Top 20

DeletedUser48745

Guest
Als je zegt dat B. niet top 20 waardig is ken je hem nog niet. Okey het is misschien niet makkelijkste hier op de wereld en hij heeft zo zijn dingen, maar hij is een geweldig speler die zich zelf bewezen heeft. En nu kan iedereen het hele elystria verhaal er bij halen, maar wat iedereen er over zegt zijn gewoon lul verhalen. B. is een topper en zeker top 20 waardig. Maarja das mijn mening

Hij kan best een goeie speler zijn, aan hem om dat te bewijzen. Het enige wat ik vooralsnog van hem gezien heb is dat hij goed kan farmsletten en opscheppen op het AF en dat het daar dan ook bij blijft.
 

DeletedUser71618

Guest
Precies wat Fatality zegt, daar komt mijn idee ook op neer. En nee, ik ken B dan ook niet en weet niet wat hij allemaal kan of niet kan. Ben alleen niet zomaar overtuigd dat hij goed is.
 

DeletedUser

Guest
kijk maar even naar liquicity op w23, dat zegt wel genoeg denk ik ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Mwa, hoeveel mensen spelen nu op dat account? En hoelang speelt hij er nu?
Kom een hoop mensen tegen met die naam in hun handtekening of in skype naam.

Bovendien zal de grote kracht bij Wannes gezeten hebben, want B. was op w30 niet veel. Dus bewezen? Bwa.
 

DeletedUser

Guest
Mwa, hoeveel mensen spelen nu op dat account? En hoelang speelt hij er nu?
Kom een hoop mensen tegen met die naam in hun handtekening of in skype naam.

speelde eerst op the incredibles na ban is hij daar heen gegaan, heeft het account gewoon groot gemaakt. Spelen natuurlijk wel meer mensen, maar dat is bij ieder top account zo.

Bovendien zal de grote kracht bij Wannes gezeten hebben, want B. was op w30 niet veel. Dus bewezen? Bwa.

Weet niet hoe het op w30 was, maar pak nou w31 Find Anger en w23 Liquicity, je kan er veel over zeggen maar dat was/is een top account ;)
 

DeletedUser66217

Guest
speelde eerst op the incredibles na ban is hij daar heen gegaan, heeft het account gewoon groot gemaakt. Spelen natuurlijk wel meer mensen, maar dat is bij ieder top account zo.



Weet niet hoe het op w30 was, maar pak nou w31 Find Anger en w23 Liquicity, je kan er veel over zeggen maar dat was/is een top account ;)

Daar speelde Hans op aka Surangama Sutra, als je met hem op je account nog geen rank 1 weet te behalen weet ik het ook niet meer. Mogen topaccounts zijn, maar je moet wel goed zien wie de brandstof voorziet.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Daar speelde Hans op aka Surangama Sutra, als je met hem op je account nog geen rank 1 weet te behalen weet ik het ook niet meer. Mogen topaccounts zijn, maar je moet wel goed zien wie de brandstof voorziet.

Zelfde dus w23, waar Wannes de drijfveer was.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Weet niet hoe het op w30 was, maar pak nou w31 Find Anger en w23 Liquicity, je kan er veel over zeggen maar dat was/is een top account ;)

Was in het begin een topacc maar wat op een gegeven moment niks meer was en stond gewoon door het no-life farmen van Brutes en mij zo hoog.
 

DeletedUser

Guest
Daar speelde Hans op aka Surangama Sutra, als je met hem op je account nog geen rank 1 weet te behalen weet ik het ook niet meer. Mogen topaccounts zijn, maar je moet wel goed zien wie de brandstof voorziet.

ten 1e hebben we wel 1 gestaan.

ten 2e was b de gene die het grootste aandeel heeft gehad aan die 1e plek. daarna is ie met mij naar crazybertje gegaan. en is die nog steeds nr 1

na ik denk zoals ik tema liq ken dat het 1 van de eerlijkste top accounts is van welke wereld ook
 

DeletedUser66217

Guest
ten 1e hebben we wel 1 gestaan.

ten 2e was b de gene die het grootste aandeel heeft gehad aan die 1e plek. daarna is ie met mij naar crazybertje gegaan. en is die nog steeds nr 1

na ik denk zoals ik tema liq ken dat het 1 van de eerlijkste top accounts is van welke wereld ook

Ja, lekker interessant. Als je rank 1 behaald door kwaliteit, tactisch inzicht, goede opbouw dan krijg je van mij wel een complimentje. Je dood farmen op een account dat je is gegeven tja, kan iedereen toch?
 
Bovenaan