Top 20

DeletedUser66217

Guest
Hij stond met zijn vorig account op die wereld ook eerste.

Ja, heel interessant allemaal. 9/10 staan eerste door overmatig MB gebruik, easy targets en een weerstand van 0.

Al heeft hij iedere wereld eerste gestaan, hier zie ik het hem niet staan. Al zou hij op 30 werelden rank 1 hebben gestaan, dat gaat hem hier niet redden hoor. ;) Daarnaast, is hij hier dan zijn kwaliteit kwijt o.i.d? Het enige wat hij hier heeft gedaan is gefarmd, gefaald, gefarmd, nog niks bewezen. Meer is het niet.
 
Reactiescore
3.583
Ja, heel interessant allemaal. 9/10 staan eerste door overmatig MB gebruik, easy targets en een weerstand van 0.

Al heeft hij iedere wereld eerste gestaan, hier zie ik het hem niet staan. Al zou hij op 30 werelden rank 1 hebben gestaan, dat gaat hem hier niet redden hoor. ;) Daarnaast, is hij hier dan zijn kwaliteit kwijt o.i.d? Het enige wat hij hier heeft gedaan is gefarmd, gefaald, gefarmd, nog niks bewezen. Meer is het niet.

Ja heb je wel gelijk in ik zei het maar :0
 

DeletedUser33379

Guest
Ja, lekker interessant. Als je rank 1 behaald door kwaliteit, tactisch inzicht, goede opbouw dan krijg je van mij wel een complimentje. Je dood farmen op een account dat je is gegeven tja, kan iedereen toch?

welk account is mij gegeven?
ik begon w23 opnieuw na w2 gespeeld te hebben.
the incredibles solo gestart, en na 3 maanden pas me eerste co.
toen ik met the incredibles bann kreeg zijn we met het team van the incredibles overgestapt naar liquicity, dat toen na de overstap rond de 35ste plaats stond.
 

DeletedUser57918

Guest
speelde eerst op the incredibles na ban is hij daar heen gegaan, heeft het account gewoon groot gemaakt. Spelen natuurlijk wel meer mensen, maar dat is bij ieder top account zo.



Weet niet hoe het op w30 was, maar pak nou w31 Find Anger en w23 Liquicity, je kan er veel over zeggen maar dat was/is een top account ;)

elk Account waar ik en Brutes samen op spelen word top -_-


hahaha jij bent echt een lachertje he, blijkbaar kun jij niet goed overweg met de farmassist anders laat je deze rare opmerkingen wel achterwege...
 

DeletedUser

Guest
elk Account waar ik en Brutes samen op spelen word top -_-

hahaha jij bent echt een lachertje he, blijkbaar kun jij niet goed overweg met de farmassist anders laat je deze rare opmerkingen wel achterwege...

Tjongejongejonge.. Van de ene prutser naar de andere.
 

DeletedUser66217

Guest
welk account is mij gegeven?
ik begon w23 opnieuw na w2 gespeeld te hebben.
the incredibles solo gestart, en na 3 maanden pas me eerste co.
toen ik met the incredibles bann kreeg zijn we met het team van the incredibles overgestapt naar liquicity, dat toen na de overstap rond de 35ste plaats stond.

En reageer nu is op de meest recente post, dat is iets relevanter. Ben benieuwd wat je daar op te zeggen hebt. ;)
 

DeletedUser33379

Guest
Daar speelde Hans op aka Surangama Sutra, als je met hem op je account nog geen rank 1 weet te behalen weet ik het ook niet meer. Mogen topaccounts zijn, maar je moet wel goed zien wie de brandstof voorziet.

... lees reactie hieronder

Was in het begin een topacc maar wat op een gegeven moment niks meer was en stond gewoon door het no-life farmen van Brutes en mij zo hoog.

dus dit. ik avond nachtwerk en martin was me held overdag.

Zelfde dus w23, waar Wannes de drijfveer was.

wannes was Indocility. een acc waar ik nooit op zal spelen.

W23 was the incredibles en is Liquicity geworden.
 

DeletedUser66217

Guest
Ja, heel interessant allemaal. 9/10 staan eerste door overmatig MB gebruik, easy targets en een weerstand van 0.

Al heeft hij iedere wereld eerste gestaan, hier zie ik het hem niet staan. Al zou hij op 30 werelden rank 1 hebben gestaan, dat gaat hem hier niet redden hoor. ;) Daarnaast, is hij hier dan zijn kwaliteit kwijt o.i.d? Het enige wat hij hier heeft gedaan is gefarmd, gefaald, gefarmd, nog niks bewezen. Meer is het niet.

Dit.
 

DeletedUser33379

Guest
Ja, heel interessant allemaal. 9/10 staan eerste door overmatig MB gebruik, easy targets en een weerstand van 0.

Al heeft hij iedere wereld eerste gestaan, hier zie ik het hem niet staan. Al zou hij op 30 werelden rank 1 hebben gestaan, dat gaat hem hier niet redden hoor. ;) Daarnaast, is hij hier dan zijn kwaliteit kwijt o.i.d? Het enige wat hij hier heeft gedaan is gefarmd, gefaald, gefarmd, nog niks bewezen. Meer is het niet.

ik heb hier nog nergens gefaald, wel veel gefarmd, dit moet ik toegeven, en dat gaat later wel zijn vruchten afwerpen.
ik was ook niet aan het begin van de wereld op dit account, dus het had een flinke achterstand.
vandaar dat ik nog niet op rang 1 sta, of ik daar ooit kom.. dat zal de tijd uitwijzen, voor nu gaan er andere teams die het goed doen ons voor.


rustig aan mannetje, zit je aan de coke ofzo?
speed dat je alles binnen no time moet weten.. wacht rustig af...

ik moet ook nog tussen door farmen he, zoals iedereen hier verwacht van mij blijkbaar
 

DeletedUser66217

Guest
ik heb hier nog nergens gefaald, wel veel gefarmd, dit moet ik toegeven, en dat gaat later wel zijn vruchten afwerpen.
ik was ook niet aan het begin van de wereld op dit account, dus het had een flinke achterstand.
vandaar dat ik nog niet op rang 1 sta, of ik daar ooit kom.. dat zal de tijd uitwijzen, voor nu gaan er andere teams die het goed doen ons voor.

Hoe wil je elystria dan noemen?

rustig aan mannetje, zit je aan de coke ofzo?
speed dat je alles binnen no time moet weten.. wacht rustig af...

ik moet ook nog tussen door farmen he, zoals iedereen hier verwacht van mij blijkbaar

Ik ben heel rustig hoor, vrijwel altijd. Maar gezien dit niveau: rustig aan mannetje, zit je aan de coke ofzo? Leek het me wel aardig om nog even te laten zien wat je precies moet pakken. Het schijnt namelijk een gewoonte bij jou te zijn dat je de verkeerde dingen aanpakt, quotes, dorpen van tientallen uren afstand etc etc.
 

DeletedUser33379

Guest
Hoe wil je elystria dan noemen?



Ik ben heel rustig hoor, vrijwel altijd. Maar gezien dit niveau: rustig aan mannetje, zit je aan de coke ofzo? Leek het me wel aardig om nog even te laten zien wat je precies moet pakken. Het schijnt namelijk een gewoonte bij jou te zijn dat je de verkeerde dingen aanpakt, quotes, dorpen van tientallen uren afstand etc etc.

elystria is geen fail geweest.
dit is al meerdere malen hier op het forum besproken.
nogmaals kijk wanneer elystria dorpen verloor, en kijk wanneer de cycleforhope rondje nederland was..
bedankt voor de tijd die je daarin steekt.

daarnaast waren de gratis dorpjes idd een slechte start op elystria maar alsnog als 2de 10k punten.
moet gezegd worden dat we dus niet slecht gestart waren, toen we 10k achter de eerste rover zaten de eerste dag en de 2de en 3de dag de rover pakte..
 

DeletedUser66217

Guest
elystria is geen fail geweest.
dit is al meerdere malen hier op het forum besproken.
nogmaals kijk wanneer elystria dorpen verloor, en kijk wanneer de cycleforhope rondje nederland was..
bedankt voor de tijd die je daarin steekt.

Of je wist dus niet welk target ze gingen pakken, communicatieve fout, weet niet hoe het bij jou zit.. Maar als ik een account run bespreek ik met Arch in welke dorpen wij potentieel zien. Daarnaast, kan je er toch wel van uit gaan dat je medespeler op de hoogte is van het risico, zo niet dan heb je toch alsnog de verkeerde co gekozen. Of je wist allang wat het zou worden en hebt het niet tegen gehouden. Mag jij kiezen welk van de twee fouten je hebt gemaakt.

daarnaast waren de gratis dorpjes idd een slechte start op elystria maar alsnog als 2de 10k punten.
moet gezegd worden dat we dus niet slecht gestart waren, toen we 10k achter de eerste rover zaten de eerste dag en de 2de en 3de dag de rover pakte..

Ja, hardlopers zijn vaak doodlopers hè. ;)
 

DeletedUser33379

Guest
Of je wist dus niet welk target ze gingen pakken, communicatieve fout, weet niet hoe het bij jou zit.. Maar als ik een account run bespreek ik met Arch in welke dorpen wij potentieel zien. Daarnaast, kan je er toch wel van uit gaan dat je medespeler op de hoogte is van het risico, zo niet dan heb je toch alsnog de verkeerde co gekozen. Of je wist allang wat het zou worden en hebt het niet tegen gehouden. Mag jij kiezen welk van de twee fouten je hebt gemaakt.



Ja, hardlopers zijn vaak doodlopers hè. ;)

ik had ten eerste niet de verkeerde CO gekozen, dit was Jim.. helaas was hij er niet altijd en soms was hij ineens weg en dergelijke.. dus kan ik niet echt op bouwen, als ik dan zelf weg ga voor een goed doel en hij is blijkbaar ook niet meer verschenen, ja dan is dat een fout van.. ach RL gaat voor..
je laatste keuze slaat of nergens op of klopt geen ruk van. als ik er niet ben hoe kan ik dan iets weten en dus niet tegenhouden?
 

DeletedUser66265

Guest
Ik heb helemaal niks met hem maar vrees dat ik hem hierin toch gelijk moet geven..

Als hij gaat fietsen voor een goed doel is het toch logisch dat hij er niks aan kon doen?
Oke, hij had het misschien beter moeten regelen omdat hij weg zou gaan, maar om dat nou als een grote fail te zien..

Ik zou die fout dan eerder op jim schuiven.
Volgens mij werd er gewoon op vertrouwd dat jim ervaren en goed genoeg was om zichzelf een tijdje te redden, maar jim verpeste dat.

Dan is het toch jim zijn fail?
 
Bovenaan