Top 20

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Heb nog maar eens een lijstje gemaakt, leuk om te zien wat er allemaal is gebeurd in 3 weken tijd:)

1 The Four Horsemen
Beginnen ook al redelijk uit te lopen en zijn naar mijn mening, net zoals ik in mijn 1e lijstje al zei, de terechte nummer 1. Top buur die altijd open staat voor het zoeken naar een oplossing, en daarnaast natuurlijk geweldige stamspelers!

The Four Horsemen
Wat mij betreft verdienen ze de eerste plek, hard werken en met de voetjes op de grond. Zet zich ook goed in voor de stam. Top team!


Bedankt
 

DeletedUser69350

Guest
1 The Four Horsemen
Eerste plek dik verdiend, ze blijven maar groeien en als ik de verhalen mag geloven zijn het ook goede stamspelers. Ik ben benieuwd of het team compleet blijft komende maanden.
2 AzEasyAsPie
Krijgt veel kritiek over zich heen, maar focust zich toch goed op zijn eigen spelletje. Al denk ik wel dat ze nog wat gaan zakken, maar met de kwaliteit van de spelers die erop spelen denk ik toch dat top 10 een mooie plek voor ze is.
3 Boregore
Nogmaals respect voor E. knap solo werk verricht, alhoewel ik solo ook beter vind gaan dan met co's, behalve het niet 24/7 online kunnen zijn ofc. Maar in ieder geval puike prestatie, denk ook dat top 10 passend is bij deze speler.
4 An Idiot Abroad
Dan krijgen we de grote stijger van de afgelopen tijd, in het begin één grote tegenslag meegemaakt, daar heb ik toen nog alles van meegekregen. Zijn vervolgens gewoon doorgegaan en kijk waar ze nu staan. Hele mooie prestatie en dit zullen ze nog lang volhouden, top 5 voor deze toffe gasten.
5 Angry Animals
Echt toffe gasten, gezellig en goede stamspelers. Ook aan prestaties schort het niet bij ze. Ook top 5.
6 DontQQWhenINobleYou
Hier hoor ik niet heel veel meer over de laatste tijd, kan goed maar ook slecht zijn. Ze staan wel op de juiste plek vind ik zo.
7 speeser
Deze speler ken ik niet echt, dus kan ik ook geen goed oordeel over doen.
8 Veldmaarschalk
Ondanks de tegenslagen zijn ze de top 10 nog niet uit, goed werk! Hoop dat ze dit vol kunnen houden, want het is wel een aardig teampie :) Top 10 suits them well.
9 Welcome to Superiority
Top 20 voor deze mannen.
10 Team Meftin Corleone
Ik hoor hier verschillende verhalen over, maar voorlopig staan ze er nog wel. Denk alleen nog wel dat ze zullen zakken. Top 40.
11 vlemis
Ken ik niet echt, maar denk dat top 20 niet de juiste positie is.
12 Chronus
Top 20 is mooi, heel misschien top 10 als het meezit. Verder ken ik het team niet echt.
13 IGranka
Lijkt me een floppert en zal denk ik ook opgeëdeld worden.
14 Where is Your God Now?
Denk dat deze gasten de top 10 nog wel in zullen gaan.
15 Charge
Aardig spelertje, alleen geen top 20 material. Eerder top 40.
16 SnakedoctorNL
Ken ik niet.
17 volcanotjex
Ken ik niet.
18 Emeraldaes
Snel gegroeid gezamenlijk met lage ODA, die zal dus nog wel even hard doorgroeien. Ausje knalt de top 10 nog wel in.
19 geert239
Ken ik niet.
20 Thegn
Ken ik niet.
 

DeletedUser

Guest
1 The Four Horsemen

Hier valt weinig aan toe te voegen. Gewoon standvast op de 1ste plek, waar ze thuishoren.

2 AzEasyAsPie
Na al die tijd kan ik nog steeds niet goed inschatten wat deze spelers in huis hebben. Maar ook zij staan al ruime tijd vast in die top 2 dus ik verwacht hier wel nog het één en 't ander van.

3 Boregore
Erg actief en ervaren team. Gezellige en behulpzame buren. Laatst leukweg samen met hun een speler van over de 50k op een dag met de vloer gelijkgemaakt. Maar ik ging wel met de AVD lopen :D

4 An Idiot Abroad
Buiten P. weet ik niet bepaald wie hier speelt. Maar als ze allemaal minstens evengoed zijn als hem, dan is dit account waar opgepast voor moet worden. Top 10.

5 Angry Animals
I really have no idea. Wou het eerst niet doen, maar ik doe het lekker toch: jullie blunder blijft de grappigste die ik ooit gezien heb :D Voor de rest: strakke prestaties. Keep on going ;) Top 20. (voorlopig)

6 DontQQWhenINobleYou
Hard en effectief team. Top 10.

7 speeser
/

8 Veldmaarschalk
Uithoudingsvermogen hebben ze hier met massa's. Denk dat 'iedereen in de pan hakken' hun motto is o.i.d. Zeker top 10.

9 Welcome to Superiority
Weet niet hoe het zit bij B. maar als het account draait op K's schouders, dan wordt dit een bom. Top 10.

10 Team Meftin Corleone
Wederom, geen idee. Staan vast in de top 20, maar gok dat deze er nog wel uitvallen.

11 vlemis
Deze naam zegt me wat maar ik kan me maar niet herinneren van welke wereld en of het nu goed of slecht was.

12 Chronus
Zitten spelers op die het spel ook al geruime tijd spelen en goed snappen hoe het werkt. Zie hun best vast in de top 15 staan.

13 IGranka
No clue, ook nog niet nader geïnspecteerd op twstats o.i.d. dus kan hier echt niet meer over zeggen.

14 Where is Your God Now?
Oef. Make sure you fasten your seatbelt, ladies and gentleman. Top 5.

15 Charge
Wederom geen idee.

16 SnakedoctorNL
^

17 volcanotjex
Mijn onderbuur, min of meer. Hmm, ben benieuwd ;)

18 Emeraldaes
Op termijn gok ik een top 3-plek. Kan denk ik de spelers die evenveel kunnen en kennen als hem op 1 hand tellen. Lange tijd met 'm in de stam gezeten op W18 en tjonge, wat deze kerel voor z'n stam doet is fenomenaal. Daarna tijdje lang mee geco'ed en pfoe, daar kon ik in de verste verte niet volgen. Compleet geschift. Met hem als mijn ooster-buurtje wens ik onze buren the best of luck.

19 geert239
Geen idee :)

20 Thegn
^[/QUOTE]
 

DeletedUser51944

Guest
9 Welcome to Superiority
Weet niet hoe het zit bij B. maar als het account draait op K's schouders, dan wordt dit een bom. Top 10.


^
[/QUOTE]

Thanks, sta er inderdaad vrijwel alleen voor op het moment, helaas.
 
Reactiescore
88
1 The Four Horsemen
Eerste plek dik verdiend, ze blijven maar groeien en als ik de verhalen mag geloven zijn het ook goede stamspelers. Ik ben benieuwd of het team compleet blijft komende maanden.
2 AzEasyAsPie
Krijgt veel kritiek over zich heen, maar focust zich toch goed op zijn eigen spelletje. Al denk ik wel dat ze nog wat gaan zakken, maar met de kwaliteit van de spelers die erop spelen denk ik toch dat top 10 een mooie plek voor ze is.
3 Boregore
Nogmaals respect voor E. knap solo werk verricht, alhoewel ik solo ook beter vind gaan dan met co's, behalve het niet 24/7 online kunnen zijn ofc. Maar in ieder geval puike prestatie, denk ook dat top 10 passend is bij deze speler.
4 An Idiot Abroad
Dan krijgen we de grote stijger van de afgelopen tijd, in het begin één grote tegenslag meegemaakt, daar heb ik toen nog alles van meegekregen. Zijn vervolgens gewoon doorgegaan en kijk waar ze nu staan. Hele mooie prestatie en dit zullen ze nog lang volhouden, top 5 voor deze toffe gasten.
5 Angry Animals
Echt toffe gasten, gezellig en goede stamspelers. Ook aan prestaties schort het niet bij ze. Ook top 5.
6 DontQQWhenINobleYou
Hier hoor ik niet heel veel meer over de laatste tijd, kan goed maar ook slecht zijn. Ze staan wel op de juiste plek vind ik zo.
7 speeser
Deze speler ken ik niet echt, dus kan ik ook geen goed oordeel over doen.
8 Veldmaarschalk
Ondanks de tegenslagen zijn ze de top 10 nog niet uit, goed werk! Hoop dat ze dit vol kunnen houden, want het is wel een aardig teampie :) Top 10 suits them well.
9 Welcome to Superiority
Top 20 voor deze mannen.
10 Team Meftin Corleone
Ik hoor hier verschillende verhalen over, maar voorlopig staan ze er nog wel. Denk alleen nog wel dat ze zullen zakken. Top 40.
11 vlemis
Ken ik niet echt, maar denk dat top 20 niet de juiste positie is.
12 Chronus
Top 20 is mooi, heel misschien top 10 als het meezit. Verder ken ik het team niet echt.
13 IGranka
Lijkt me een floppert en zal denk ik ook opgeëdeld worden.
14 Where is Your God Now?
Denk dat deze gasten de top 10 nog wel in zullen gaan.
15 Charge
Aardig spelertje, alleen geen top 20 material. Eerder top 40.
16 SnakedoctorNL
Ken ik niet.
17 volcanotjex
Ken ik niet.
18 Emeraldaes
Snel gegroeid gezamenlijk met lage ODA, die zal dus nog wel even hard doorgroeien. Ausje knalt de top 10 nog wel in.
19 geert239
Ken ik niet.
20 Thegn
Ken ik niet.

Thanks E., speel nu een tijdje terug ongeveer solo, dus het is leuk als het geapprecieerd wordt :D

1 The Four Horsemen

Hier valt weinig aan toe te voegen. Gewoon standvast op de 1ste plek, waar ze thuishoren.

2 AzEasyAsPie
Na al die tijd kan ik nog steeds niet goed inschatten wat deze spelers in huis hebben. Maar ook zij staan al ruime tijd vast in die top 2 dus ik verwacht hier wel nog het één en 't ander van.

3 Boregore
Erg actief en ervaren team. Gezellige en behulpzame buren. Laatst leukweg samen met hun een speler van over de 50k op een dag met de vloer gelijkgemaakt. Maar ik ging wel met de AVD lopen :D

4 An Idiot Abroad
Buiten P. weet ik niet bepaald wie hier speelt. Maar als ze allemaal minstens evengoed zijn als hem, dan is dit account waar opgepast voor moet worden. Top 10.

5 Angry Animals
I really have no idea. Wou het eerst niet doen, maar ik doe het lekker toch: jullie blunder blijft de grappigste die ik ooit gezien heb :D Voor de rest: strakke prestaties. Keep on going ;) Top 20. (voorlopig)

6 DontQQWhenINobleYou
Hard en effectief team. Top 10.

7 speeser
/

8 Veldmaarschalk
Uithoudingsvermogen hebben ze hier met massa's. Denk dat 'iedereen in de pan hakken' hun motto is o.i.d. Zeker top 10.

9 Welcome to Superiority
Weet niet hoe het zit bij B. maar als het account draait op K's schouders, dan wordt dit een bom. Top 10.

10 Team Meftin Corleone
Wederom, geen idee. Staan vast in de top 20, maar gok dat deze er nog wel uitvallen.

11 vlemis
Deze naam zegt me wat maar ik kan me maar niet herinneren van welke wereld en of het nu goed of slecht was.

12 Chronus
Zitten spelers op die het spel ook al geruime tijd spelen en goed snappen hoe het werkt. Zie hun best vast in de top 15 staan.

13 IGranka
No clue, ook nog niet nader geïnspecteerd op twstats o.i.d. dus kan hier echt niet meer over zeggen.

14 Where is Your God Now?
Oef. Make sure you fasten your seatbelt, ladies and gentleman. Top 5.

15 Charge
Wederom geen idee.

16 SnakedoctorNL
^

17 volcanotjex
Mijn onderbuur, min of meer. Hmm, ben benieuwd ;)

18 Emeraldaes
Op termijn gok ik een top 3-plek. Kan denk ik de spelers die evenveel kunnen en kennen als hem op 1 hand tellen. Lange tijd met 'm in de stam gezeten op W18 en tjonge, wat deze kerel voor z'n stam doet is fenomenaal. Daarna tijdje lang mee geco'ed en pfoe, daar kon ik in de verste verte niet volgen. Compleet geschift. Met hem als mijn ooster-buurtje wens ik onze buren the best of luck.

19 geert239
Geen idee :)

20 Thegn
^

Thanks R. Het is altijd leuk met jullie samen te werken!
 

DeletedUser62882

Guest
Heb nog maar eens een lijstje gemaakt, leuk om te zien wat er allemaal is gebeurd in 3 weken tijd:)


6 Boregore
Top speler, lekker aan het groeien vandaag zeg :)eek:), top 10 will suit him well. Dat zeker. Deze speler heeft iets (zo goed als) solo verricht wat vele anderen nooit zouden kunnen, daarvoor alleen al respect.

The Four Horsemen

Boregore
Ik gok dat ze in de top 10 blijven. E verzet daar beren werk

1 The Four Horsemen

3 Boregore
Nogmaals respect voor E. knap solo werk verricht, alhoewel ik solo ook beter vind gaan dan met co's, behalve het niet 24/7 online kunnen zijn ofc. Maar in ieder geval puike prestatie, denk ook dat top 10 passend is bij deze speler.

Voor jullie allemaal ik speel ook op Boregore:D

3 Boregore
Erg actief en ervaren team. Gezellige en behulpzame buren. Laatst leukweg samen met hun een speler van over de 50k op een dag met de vloer gelijkgemaakt. Maar ik ging wel met de AVD lopen :D
[/QUOTE]

Thanks:)
 
Reactiescore
217
4 An Idiot Abroad
Buiten P. weet ik niet bepaald wie hier speelt. Maar als ze allemaal minstens evengoed zijn als hem, dan is dit account waar opgepast voor moet worden. Top 10.

Haha thnx :)


4 An Idiot Abroad
Dan krijgen we de grote stijger van de afgelopen tijd, in het begin één grote tegenslag meegemaakt, daar heb ik toen nog alles van meegekregen. Zijn vervolgens gewoon doorgegaan en kijk waar ze nu staan. Hele mooie prestatie en dit zullen ze nog lang volhouden, top 5 voor deze toffe gasten.

Thnx :)
 

DeletedUser62882

Guest

Thanks E., speel nu een tijdje terug ongeveer solo, dus het is leuk als het geapprecieerd wordt :D


Thanks R. Het is altijd leuk met jullie samen te werken!

nouwww net een weekje nu :O en volgende week weer actief:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
8 Veldmaarschalk
Ondanks de tegenslagen zijn ze de top 10 nog niet uit, goed werk! Hoop dat ze dit vol kunnen houden, want het is wel een aardig teampie :) Top 10 suits them well.

8 Veldmaarschalk
Uithoudingsvermogen hebben ze hier met massa's. Denk dat 'iedereen in de pan hakken' hun motto is o.i.d. Zeker top 10.

Thanks!
 

DeletedUser69350

Guest

Thanks E., speel nu een tijdje terug ongeveer solo, dus het is leuk als het geapprecieerd wordt :D


Thanks R. Het is altijd leuk met jullie samen te werken!

Is altijd fijn inderdaad :)
Mogen nu trouwens wel weer voornamen genoemd worden, nieuwe regeling :cool:
 
Bovenaan