Top 20

DeletedUser

Guest
Dat alles en iedereen zulke dingen ontkent en dat blijft ontkennen, wat maakt jullie anders?

Het feit dat we met een redelijk legitiem reden gefuseerd zijn, en daarbij is het zo dat het acc *BvG gewoon in de top 10 ODA meedraaide. Van internen/huiliehuilie doen om gratis dorpjes is dus geen sprake :)
 

DeletedUser48745

Guest
Het feit dat we met een redelijk legitiem reden gefuseerd zijn, en daarbij is het zo dat het acc *BvG gewoon in de top 10 ODA meedraaide. Van internen/huiliehuilie doen om gratis dorpjes is dus geen sprake :)

Dat hij top-10 ODA stond heeft 0,0 te maken met dat er nu zwaar geinternd wordt. Het maakt dit ook helemaal niet goed oid.
 

DeletedUser66217

Guest
Het feit dat we met een redelijk legitiem reden gefuseerd zijn, en daarbij is het zo dat het acc *BvG gewoon in de top 10 ODA meedraaide. Van internen/huiliehuilie doen om gratis dorpjes is dus geen sprake :)

Juist ja, in de verleden tijd. Het verleden praat de toekomst niet goed hè. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat hij top-10 ODA stond heeft 0,0 te maken met dat er nu zwaar geinternd wordt. Het maakt dit ook helemaal niet goed oid.

Ik snap het probleem niet zo goed. Voor beide de beste oplossing ;). En het in de top 10 ODA staan maakt wel degelijk verschil.
 

DeletedUser71125

Guest
Het feit dat we met een redelijk legitiem reden gefuseerd zijn, en daarbij is het zo dat het acc *BvG gewoon in de top 10 ODA meedraaide. Van internen/huiliehuilie doen om gratis dorpjes is dus geen sprake :)

Lijkt me ook vrij logisch...Je knalt nog ff al je clears op iemand en daarna word je overgenomen, die ODA komt er dan wel?
 

DeletedUser

Guest
Juist ja, in de verleden tijd. Het verleden praat de toekomst niet goed hè. ;)

Op die fiets. Keuzes van andere (Emar wie?) beïnvloeden die van moi niet.

Maar toen het account verwijderd werd stond het in de top 10 ODA, en de gehele tijd draaide het mee in de top 20 ODA, dus van een momentopname is geen sprake.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Het feit dat we met een redelijk legitiem reden gefuseerd zijn, en daarbij is het zo dat het acc *BvG gewoon in de top 10 ODA meedraaide. Van internen/huiliehuilie doen om gratis dorpjes is dus geen sprake :)

Blind clears sturen kan ik me hond nog aanleren ... Daar is niks speciaals aan, dus hoog staan in de ODA ranglijst met een safe-ligging stelt echt helemaal niks voor.
 

DeletedUser70736

Guest
Zij zijn gefuseerd wegens redenen die bij hun bekend staan, maar het is zeker niet voor de puntengeilheid. Je kan wel gokken van buitenaf maar dat is het niet.

Wat het goedkeuren ervan betreft, je kan wel zeggen dat ze hun plaats niet eerlijk hebben verdiend, maar hoe zou je zelf zijn?
 

DeletedUser

Guest
Zij zijn gefuseerd wegens redenen die bij hun bekend staan, maar het is zeker niet voor de puntengeilheid. Je kan wel gokken van buitenaf maar dat is het niet.

Wat het goedkeuren ervan betreft, je kan wel zeggen dat ze hun plaats niet eerlijk hebben verdiend, maar hoe zou je zelf zijn?

Tja met opkomend tijdgebrek en weinig connecties heb je weinig keus. Ben namelijk 3/4 jaar geleden gestopt met TW en op W34 weer begonnen ;)
 
Bovenaan