Top 20

DeletedUser51944

Guest
heb je dat nu pas door dan? :rolleyes:

Oja sorry, ik heb nu eenmaal een hoge pet op van mensen maar er zijn blijkbaar nog genoeg mensen die een discussie aangaan en gaan argumenteren maar wanneer ze deze niet kunnen winnen zijn ze opeens niet serieus meer bezig op het AF.

Het antwoord op alles.
 

DeletedUser

Guest
Oja sorry, ik heb nu eenmaal een hoge pet op van mensen maar er zijn blijkbaar nog genoeg mensen die een discussie aangaan en gaan argumenteren maar wanneer ze deze niet kunnen winnen zijn ze opeens niet serieus meer bezig op het AF.

Het antwoord op alles.

lol als ik argumenteer, en de moeite neem om bewijzen tevoorschijn te halen, dan win ik wel hoor, bij aus bvb wat mijn farmen betrof. Enkel ben ik meestal te lui om tussen alle topics te gaan zoeken aangezien ik niet eens weet waar ik het post, laat staan dat ik zaken onthoudt die anderen posten
 

DeletedUser51944

Guest
lol als ik argumenteer, en de moeite neem om bewijzen tevoorschijn te halen, dan win ik wel hoor, bij aus bvb wat mijn farmen betrof. Enkel ben ik meestal te lui om tussen alle topics te gaan zoeken aangezien ik niet eens weet waar ik het post, laat staan dat ik zaken onthoudt die anderen posten

Altijd leuk om dat te zeggen maar je stelt hier een voorwaarde die je niet zal waarmaken dus win je niet en ga je met excuses komen.
 

DeletedUser

Guest
lol als ik argumenteer, en de moeite neem om bewijzen tevoorschijn te halen, dan win ik wel hoor, bij aus bvb wat mijn farmen betrof. Enkel ben ik meestal te lui om tussen alle topics te gaan zoeken aangezien ik niet eens weet waar ik het post, laat staan dat ik zaken onthoudt die anderen posten

Nee, jij denkt dat je wint. Dat is heel iets anders.
 

DeletedUser44415

Guest
lol als ik argumenteer, en de moeite neem om bewijzen tevoorschijn te halen, dan win ik wel hoor, bij aus bvb wat mijn farmen betrof. Enkel ben ik meestal te lui om tussen alle topics te gaan zoeken aangezien ik niet eens weet waar ik het post, laat staan dat ik zaken onthoudt die anderen posten

Bij argumentaties tegenover Aus winnen... Als die gaat zwijgen, is het enkel omdat het zich niet meer boeit om verder in te gaan op gesprekken waar totale tijdverspilling is om iets uit te leggen. Ben ik nu de enige die dit inzag ofwat :eek:
 

DeletedUser69350

Guest
Bij argumentaties tegenover Aus winnen... Als die gaat zwijgen, is het enkel omdat het zich niet meer boeit om verder in te gaan op gesprekken waar totale tijdverspilling is om iets uit te leggen. Ben ik nu de enige die dit inzag ofwat :eek:

Nee ;)
En je bent ook niet de enige die zijn kontje likt :ram:
 
Reactiescore
255
Nee ;)
En je bent ook niet de enige die zijn kontje likt :ram:

Zijn kontje likt.. Denk eerder dat hij niet de enige is die vind dat tutti veelal onzin uitkraamt. :D
 

DeletedUser

Guest
Bij argumentaties tegenover Aus winnen... Als die gaat zwijgen, is het enkel omdat het zich niet meer boeit om verder in te gaan op gesprekken waar totale tijdverspilling is om iets uit te leggen. Ben ik nu de enige die dit inzag ofwat :eek:

ahja, en als ik dan zwijg is het om volledig andere redenen, demn jij kan goed kontjes likken xD
Trouwens iedereen die Aus kent weet donders goed dat hij niet stopt met een discussie als hij ah winnen is, puur omdat hij graag zijn gelijk haalt en anderen de grond in boort... Dus zijn verdwijning zegt altijd al genoeg.

Nee, jij denkt dat je wint. Dat is heel iets anders.

lees antwoord vitalise, trouwens aus denkt ook altijd dat hij wint hoor :rolleyes:
en denken is btw genoeg, want meestal is dat nog waar ook ;)

Zijn kontje likt.. Denk eerder dat hij niet de enige is die vind dat tutti veelal onzin uitkraamt. :D

veelal uiteraard wel, heb ik ook duidelijk gezegd. Echter ben ik nu in mijn gelijk, heb de bewijzen erbij gehaald, en aus is enkel nog wat ah spartelen door data door elkaar te proberen halen en mijn woorden te proberen verdraaien.
De feiten zijn er, ik spreek telkens mee met mijn stats en daar kan hij niets tegen zeggen
 

DeletedUser

Guest
lol als ik argumenteer, en de moeite neem om bewijzen tevoorschijn te halen, dan win ik wel hoor, bij aus bvb wat mijn farmen betrof. Enkel ben ik meestal te lui om tussen alle topics te gaan zoeken aangezien ik niet eens weet waar ik het post, laat staan dat ik zaken onthoudt die anderen posten

Tsjongejongejonge... Jij zit wel héél diep met je hoofd in je r**t hé?

Bij argumentaties tegenover Aus winnen... Als die gaat zwijgen, is het enkel omdat het zich niet meer boeit om verder in te gaan op gesprekken waar totale tijdverspilling is om iets uit te leggen. Ben ik nu de enige die dit inzag ofwat :eek:

Nee je was verre van de enige. Maar ik neem zelfs de moeite niet meer om 'm iets uit te leggen, hij snapt of wilt er toch niets van snappen. Dus heeft echt 0komma0 nut om die kerel iets proberen uit te leggen. 1) Omdat die een verschrikkelijk onterecht hoge pet opheeft van zichzelf. 2) Hij heeft het IQ van een potlood.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54620

Guest
Tsjongejongejonge... Jij zit wel héél diep met je hoofd in je r**t hé?

No offence, maar als één stam zich hier op het AF profileert als butt-buddies dan is het Creed! wel. Altijd is een discussie met 5 op 1, begint erg flauw te worden. Zeker als Auseinandersetzung argumenten gaat gebruiken waar een normaal mens zich bij achter de oren krabt. Vindt jij dikgedrukte onder P&P vallen? Ik vind het slappe hap, kom eens met wat nieuws zeg. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
No offence, maar als één stam zich hier op het AF profileert als butt-buddies dan is het Creed! wel. Altijd is een discussie met 5 op 1, begint erg flauw te worden. Zeker als Auseinandersetzung argumenten gaat gebruiken waar een normaal mens zich bij achter de oren krabt. Vindt jij dikgedrukte onder P&P vallen? Ik vind het slappe hap, kom eens met wat nieuws zeg. :rolleyes:

mooi gezegd :D
 

DeletedUser

Guest
No offence, maar als één stam zich hier op het AF profileert als butt-buddies dan is het Creed! wel. Altijd is een discussie met 5 op 1, begint erg flauw te worden. Zeker als Auseinandersetzung argumenten gaat gebruiken waar een normaal mens zich bij achter de oren krabt. Vindt jij dikgedrukte onder P&P vallen? Ik vind het slappe hap, kom eens met wat nieuws zeg. :rolleyes:

Oeh oeh oeh burn. Waarom dan? Omdat we elkaars mening meestal delen? Vind het zeer zeker geen goeie P&P, maar soms valt er gewoon niets anders te zeggen. Maar denk niet dat je me op dit vlak vaker op de vingers kan tikken.


Was het voor jou te moeilijk dan?
 

DeletedUser

Guest
Oeh oeh oeh burn. Waarom dan? Omdat we elkaars mening meestal delen? Vind het zeer zeker geen goeie P&P, maar soms valt er gewoon niets anders te zeggen. Maar denk niet dat je me op dit vlak vaker op de vingers kan tikken.



Was het voor jou te moeilijk dan?

nee, hij was eerder te snel, andrs had ik het gepost... niet hopen dat je grappig bent, is niet zo ;)
 

DeletedUser51944

Guest
No offence, maar als één stam zich hier op het AF 1.profileert als butt-buddies dan is het Creed! wel. Altijd is een discussie met 5 op 1, begint erg flauw te worden. Zeker als Auseinandersetzung argumenten gaat gebruiken waar een normaal mens zich bij achter de oren krabt. 2. Vindt jij dikgedrukte onder P&P vallen? Ik vind het slappe hap, kom eens met wat nieuws zeg. :rolleyes:

1.Je bedoelt dat ze zich profileren als een eenheid?
Want dat is toch de bedoeling van een stam, het zou pas gek zijn als ze constant met elkaar op het AF overhoop zouden liggen, Creed heeft gewoon een hoog participatiepercentage op dit forum en gelijk hebben ze.

2.Wanneer iemand 100x de waarheid verteld wordt en dan nog gaat zitten stoeven dat hij de discussie zou winnen als hij wat moeite zou doen, dan is een reactie als deze toch te verwachten?


nee, hij was eerder te snel, andrs had ik het gepost... niet hopen dat je grappig bent, is niet zo ;)

Jij had al veel eerder de kans gehad om dit te posten dus om nou te zeggen dat je toevallig net op dat moment hetzelfde zou willen zeggen is ongeloofwaardig.
 

DeletedUser

Guest
1.Je bedoelt dat ze zich profileren als een eenheid?
Want dat is toch de bedoeling van een stam, het zou pas gek zijn als ze constant met elkaar op het AF overhoop zouden liggen, Creed heeft gewoon een hoog participatiepercentage op dit forum en gelijk hebben ze.

2.Wanneer iemand 100x de waarheid verteld wordt en dan nog gaat zitten stoeven dat hij de discussie zou winnen als hij wat moeite zou doen, dan is een reactie als deze toch te verwachten?

Applauso. Had hier ook dezelfde uitleg aan kunnen geven als jij hier doet, maar dat leek me wel te impliceren mits wat inzicht en stamgevoel ;)

Jij had al veel eerder de kans gehad om dit te posten dus om nou te zeggen dat je toevallig net op dat moment hetzelfde zou willen zeggen is ongeloofwaardig.

Net als 9/10'de van zijn posts. Met als basis die je hier aangeeft ;)
 

DeletedUser

Guest
ahja, en als ik dan zwijg is het om volledig andere redenen, demn jij kan goed kontjes likken xD
Trouwens iedereen die Aus kent weet donders goed dat hij niet stopt met een discussie als hij ah winnen is, puur omdat hij graag zijn gelijk haalt en anderen de grond in boort... Dus zijn verdwijning zegt altijd al genoeg.

Verdwijning? :eek:



lees antwoord vitalise, trouwens aus denkt ook altijd dat hij wint hoor :rolleyes:
en denken is btw genoeg, want meestal is dat nog waar ook ;)

Hoe kun je winnen als je post enkel trolls zijn? Ow ja wacht, het zijn enkel trolls als je weer eens teveel onzin hebt uigekraamd en je in je eigen gezever verstrikt raakt.


veelal uiteraard wel, heb ik ook duidelijk gezegd. Echter ben ik nu in mijn gelijk, heb de bewijzen erbij gehaald, en aus is enkel nog wat ah spartelen door data door elkaar te proberen halen en mijn woorden te proberen verdraaien.
De feiten zijn er, ik spreek telkens mee met mijn stats en daar kan hij niets tegen zeggen

De bewijzen? Als jij zegt één dorp per dag te edelen, en ik zeg dat je daarvoor meer moet farmen, dan is dat een logische redenering. Vervolgens zeg je dat het onzin is dat je een dorp per dag edelt, en als je dat niet doet moet je logischerwijze minder farmen dan als je dat wel doet, dus toen kon het wel weer dat je zoveel farmde.

Maar wel een goede methode hoor, gewoon telkens jezelf compleet tegenspreken, en dan toch zeggen dat je gelijk hebt. :D



No offence, maar als één stam zich hier op het AF profileert als butt-buddies dan is het Creed! wel. Altijd is een discussie met 5 op 1, begint erg flauw te worden. Zeker als Auseinandersetzung argumenten gaat gebruiken waar een normaal mens zich bij achter de oren krabt. Vindt jij dikgedrukte onder P&P vallen? Ik vind het slappe hap, kom eens met wat nieuws zeg. :rolleyes:

En waar precies zijn die 5 op 1 discussies? Meer van onze spelers posten overigens actief op het AF, dus het is logisch dat er meer zullen reageren. Daarnaast is het niet meer dan logisch dat je een stamgenoot gaat helpen of verdedigen, waarom zit je anders in een stam? Ik snap dat eenzelfde stamgevoel in Choice niet te vinden is, gezien de halve fusies en het vele recruitten, dan is het wat lastiger een band te schappen.

En vertel, welke argumenten?
 
Bovenaan