Top 20

DeletedUser

Guest
Naast het feit dat je zijn punt totaal negeert (dat je jezelf tegenspreekt), is het ook nog eens zo dat je tracht te insinueren dat je een topper bent (wij farmen niet, we zijn niet actief, we staan top 20 & 'maar ik zie toppers als spelers die met minder activiteit evenveel kunnen bereiken als farmsletjes.'
 

DeletedUser54620

Guest
Correct me if I'm wrong. Maar horen troepen (al dan niet indirect) tot de structuur van het account? Dat is namelijk waar de structuur van je account op gebaseerd is, volgens mijn.

Ik denk dat het er dan maar net aan ligt wat je allemaal onder de structuur vindt vallen. Zoals jij het bekijkt hoort het er zeer zeker bij, ik vind dat structuur ook betekent waar je off/def dorpen plaatst, hoe je je cluster opbouwt etc. Hoe je je troepen vervolgens opbouwt vind ik meer een vanzelfsprekend iets :)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het er dan maar net aan ligt wat je allemaal onder de structuur vindt vallen. Zoals jij het bekijkt hoort het er zeer zeker bij, ik vind dat structuur ook betekent waar je off/def dorpen plaatst, hoe je je cluster opbouwt etc. Hoe je je troepen vervolgens opbouwt vind ik meer een vanzelfsprekend iets :)

Hmm dan neem ik je mee naar het prille begin als je maar 26puntjes hebt. Ga je hier voor troepen of voor gs'jes? De hoeveelheid troepen en de keuze die je dan maakt, zijn verantwoordelijk voor de hele structuur van je account. Maar hier zijn natuurlijk veel meningen over, die daarom tevens niet beter of slechter zijn :) Uiteraard hoort positionering e.d. ook tot structuur.
 

DeletedUser

Guest
Naast het feit dat je zijn punt totaal negeert (dat je jezelf tegenspreekt), is het ook nog eens zo dat je tracht te insinueren dat je een topper bent (wij farmen niet, we zijn niet actief, we staan top 20 & 'maar ik zie toppers als spelers die met minder activiteit evenveel kunnen bereiken als farmsletjes.'

dat is 1 vd soorten toppers, namelijk de laagst ranked toppers. Heb hierboven ook al gezegd dat er uiteraard ook toppers zijn die farmen, etc. Als jij enkel ziet wat je wilt zien is dat niet mijn fout :rolleyes:

en welke post dan? ik heb niets genegeert tenzij ik er over heb gelezen...
 

DeletedUser

Guest
Wat bazel je nou toch over context. Je zegt dat je zo goed als solo speelt, en dat je co dus niet actief is, en vervolgens zeg je dat je co actief is. Farmen of niet farmen heeft daar niks mee te maken.

En voor je zegt dat jij het meeste farmwerk doet: je zei net zelf dat hij het vooral is die farmed op w32, dus dat zal hier niet heel anders zijn

Dat snap ik heel goed, maar je moet goed begrijpen dat je daar het over activiteit hebt, niet over gebrekkige inzet om te farmen. Dat zijn twee verschillende dingen.

Daarnaast wil ik ook wel is weten wat je verstaat onder geringe inzet om te farmen, hoeveel farm runs gemiddeld? Als je namelijk volle clears verliest snap ik heel goed waarom je niet zoveel farmt hoor en dat heeft absoluut niks te maken met geringe inzet als het gaat om farmen. :D

Tenslotte snap ik ook volledig wat jij beschouwt als top/flop, en daar zeg ik ook niets over.. Ik zeg alleen dat jouw eindeloze zelfmedelijden nergens op slaat.


dat is 1 vd soorten toppers, namelijk de laagst ranked toppers. Heb hierboven ook al gezegd dat er uiteraard ook toppers zijn die farmen, etc. Als jij enkel ziet wat je wilt zien is dat niet mijn fout :rolleyes:

en welke post dan? ik heb niets genegeert tenzij ik er over heb gelezen...

Dat las ik ook hoor, was me punt ook helemaal niet.
 

DeletedUser

Guest
Wat ben je toch goedkoop, dat is het enige antwoord dat je te horen krijgt als je zegt dat het inschattingsfouten zijn geweest. Er is altijd een oplossing, er is altijd een alternatieve keuze.. Het is aan jezelf welke je maakt en als je op stacks loopt in deze fase kan ik je vertellen dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt.

Je kan de stacks namelijk ook gewoon te slim af zijn, simple as that.

had ik beantwoord.

Dat snap ik heel goed, maar je moet goed begrijpen dat je daar het over activiteit hebt, niet over gebrekkige inzet om te farmen. Dat zijn twee verschillende dingen.

Daarnaast wil ik ook wel is weten wat je verstaat onder geringe inzet om te farmen, hoeveel farm runs gemiddeld? Als je namelijk volle clears verliest snap ik heel goed waarom je niet zoveel farmt hoor en dat heeft absoluut niks te maken met geringe inzet als het gaat om farmen. :D
.

had ik beantwoord.

Dat las ik ook hoor, was me punt ook helemaal niet.

Snap niet welk deel dat je bedoelt dat ik negeerde? misschien had jij het gewoon gemist?
 

DeletedUser39679

Guest
Speel jij in de top dan?
Dacht het niet, bovendien is het niet moeilijk om vanaf de rim hard te groeien. Heb je nog geeneen corestart succesvol uit zien voeren.

En bedankt (finger)

sta er al terug in hoor :D



behalve W32 en W34 waar ik telkens later begonnen ben, ben ik telkens in de core gestart en telkens doorgegroeit hoor :) je hebt me nog geen succesvolle start zien uitvoeren omdat ik nog niet geprobeert heb sinds ik terug gestart ben that's all. Trouwens wat beschouw je dan wel als top? Want top10 solo vd wereld, betere OD rankings vind ik toch wel goed genoeg om amper tot niet te farmen

Je hebt echt vaak, als als als.

is goed mogelijk, weet niet naar welke naam het veranderd is. Was ook niet met mijn medeweten.
Daarnaast heb ik van id start rond dezelfde rang gehangen, dus zou kunnen dat rang11 me beste was (speelde immers solo zonder farmen) maar als rang11 het beste was, dan was ik rond die rang vanaf 50k punten

Je weet nergens meer waar je gespeeld hebt onderhand, alleen dat je overal in de top hebt gespeeld:D
 

DeletedUser

Guest
Ik snap dat iedereen behoefte heeft naar erkenning, maar voor tribalwars? en dat al in deze beginfase? Kwestie van PA kopen, bouwtijden + extra GS'sjes kopen. Continu op C drukken en makkelijke targets zoeken. Nou jeee, de enige winnaars in de top 20 zijn innogames :)

Ontopic, ben beniewd :)
 

DeletedUser39679

Guest
Ik snap dat iedereen behoefte heeft naar erkenning, maar voor tribalwars? en dat al in deze beginfase? Kwestie van PA kopen, bouwtijden + extra GS'sjes kopen. Continu op C drukken en makkelijke targets zoeken. Nou jeee, de enige winnaars in de top 20 zijn innogames :)

Ontopic, ben beniewd :)

Allemaal veronderstellingen of ''vooroordelen'' die niet overal kloppen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de omzetcijfers van innogames niet in handen idd, maar ik zou mij dood schrikken dat weet ik wel. Die jongens klikken niet op C, maar op de startknop van hun lambo ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik snap dat iedereen behoefte heeft naar erkenning, maar voor tribalwars? en dat al in deze beginfase? Kwestie van PA kopen, bouwtijden + extra GS'sjes kopen. Continu op C drukken en makkelijke targets zoeken. Nou jeee, de enige winnaars in de top 20 zijn innogames :)

Ontopic, ben beniewd :)

Waarom zou men niet erkent mogen worden in iets waar men goed is? Dat geldt voor iedereen, overal, en altijd. Als je iets goed kan, beter dan de meesten, dan mag erkenning wel eens?

PA is nu eenmaal gebruikvriendelijker.
Verder, de echte top20 leeft niet van die extra gsjes hoor. Het helpt, maar het is een peulschil in vergelijking met farmcapaciteiten. Zeker early on. De winst van gs'n 25 (als vb) & die extra gs daarop, vergelijken met boerderijen & LC, is gewoon zo marginaal klein, dat het erbij rekenen en het zelfs als argument voor groei aanhalen belachelijk is. Dus dat, in de beginfase vind ik lariekoek.

Wie gaat er nu op een 4 verkenner per BB dorp wereld op C hele tijd drukken? Selectief ja.

En waarom zou men bouwtijden niet mogen halveren. Het versnelt enkel het proces, en bespaart dan wat gs'n van een hoger HQ. Persoonlijk, ja het helpt. Maar als argument dat het de beginfase ZO versnelt, tenzij je veel geld hebt, is dat ook onzin.

Pas als je over reduceren begint & over hoge levels zoals gs 30 levels & boer 28 & hoger bv, kan je pas spreken dat je na meermaals reduceren een zekere "marge" inbouwt van gs dat je bespaart.

Skills > Innogames.

Emar mag redelijke spelers gehad hebben (al herinner ik me iets van 700-800 lc & ah rush?), zelfs met al hun PP zou een speler als bv De 4 eenhoorns, of VMS, etc, ze weggespeeld hebben. Waarom? Meer troepen. En die, koop je niet met PP.
 

DeletedUser

Guest
Oke, dus jij wilt beweren, dat wanneer we tegelijk beginnen. Jij zonder PA etc en ik pomp overal maximale PA punten in, dat ik geen voorsprong krijg tenopzichte van jou? We weten bijde hoe het spelletje gespeelt moet worden, dus de verschillen zijn al minimaal... Ik zou zeggen, lets put it to the test. Weet het eindresultaat nu al :)
 

DeletedUser48745

Guest
Oke, dus jij wilt beweren, dat wanneer we tegelijk beginnen. Jij zonder PA etc en ik pomp overal maximale PA punten in, dat ik geen voorsprong krijg tenopzichte van jou? We weten bijde hoe het spelletje gespeelt moet worden, dus de verschillen zijn al minimaal... Ik zou zeggen, lets put it to the test. Weet het eindresultaat nu al :)

Niemand gaat PA overal inpompen, dat is gewoon belachelijk. Omdat die functies erin zitten betekent niet dat iedereen als een gek gaat halveren en 100+ euro per maand er aan uit gaan geven. Jij gaat hier uit van extremen en zo zie je dan de hele top. Genoeg spelers die in de top meedraaien zonder extra functies hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Oke, dus jij wilt beweren, dat wanneer we tegelijk beginnen. Jij zonder PA etc en ik pomp overal maximale PA punten in, dat ik geen voorsprong krijg tenopzichte van jou? We weten bijde hoe het spelletje gespeelt moet worden, dus de verschillen zijn al minimaal... Ik zou zeggen, lets put it to the test. Weet het eindresultaat nu al :)

Ik zei al dat PA niet meer dan normaal is. Ik verdraag zelfs accounts zonder PA niet meer. PA, FA. Dat is alles.

Al ga ik niet ontkennen de smederij 18 19 20, boer 29 30, gehalveert in bouwtijd te hebben. Voor de rest waren er geen PA functies op het W34 account.

Dus ja. Jij mag overal je PA inpompen. Het verschil? Je zal iets meer troepen hebben. Je voordeel?

Niks. De beste backtime of diegene met het niet online momentje verliest van beide. De keuzes met wat je doet met wat je hebt, maakt of kraakt het account in de beginfase.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga idd uit van extremen, alles of niets, en wat er tussen in zit is niet relevant. Ik wil alleen maar duidelijk maken, dat de angel uit het spelletje is gehaald door deze extra functies. Dus ik zie het "waarderingsgehalte" een stuk minder dan dat dit ooit was. Gewoon een goede zet van innogames, want de top wil kosten wat het kost in de top blijven. En dit kan, maar het gaat je ook zeker wat kosten ;)

Denk je nou echt dat dit niet op alle vlakken een aanzienlijk voordeel geeft? Ik zou al een treintje kunnen hebben, voordat jij uberhaubt een adelshoeve had gehad. Maargoed dat jij jezelf wijs wil maken dat het amper voordeel geeft, moet je zelf weten. Maar ik en innogames weten wel beter :)
 

DeletedUser

Guest
En bedankt (finger)



Je hebt echt vaak, als als als.



Je weet nergens meer waar je gespeeld hebt onderhand, alleen dat je overal in de top hebt gespeeld:D

als ik als niet zoveel zou gebruiken zou alles anders zijn, maar dan weer, als...
ik weet vd meeste accie's nog wel de namen, en soms zelfs andere spelersnamen ;) enkel zeg ik dit enkel tegen vrienden die ik alvast ken :) en heb al meermaals een acc vrijgegeven op het AF. Maar ik vind neit dat ik verplicht ben elke keer dat iemand dit vraagt, dat ook effectief te doen. De stam op zich geeft het niveau al genoeg aan vind ik persoonlijk...

Ik snap dat iedereen behoefte heeft naar erkenning, maar voor tribalwars? en dat al in deze beginfase? Kwestie van PA kopen, bouwtijden + extra GS'sjes kopen. Continu op C drukken en makkelijke targets zoeken. Nou jeee, de enige winnaars in de top 20 zijn innogames :)

Ontopic, ben beniewd :)

Ik ga idd uit van extremen, alles of niets, en wat er tussen in zit is niet relevant. Ik wil alleen maar duidelijk maken, dat de angel uit het spelletje is gehaald door deze extra functies. Dus ik zie het "waarderingsgehalte" een stuk minder dan dat dit ooit was. Gewoon een goede zet van innogames, want de top wil kosten wat het kost in de top blijven. En dit kan, maar het gaat je ook zeker wat kosten ;)

Denk je nou echt dat dit niet op alle vlakken een aanzienlijk voordeel geeft? Ik zou al een treintje kunnen hebben, voordat jij uberhaubt een adelshoeve had gehad. Maargoed dat jij jezelf wijs wil maken dat het amper voordeel geeft, moet je zelf weten. Maar ik en innogames weten wel beter :)

zwart wit, alles is er al over gezegd door de rest ma demn, faalaap...
 

DeletedUser

Guest
Ik ga idd uit van extremen, alles of niets, en wat er tussen in zit is niet relevant. Ik wil alleen maar duidelijk maken, dat de angel uit het spelletje is gehaald door deze extra functies. Dus ik zie het "waarderingsgehalte" een stuk minder dan dat dit ooit was. Gewoon een goede zet van innogames, want de top wil kosten wat het kost in de top blijven. En dit kan, maar het gaat je ook zeker wat kosten ;)

Denk je nou echt dat dit niet op alle vlakken een aanzienlijk voordeel geeft? Ik zou al een treintje kunnen hebben, voordat jij uberhaubt een adelshoeve had gehad. Maargoed dat jij jezelf wijs wil maken dat het amper voordeel geeft, moet je zelf weten. Maar ik en innogames weten wel beter :)

cancelsnipe, backtime, hallo prem voordelen?
 

DeletedUser

Guest
Wou net zeggen, gewoon genoeg bij elke edel mee sturen en klaar is kees. Maargoed, iets kan nog zo waar zijn, als je het niet wilt zien zal je het ook nooit zien.
 

DeletedUser

Guest
Alsof iedereen op die gesplitte trein komt. Hangt van de speler & z'n PA functies af, gemiddelde speler met vol PA zal niet splitten :D.

Nuja, extremen komen ook voor. hetzij wel heel zelden, vandaar, "extremen".

Dat jij de hele top 20 extreem vindt, tjaaa.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan