Top 20

Reactiescore
86
Verklaar je nader? :p

Niks slechts over het account ofzo;) het was enkel niet zo heel erg actief de afgelopen tijd, en juist daarom vind ik het een mooie prestatie dat jullie die rang hebben weten te behouden/behalen.

weer typisch xD de ene dag dat ik uit de top val door moeilijkheden met edelen beginnen er lijstjes te komen xD
daarnaast overschat je sommige spelers wel enorm, al heb je het bij anderen dan weer wel bij het goeie eind.
btw Aus = esmeraldes dacht ik of vergis ik me?

Overschatten? Zoals? Overschatten is iets wat ik zelden doe:p

Telkens maar dat barbje haha :p

:D
 

DeletedUser

Guest
Niks slechts over het account ofzo;) het was enkel niet zo heel erg actief de afgelopen tijd, en juist daarom vind ik het een mooie prestatie dat jullie die rang hebben weten te behouden/behalen.



Overschatten? Zoals? Overschatten is iets wat ik zelden doe:p



:D

overschatten zelden? mooi :D als je iedereen id buurt naab noemt, voelt iedereen zich gelijk -> iedereen in me buurt is altijd naab tot ze het tegendeel bewijzen :D leuke instelling btw, krijg je soms leuke verrassingen

en je zal nog wel zien welke acc's je volgens mij zwaar overschat :) zal je zelf wel door hebben ook vermoed ik, in elk geval denk ik niet dat er meer 10spelers max (naar boven afgerond) late game ad top zullen staan, welke spelers ga ik hier atm niet mee delen of het wordt weer een ja-nee discussie tot het zover is dat ze falen
 
Reactiescore
86
overschatten zelden? mooi :D als je iedereen id buurt naab noemt, voelt iedereen zich gelijk -> iedereen in me buurt is altijd naab tot ze het tegendeel bewijzen :D leuke instelling btw, krijg je soms leuke verrassingen

en je zal nog wel zien welke acc's je volgens mij zwaar overschat :) zal je zelf wel door hebben ook vermoed ik, in elk geval denk ik niet dat er meer 10spelers max (naar boven afgerond) late game ad top zullen staan, welke spelers ga ik hier atm niet mee delen of het wordt weer een ja-nee discussie tot het zover is dat ze falen

Dus je start een discussie om hem vervolgens weer te sluitten?:^)
 

DeletedUser

Guest
paar spelers dan: thegn, top 30 max vermoed ik eenmaal de noobs weg zijn, bezitten de skills maar het inzicht kan nog bijgeschaafd worden
meftin corleone -> top 200 max tot ze weg gespeelt worden.
idiot abroad, beetje overschat, vooral na alles wat er op dat account gebeurd :rollingeyes:

paar spelers die je het duidelijkste hebt verkeerd ingeschat in mijn ogen, meer zijn er uiteraard nog
blij dat ik de conversatie niet stopzet? (dat bedoelde je toch dacht ik)
 
Reactiescore
217
paar spelers dan: thegn, top 30 max vermoed ik eenmaal de noobs weg zijn, bezitten de skills maar het inzicht kan nog bijgeschaafd worden
meftin corleone -> top 200 max tot ze weg gespeelt worden.
idiot abroad, beetje overschat, vooral na alles wat er op dat account gebeurd :rollingeyes:

paar spelers die je het duidelijkste hebt verkeerd ingeschat in mijn ogen, meer zijn er uiteraard nog
blij dat ik de conversatie niet stopzet? (dat bedoelde je toch dacht ik)

Oja wat is er gebeurd dan bij ons :confused:?
 
Reactiescore
86
paar spelers dan: thegn, top 30 max vermoed ik eenmaal de noobs weg zijn, bezitten de skills maar het inzicht kan nog bijgeschaafd worden
meftin corleone -> top 200 max tot ze weg gespeelt worden.
idiot abroad, beetje overschat, vooral na alles wat er op dat account gebeurd :rollingeyes:

paar spelers die je het duidelijkste hebt verkeerd ingeschat in mijn ogen, meer zijn er uiteraard nog
blij dat ik de conversatie niet stopzet? (dat bedoelde je toch dacht ik)

Ik zeg al dat ik ze niet ken, dus op basis van wat ze nu toe hebben laten zien heb ik mijn conclusie getrokken.
Jij bent meftin corleone nu aan het onderschatten
En wat betreft AIA weet je overduidelijk niet wat er allemaal echt is gebeurd.
 
Reactiescore
117
paar spelers dan: thegn, top 30 max vermoed ik eenmaal de noobs weg zijn, bezitten de skills maar het inzicht kan nog bijgeschaafd worden
meftin corleone -> top 200 max tot ze weg gespeelt worden.
idiot abroad, beetje overschat, vooral na alles wat er op dat account gebeurd :rollingeyes:

paar spelers die je het duidelijkste hebt verkeerd ingeschat in mijn ogen, meer zijn er uiteraard nog
blij dat ik de conversatie niet stopzet? (dat bedoelde je toch dacht ik)

Haha heeft A. ex SF met je gepraat? Hij zat hier welgeteld 1 dag e heeft in die tijd ook nog een bar weinig uitgevreten.


die vreemde fouten waardoor je je co's kwijt bent gespeelt? spreek me privé maar ff aan als je het nog niet snapt. uit respect voor jou ga ik in elk geval hier op AF niet verder op in T ;)

Vreemde fouten deels door die CO zelf? Ik zou het kwijt zijn van deze CO geen verlies willen noemen :rolleyes:

Je praat alsof jij meer weet over wat er gebeurd is, maar in feite weet je niks ;)

Heb nog maar eens een lijstje gemaakt, leuk om te zien wat er allemaal is gebeurd in 3 weken tijd:)


5 An Idiot Abroad
Hebben een hele harde groei doorgemaakt, verder zijn het goede spelers die naar mijn mening toch wel iets te hoog staan. Top 15 me dunkt.

En bedankt W. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg al dat ik ze niet ken, dus op basis van wat ze nu toe hebben laten zien heb ik mijn conclusie getrokken.
Jij bent meftin corleone nu aan het onderschatten
En wat betreft AIA weet je overduidelijk niet wat er allemaal echt is gebeurd.

ik onderschat meftin helemaal niet, ik weet exact tot wat deze spelers in staat zijn van Cl4 en W32 ;)
verder heb ik inderdaad gereageerd adhv een zeer subjectieve kant van het verhaal (A.) ben ondertussen door T. al even deftig bijgepraat

Haha heeft A. ex SF met je gepraat? Hij zat hier welgeteld 1 dag e heeft in die tijd ook nog een bar weinig uitgevreten.

Vreemde fouten deels door die CO zelf? Ik zou het kwijt zijn van deze CO geen verlies willen noemen :rolleyes:

Je praat alsof jij meer weet over wat er gebeurd is, maar in feite weet je niks ;)



En bedankt W. :rolleyes:

lees bovenstaande ;) ik wist 1 kant vh verhaal, nu weet ik beide kanten ondertussen xD
 
Reactiescore
88
Heb nog maar eens een lijstje gemaakt, leuk om te zien wat er allemaal is gebeurd in 3 weken tijd:)

6 Boregore
Top speler, lekker aan het groeien vandaag zeg :)eek:), top 10 will suit him well. Dat zeker. Deze speler heeft iets (zo goed als) solo verricht wat vele anderen nooit zouden kunnen, daarvoor alleen al respect.

:eek:
Thanks! :)
 

DeletedUser

Guest
The Four Horsemen
Wat mij betreft verdienen ze de eerste plek, hard werken en met de voetjes op de grond. Zet zich ook goed in voor de stam. Top team!
AzEasyAsPie
De spelers die er spelen ken ik niet echt, dus durf ik geen uitspraken over maken.
Boregore
Ik gok dat ze in de top 10 blijven. E verzet daar beren werk
Angry Animals
Top 10
DontQQWhenINobleYou
Doet het vooralsnog goed, vermoed dat dit account stabiel in de top 20 blijft
An Idiot Abroad
Houdt het al langer vol dan dat ik verwachte :D Dit account zal ook wel top 20 blijven, als P. niet te snel de handdoek gooit :p
speeser
Top 20 waardig en zie ik er ook blijven.
Veldmaarschalk
Ondanks de tegenslag op VVV bleven ze hoog staan. Stabiel top 10 account in de toekomst!
Welcome to Superiority
Ken ik niet.
vlemis
Gaat denk ik binnenkort uit de top 20 vallen en niet meer terugkomen.
Team Meftin Corleone
Top 25
IGranka
Ken ik niet
Chronus
In de onderste regionen van de top 20 schat ik :D
Where is Your God Now?
Zal vermoedelijk top 15 houden
Charge
ken ik niet
volcanotjex
Zal afhangen welke richting ze uitgaan of ze trouw blijven aan hun stam.
SnakedoctorNL
Zal terugvallen
Emeraldaes
Zie ik zeker in de top 10/5 meedraaien
Thegn
ken ik niet
noobs ftw
Top 25
 

DeletedUser68300

Guest
alles wel netjes maar dat je welcome to superiority niet ken(starkid)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Bovenaan