Top 20

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Genoeg interns voor iedereen dus:D
 

DeletedUser

Guest
Misschien eens wat om 'de top 20' nieuw leven in te blazen! Bij deze, het lijstje:

1 An Idiot Abroad
2 The Four Horsemen
3 Crossroads of Faith
4 volcanotjex
5 AzEasyAsPie
6 Veldmaarschalk
7 Raging Storm
8 Charge
9 Boregore
10 speeser
11 Veritas Aequitas.
12 Chronus
13 DontQQWhenINobleYou
14 Angry Animals
15 Where is Your God Now?
16 IGranka
17 Zaeres
18 Lack of Clarity
19 Twisted Metal
20 Team Meftin Corleone


---

1 An Idiot Abroad ---> Wat mij betreft 1 van de 3 accounts die verdiend in de top 3 staan en het ook verdienen op
2 The Four Horsemen ---> Wat mij betreft 1 van de 3 accounts die verdiend in de top 3 staan en het ook verdienen op #1 te staan.
3 Crossroads of Faith ---> Wat mij betreft 1 van de 3 accounts die verdiend in de top 3 staan en het ook verdienen op #1 te staan.
4 volcanotjex --> Mag zich nog gaan bewijzen. Relatief veel interns/makkelijke dorpen. Dook wel ineens uit het niets op in 'de top 5'. Ben alleen niet zeker of dit slechts aan de activiteit van het account ligt of aan de vaardigheden van de spelers, ken daar te weinig van hen voor. Sowieso wel top 20 waardig, dat dan weer wel.
5 AzEasyAsPie --> Veel inactiviteit gekend. Lage ODA. Blijft toch redelijk stabiel binnen de top 5/10 staan. Wel zeker top 20 waardig wat mij betreft.
6 Veldmaarschalk --> Jeremy en Jordi heb ik nog altijd een hoge pet van op. Ken de kwaliteiten van de andere twee spelers te weinig, maar het team houdt zich prima staande. Waardig.
7 Raging Storm --> Mooi fusie accountje, mogen zich nog bewijzen. Wellicht krijgen ze daar de kans wel voor tegen Choice in de toekomst. Even afwachten! Vooralsnog onwaardig.
8 Charge --> Speelt stabiel door en blijft in de top. Mooi Elystria weggespeeld in de start. Ook wel wat interns gekend, maar acht ze toch top 20 waardig. Vooralsnog geen idee of ze in de top 10 kunnen handhaven. Succes :)
9 Boregore --> Waardig. Weinig over te zeggen verder.
10 speeser --> Waardig. Weinig over te zeggen verder.
11 Veritas Aequitas. --> Ben benieuwd naar deze spelers. Lijkt erop dat ze het tot nu toe erg makkelijk gehad hebben en ook wat interns naar binnen gesnoept hebben. Geen idee of ze het waardig zijn en er blijven staan.
12 Chronus --> Waardig. Weinig over te zeggen verder. Martijn altijd al een toppertje gevonden.
13 DontQQWhenINobleYou --> Waardig. Weinig over te zeggen verder.
14 Angry Animals --> Waardig. Veel inactiviteit gekend / periodes van weinig edelen. Wordt weer tijd dat ze erop knallen, en dat hebben ze de laatste dagen prima uitgevoerd! Mooie ODA ook, nu de dorpjes nog. ;)
15 Where is Your God Now? --> Prima de aanval afgeslagen van ik weet niet hoeveel spelers in de omgeving. Top 20 waardig.
16 IGranka --> Voor deze wereld nooit van de speler gehoord. Doet het echter sterk en lijkt me een stabiel account. Top 20 waardig.
17 Zaeres
18 Lack of Clarity --> Heb niet zo'n hoge pet op van die brutes. Geen idee wie er verder spelen. Onwaardig.
19 Twisted Metal --> Heeft ook een mooie intern achter de rug. Geen idee wie er speelt en of ze de vaardigheden beschikken om in de top 20 te blijven. Twijfelgevalletje.
20 Team Meftin Corleone --> Blijf toch net op het randje van de top 20. Lang geleden werd voorspeld dat ze eruit zouden vallen. Het moment lijkt me daar nu gekomen. Of ze top 20 waardig zijn mogen ze gaan bewijzen tegen Choice! Succes! Wat mij betreft staan ze hier nu prima.

Een paar accountjes die ik nog wel de potentie zie hebben om top 20 te komen;
I Like Egoism
Zes Kroaten Zonder Maten

Oliver Queen (in de verre toekomst :p)
Crossroads of Destiny (duurt ook nog wel eventjes denk ik, maar komt er vast. ;))
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
6 Veldmaarschalk --> Jeremy en Jordi heb ik nog altijd een hoge pet van op. Ken de kwaliteiten van de andere twee spelers te weinig, maar het team houdt zich prima staande. Waardig.

Bedankt namens VMS
 
Reactiescore
254
6 Veldmaarschalk --> Jeremy en Jordi heb ik nog altijd een hoge pet van op. Ken de kwaliteiten van de andere twee spelers te weinig, maar het team houdt zich prima staande. Waardig.

Thnx B. ;)
 

DeletedUser65664

Guest
14 Angry Animals --> Waardig. Veel inactiviteit gekend / periodes van weinig edelen. Wordt weer tijd dat ze erop knallen, en dat hebben ze de laatste dagen prima uitgevoerd! Mooie ODA ook, nu de dorpjes nog. ;)

Jup we hebben de dorpen, nu terug inactief worden. hhaha:d

thnx bjarne, we zullen er terug eens invliegen dan :)
 

DeletedUser57918

Guest
Lack of Clarity moet veel hoger, brutes is baas.:)
Jokersbrain moet ook hoger J. is cool! :cool:
 

DeletedUser71378

Guest
4 volcanotjex --> Mag zich nog gaan bewijzen. Relatief veel interns/makkelijke dorpen. Dook wel ineens uit het niets op in 'de top 5'. Ben alleen niet zeker of dit slechts aan de activiteit van het account ligt of aan de vaardigheden van de spelers, ken daar te weinig van hen voor. Sowieso wel top 20 waardig, dat dan weer wel.

We stijgen constant rangen, natuurlijk sta je dan opeens in 'de top 5'...
Bewijzen? De tegenstanders beginnen er eindelijk aan te komen ;)
 

DeletedUser71618

Guest
Ben benieuwd, laat het maar zien ;)

Tuurlijk is het niet helemaal uit het niets, het was alleen vooral een snelle groei in een korte periode, vandaar de verwijzing naar 'uit het niets'.
 

DeletedUser

Guest
18 Lack of Clarity --> Heb niet zo'n hoge pet op van die brutes. Geen idee wie er verder spelen. Onwaardig.

Als je zegt dat B. niet top 20 waardig is ken je hem nog niet. Okey het is misschien niet makkelijkste hier op de wereld en hij heeft zo zijn dingen, maar hij is een geweldig speler die zich zelf bewezen heeft. En nu kan iedereen het hele elystria verhaal er bij halen, maar wat iedereen er over zegt zijn gewoon lul verhalen. B. is een topper en zeker top 20 waardig. Maarja das mijn mening
 
Bovenaan