoemd is naar de paus uit de 3de eeuw. In de grote vorming der stammen nam UBM het sleeptouw en maakte het kleine Gaatje veel groter. Naast de grote naam te dragen, draagt hij ook een leuk cluster om te zien met zijn sliert naar de rim. Het account heeft een tijdje stil gelegen, maar komt nu langzaam terug in de groeimeters. Nu de strijd begonnen is komt het account voor een mooie strijd te staan. Zullen deze mannen laten zien dat ze echt mannen zijn? We shall see.

Saevus Aquila
De stofzuiger in het leger der Gaatjes, Met een mini frontje met de Trumpjes is hij druk bezig met het grote rim deel. Met zijn eigen MB-DU stam vult hij al een heel groot stuk. Met de hondjes als buurtjes kunnen ze een mooie weg door het oost flank van Trump creëren. Maar verder over het account, hhet is een stille kracht. Je hoort weinig van ze, maar als ze zich laten horen komt de fanfare mee naar buiten. Nu de grootste rim stam in zijn gebied gevallen is komt er een duidelijke lijn naar zuid. Gaan ze de slag op de tragedy slaan of blijven ze alles wat los en vast zit in de rim opzuigen. De toekomst gaat laten zien hoe wreed deze adelaar is.

.Pixel
De Trumper die vernoemd is naar een matige film. Net als zijn collega de beer een beetje gezweefd in het Trump cluster naar de afhaalchinees. Met zijn ront wat qua oppervlakte het grootst is vergeleken met zijn stamgenoten, zou het nog wel een strijd kunnen opleveren met zijn bovenbuurtjes. Door de ligging tussen zijn stamgenoten moet deze zwerm van pixels vooral met de deur in huis vallen. Of zijn daar nog andere plannetjes gemaakt om verder te groeien. Er is maar 1 persoon die dat kan weten, en dat is niemand minder dan de ex president van Amerika.

Jason Statham.
Vernoemd naar 1 van mijn favoriete acteurs komen we bij de volgende Trumper. Momenteel lijkt het wel op een mislukte actie film vol met gaten, maar toen ik dit lijstje begon was dat nog niet zo. Ik zag hem razend snel voorbij komen op de ranglijst. Naar mijn idee vooral door het internen omdat in die tijdniet veel aan zijn ODA veranderde. Maar naast het cluster in het noorden heeft deze acteur ook nog een jump clustertje in het zuiden. Het account heeft zich nog niet gewonnen gegeven, maar wat zijn de vervolgplannen? Gaat deze acteur toch nog een hit film maken, of word het een blunder B film, dat is allemaal aan de regisseur.

Loco Loco Motief
Hier komen we bij het vervoersmiddel van het leger der Gaatjes, ze gaan van A naar Beterrrr. Al kijkend naar hun cluster zijn er wat rare evenement geweest waar ze zelf niet alles van weten. Na het afstappen van de o zo grote leider UBM nam LLM het stokje over. Hij stoomt wat door over de dag, niet wetende wat zijn eindbestemming is van deze dag. Zijn hoge ODA (nr4) geeft wel aan dat de troepjes vaak lopen om andere te slopen. Toch is het rustig. De trein gaat nu door verlaten dorpen en neemt zo af en toe een spoor richting het zuiden. Wat gaat deze locomotief in de toekomst doen? Om te laten zien dat het een beuktrein is moet die toch naar het zuiden, maar net als een stamgenoot van hem brengt ze dat later in de problemen. Mocht de BG tussen het Huis en het Gaatje verbreken zijn er maar 2 gaatjes met echt front. We gaan kijken of ze het spoor kunnen blijven volgen of totaal ontsporen.

The Desert Fox.
De laatste op de lijst van het leger der Gaatjes. En niet de minste vos in de woestijn. Met zijn mini jumpje heeft hij wat meer front met de stam van de Trumpers, maar toch ligt het grootste deel niet heel veilig. Op aanvallend vlak heeft dit account veel laten zien, niet alles ging dus zo makkelijk voor het account. Met een een beer als buur en wat andere Trumpers heeft dit account alsnog veel groei ruimte. Deze vosjes kan je wel zien als een van de sterkte binnen het gaatje. Een sterk team en houd van klagen over anderen. Maar toch alles over voor de stam. De strijd is nog niet gestreden voor hun, die moet nog beginnen. Het voorproefje was er een korte tijd geleden, en heeft kleine vruchtjes opgeleverd. Nu is het verstandig om de zaadjes te planten en een boom te laten groeien. Zo kunnen ze later de vruchten ervan afwerpen. De vosjes moeten nog door een heel bos, maar ik geloof dat ze hun weg wel zullen vinden.

TopKipTok
Ik kan me nog de dag herinneren dat Ayvamos zei dit account word helemaal top zodra ik erop ga spelen. De raaskal Trumper, althans als je naar de naam kijkt. Met zijn sliert cluster en zijn kleine jump heeft het account een van de meest uitdagende fronten van de stam. Als we gaan kijken naar de ODA blijft hij toch wat achter op de rest. Een makkelijke weg naar de top. Ook op defensie vlak is er nog weinig gebeurd. Misschien wacht hij op het juiste moment om toe te slaan, die tijd is bijna aangebroken. Waar gaat het account toeslaan bij het primaire cluster of toch bij zijn baby clustertje. Tijd zou het leren voor die account, en er zou ook een tijd komen dat ik het account niet TopTikTok ga noemen. Maar die dag is niet vandaag!

Supergirl
Hier zijn we bij de nummer 2 van de wereld aangekomen, ook weer een Trumpertje. Ik ken het account nog van andere werelden. Nooit echt een goed gesprek met ze kunnen voeren, maar we gaan er zo neutraal mogelijk naar kijken. Net als de kip zonder kop heeft het account een sliert, maar ook een kleine zijtak. Op offensief en ondersteunend vlak is het account best actief geweest. Maar of er veel dorpen winst uit zijn gekomen is de vraag. Het is het een van de 2 accounts met een front met beide andere grootmachten, toch heeft het op defensief vlak nog niet veel gekregen. Zou het account een massa overleven van beide kanten, of zou deze supergirl het kryptonite vinden en neergaan. Een van deze weken moet het eens gebeuren, en daaruit gat blijken of het stand kan houden op zichzelf.

Anomynous Threat.
Het moment is daar de nummer 1 van deze wereld. De Trumper met de meeste steun van het volk, of toch het meeste geld. AT staat al sinds dat ik het me kan herinneren 1ste van de wereld. Een tijd geleden had het account nog niet zoveel actie gezien, maar de donkere dagen zijn aangebroken. AT heeft wat massas gekopt en wat massas gegeven. De grootmacht ligt tussen de 2 grootmachten en probeert aansluiting te vinden met hun grote beren vriend. De spelers van het account zijn wat verschillend maar toch kunnen ze het met elkaar vinden. Nu moeten we nog erachter komen of ze hun sliert groter kunnen maken en de grootste van iedereen creëren.Het is een account in de spotlight dus er zou altijd veel oog naar zijn. Als he account wat plaatsjes valt zou het een ander verhaal kunnen worden. Maar die tijd is nog niet aangebroken, maar misschien binnenkort wel......


Daarnaast ga ik mezelf niet raten dus hier een reet over:

Materlotti
Met een gifkikker en pastasaus zou je jezelf afvragen of dit wel zo goede combinatie is. Maar toch is het een goede combino. Ze zijn vooral op het AF heel erg actief, omdat het wel vrij spel voor ze is. Het zijn een van de grote ondersteuners van het Huis, maar nu ze zijn doorgebroken komt de andere kant naar boven. Gaat dit account naar de top stijgen, vechtend tussen de leeuwen. Kort maar krachtig.

Nu mijn eigen top 20 geranked:

20: Supergirl
19: panda6forever
18: Materlotti
17: Tidal
16: SaevusAquila
15: Don Carlos
14: Meester Hydrich
13: Dis Que Tu Es Te
12: .Pixel
11: Tuurz
10: Mystery men
9: Fichtme
8: TopKipTok
7: Jason Statham.
6: Rone
5: Unidentified Black Male.
4: Anonymous Threat.
3: Mickey Mouse
2: Loco Loco Motief
1: The Desert Fox
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
32
Kan leuk worden :D
 
Reactiescore
767
Ik kan me nog de dag herinneren dat Ayvamos zei dit account word helemaal top zodra ik erop ga spelen. De raaskal Trumper, althans als je naar de naam kijkt. Met zijn sliert cluster en zijn kleine jump heeft het account een van de meest uitdagende fronten van de stam. Als we gaan kijken naar de ODA blijft hij toch wat achter op de rest. Een makkelijke weg naar de top. Ook op defensie vlak is er nog weinig gebeurd. Misschien wacht hij op het juiste moment om toe te slaan, die tijd is bijna aangebroken. Waar gaat het account toeslaan bij het primaire cluster of toch bij zijn baby clustertje. Tijd zou het leren voor die account, en er zou ook een tijd komen dat ik het account niet TopTikTok ga noemen. Maar die dag is niet vandaag!
Ik moet je hier spijtig mededelen dat het oude team van Kip gestopt is voordat de echte 2 vs 1 begon je spreekt nu dus over een totaal ander team :)
 
Reactiescore
157
Hiervoor kom je toch naar het AF. Een mooie post waar veel moeite in is gestopt<3.

Zou ook leuk zijn als andere top stammen ook z'n lijstje maken. Ben wel benieuwd wat ze van de huidige top 20 vinden.
 
Reactiescore
767
Team Mickey is echt erbarmelijk slecht. Dan heb je gewoon geen goede kijk op het spel als je dat ontkent.
mja MIckey staat er nog door stamdeff niet door hun eigen AT liep over ze zien dus ben wel benieuwd wrm Mickey hoger staat aangeschreven dan AT
 
Reactiescore
93
Iedereen is vrij om de huidige top 20 te raten vanuit hun perspectief. Ik heb het zo neutraal mogelijk geschreven, en natuurlijk zet ik in mijn eigen top 20 mijn vriendjes hoger dan mijn vijanden.
 
Bovenaan