Top 20

DeletedUser

Guest
Buiten dat denk niemand de hele top 20 kent, vind ik het te veel werk om hem helemaal in te vullen met omschrijving. :D
Ben benieuwd wie er wel de moeite er voorneemt;)
 
Reactiescore
86
Zo ik dacht ik maak eens een lijstje:

Rang Naam Stam Punten Dorpen
1 jordy 1999 King. 30,907 7

Wat mij betreft momenteel de terechte nummer 1. Heeft al veel laten zien en staat ondanks de tegenslagen (waarvan vele die ze hebben gehad, niet kunnen zeggen zo hoog te staan) nog zo hoog. Echt verdiend!
2 AzEasyAsPie Nihilo 30,836 7
Ken ze niet zo goed, maar wat ik wel weet is dat wat ze hebben gedaan echt zwakjes is. En ja ik weet wat er is gebeurd en hoe het precies zit:). Verder lijken me het wel redelijk goede spelers maar enkel en alleen door hun acties absoluut niet rang 1 waardig. Net zoals met VVV draag je dat soort dingen voor de rest van je W34 (en daarna) spelende TW carriere met je mee.
3 VeniVidiVici Mine! 26,250 6
Stabbers, simpel. Niet top 20 waardig.
4 DontQQWhenINobleYou [HS] 25,167 6
Veel belovend account, is lekker aan het groeien. Zeker rang waardig.
5 Tears of a Beauty Nihilo 23,353 5
Farmgekken iig:p, daarnaast spelen er wel goede spelers op, maar of ze zo hoog kunnen blijven staan, dat is me nog de vraag. Tevens erg jammer wat ze ivm Choice hebben gedaan.
6 Angry Animals Choice 22,457 5
LOL faal met dat barbje (rofl), niet dat ze daar heel veel aan konden doen, maar dat blijft je toch bij. Verder lijken het me wel top 20 waardige spelers, dan wel niet op deze plek.
7 Veldmaarschalk TicToc 21,094 6
Beetje een knullige naam:p maar verder wel goede spelers die zeker nog wel een paar plekkies hoger kunnen komen te staan.
8 Nedebo Geeneen 20,935 5
Grootste fail uit de top 20, heeft zich erheen geinternt en heeft dan ook niets maar dan ook echt absoluut niks, hoeven te doen (zelfs farmen moest door VV'ers worden gedaan -_-).
9 IGranka Mine! 19,370 5
Ken ik niet
10 Boregore .Tax 19,029 5
Goede speler:D, en zeker top 20 waardig.
11 x-spider-x TFD 18,180 5
Lijkt mij eigenlijk een noobje, al ken ik hem natuurlijk niet maar ik vind hem niet top 20 waardig.
12 Fallenangel Mine! 17,799 4
Subtopper, eerder top 40 dan top 20, dus zeker niet rang waardig.
13 Ghunter .Team 16,248 5
Ken ik niet
14 NecrenomicoN .Team 16,017 4
Ken ik niet
15 Welcome to Superiority ~AoG~ 15,956 4
Heeft het tot nu toe wel redelijk netjes gedaan maar ik denk dat hij toch wel zeer binnenkort uit de top 20 wordt gebonjourd.
16 noobs ftw ~XxX~ 15,666 5
Leuk teampje:) zo rond de rang 20 staan ze naar mijn mening op hun plek.
17 Team Meftin Corleone .Team 15,396 4
Goede spelers, lijkt me duidelijk wie er spelen. Top 20 waardig en mogen zeker nog wel wat hoger staan;
18 Puppis Trolls 15,363 4
Ken ik niet
19 Khann Nix Nihilo 15,159 4
Zelfde als met Az en ToB, die actie, en misschien al helemaal bij hen, gezien zij gewoon mee zijn gelopen, kan echt niet. Daarnaast nogal jammer dat ze een dorpje zijn verloren en dit is dan ook een team wat ik als team zeker niet top 20 waardig acht.
20 speeser Trolls 15,009 4
Zag hem laatst op het AF, ken hem niet echt ofzo maar lijkt me eerder een top 50 spelers dan top 20..
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Zo ik dacht ik maak eens een lijstje:

Rang Naam Stam Punten Dorpen
1 jordy 1999 King. 30,907 7

Wat mij betreft momenteel de terechte nummer 1. Heeft al veel laten zien en staat ondanks de tegenslagen (waarvan vele die ze hebben gehad, niet kunnen zeggen zo hoog te staan) nog zo hoog. Echt verdiend!

Wat een bazennaam. :D
 

DeletedUser66217

Guest
Zo ik dacht ik maak eens een lijstje:

Rang Naam Stam Punten Dorpen
1 jordy 1999 King. 30,907 7

Wat mij betreft momenteel de terechte nummer 1. Heeft al veel laten zien en staat ondanks de tegenslagen (waarvan vele die ze hebben gehad, niet kunnen zeggen zo hoog te staan) nog zo hoog. Echt verdiend!
2 AzEasyAsPie Nihilo 30,836 7
Ken ze niet zo goed, maar wat ik wel weet is dat wat ze hebben gedaan echt zwakjes is. En ja ik weet wat er is gebeurd en hoe het precies zit:). Verder lijken me het wel redelijk goede spelers maar enkel en alleen door hun acties absoluut niet rang 1 waardig. Net zoals met VVV draag je dat soort dingen voor de rest van je W34 (en daarna) spelende TW carriere met je mee.
3 VeniVidiVici Mine! 26,250 6
Stabbers, simpel. Niet top 20 waardig.
4 DontQQWhenINobleYou [HS] 25,167 6
Veel belovend account, is lekker aan het groeien. Zeker rang waardig.
5 Tears of a Beauty Nihilo 23,353 5
Farmgekken iig:p, daarnaast spelen er wel goede spelers op, maar of ze zo hoog kunnen blijven staan, dat is me nog de vraag. Tevens erg jammer wat ze ivm Choice hebben gedaan.
6 Angry Animals Choice 22,457 5
LOL faal met dat barbje (rofl), niet dat ze daar heel veel aan konden doen, maar dat blijft je toch bij verder lijken het me wel top 20 waardige spelers, dan wel niet op deze plek.
7 Veldmaarschalk TicToc 21,094 6
Beetje een knullige naam:p maar verder wel goede spelers die zeker nog wel een paar plekkies hoger kunnen komen te staan.
8 Nedebo Geeneen 20,935 5
Grootste fail uit de top 20, heeft zich erheen geinternt en heeft dan ook niets maar dan ook echt absoluut niks, hoeven te doen (zelfs farmen moest door VV'ers worden gedaan -_-).
9 IGranka Mine! 19,370 5
Ken ik niet
10 Boregore .Tax 19,029 5
Goede speler:D, en zeker top 20 waardig.
11 x-spider-x TFD 18,180 5
Lijkt mij eigenlijk een noobje, al ken ik hem natuurlijk niet maar ik vind hem niet top 20 waardig.
12 Fallenangel Mine! 17,799 4
Subtopper, eerder top 40 dan top 20, dus zeker niet rang waardig.
13 Ghunter .Team 16,248 5
Ken ik niet
14 NecrenomicoN .Team 16,017 4
Ken ik niet
15 Welcome to Superiority ~AoG~ 15,956 4
Heeft het tot nu toe wel redelijk netjes gedaan maar ik denk dat hij toch wel zeer binnenkort uit de top 20 wordt gebonjourd.
16 noobs ftw ~XxX~ 15,666 5
Leuk teampje:) zo rond de rang 20 staan ze naar mijn mening op hun plek.
17 Team Meftin Corleone .Team 15,396 4
Goede spelers, lijkt me duidelijk wie er spelen. Top 20 waardig en mogen zeker nog wel wat hoger staan;
18 Puppis Trolls 15,363 4
19 Khann Nix Nihilo 15,159 4
Zelfde als met Az en ToB, die actie, en misschien al helemaal bij hen, gezien zij gewoon mee zijn gelopen, kan echt niet. Daarnaast nogal jammer dat ze een dorpje zijn verloren en dit is dan ook een team wat ik als team zeker niet top 20 waardig acht.
20 speeser Trolls 15,009 4
Zag hem laatst op het AF, ken hem niet echt ofzo maar lijkt me eerder een top 50 spelers dan top 20..

Leuk gedaan hoor, bravo! Veld is een knullige naam, wat moet jordy 1999 dan wel niet voorstellen? :D
 
Reactiescore
3.582
Bij nummer elf zeg je 'hij lijkt me noob ik ken hem niet' dus drm is hij niet top 20 waardig vind ik een rare redenering.
Verder heb je een failtje bij nummer 18 gedaan ;)
 

DeletedUser54620

Guest
Weet iemand wie er op Jordy 1999 spelen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :)
 

DeletedUser66217

Guest
Bij nummer elf zeg je 'hij lijkt me noob ik ken hem niet' dus drm is hij niet top 20 waardig vind ik een rare redenering.
Verder heb je een failtje bij nummer 18 gedaan ;)

Dat is zijn redenering helemaal niet, hij lijkt hem geen top 20 waarschijnlijk alleen al door zijn acties deze wereld. Maar dat hij hem niet kent en geen top 20 hebben bij deze geen verband.

Weet iemand wie er op Jordy 1999 spelen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :)

Ja, het zijn echt een stelletje noobcakes, vraag me af hoelang ze blijven staan. :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Bij nummer elf zeg je 'hij lijkt me noob ik ken hem niet' dus drm is hij niet top 20 waardig vind ik een rare redenering.
Verder heb je een failtje bij nummer 18 gedaan ;)

Je kunt een indruk van iemand maken op basis van profiel, awards en/of overnames. Hij kan die redenering dus best maken, als hij dat zo inziet.
 

DeletedUser70986

Guest
Ken ze niet zo goed, maar wat ik wel weet is dat wat ze hebben gedaan echt zwakjes is. En ja ik weet wat er is gebeurd en hoe het precies zit:). Verder lijken me het wel redelijk goede spelers maar enkel en alleen door hun acties absoluut niet rang 1 waardig. Net zoals met VVV draag je dat soort dingen voor de rest van je W34 (en daarna) spelende TW carriere met je mee.

Je weet het totaal niet geloof me ;) En als je het toch zou willen horen kan je me aanspreken en dan vertel ik het je wel. Ik ga hier niets op het AF plaatsen uit respect voor de choice spelers, want ja met sommige heb ik nog positief contact en ze begrepen onze beslissing. Ik neem aan dat je met Castiel hebt gesproken, wel, erg dat je iemand afschrijft aan de hand van het verhaal van 1 persoon. En wij hebben niet gestabt zoals VVV, want wij houden qua edelen rekening met ThePerfectStyle ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66217

Guest
Je weet het totaal niet geloof me ;) En als je het toch zou willen horen kan je me aanspreken en dan vertel ik het je wel. Ik ga hier niets op het AF plaatsen uit respect voor de choice spelers, want ja met sommige heb ik nog positief contact en ze begrepen onze beslissing. Ik neem aan dat je met Castiel hebt gesproken, wel, erg dat je iemand afschrijft aan de hand van het verhaal van 1 persoon.

Zijn jullie ook zo voorspelbaar in-game?
 
Reactiescore
86
Leuk gedaan hoor, bravo! Veld is een knullige naam, wat moet jordy 1999 dan wel niet voorstellen? :D

Jordy 1999 is gewoon baas:D. Komop niemand die er ooit over nagedacht zou hebben dat dat een goed account/team zou zijn:p

Bij nummer elf zeg je 'hij lijkt me noob ik ken hem niet' dus drm is hij niet top 20 waardig vind ik een rare redenering.

Voor een response verwijs ik u door naar mijn secretaresse, TFA en CbC:D

Verder heb je een failtje bij nummer 18 gedaan ;)

Fixed
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
86
Je weet het totaal niet geloof me ;) En als je het toch zou willen horen kan je me aanspreken en dan vertel ik het je wel. Ik ga hier niets op het AF plaatsen uit respect voor de choice spelers, want ja met sommige heb ik nog positief contact en ze begrepen onze beslissing. Ik neem aan dat je met Castiel hebt gesproken, wel, erg dat je iemand afschrijft aan de hand van het verhaal van 1 persoon.

Ik heb met welgeteld 5 leden uit Choice gesproken, en ook met iemand uit Nihilo, dus ik denk dat mijn bevindingen toch wel op iets gebaseerd zijn en ik schrijf dus ten eerste niemand af en ten tweede ook niet aan de hand van het verhaal van 1 persoon.
 

DeletedUser65664

Guest
6 Angry Animals Choice 22,457 5
LOL faal met dat barbje (rofl), niet dat ze daar heel veel aan konden doen, maar dat blijft je toch bij verder lijken het me wel top 20 waardige spelers, dan wel niet op deze plek.


Nja was inderdaad stom, maarja als men dat tijdstip een kwartierke offline is dan zou ik edels ook weggestuurd hebben. Gewoon vreemd dat toestemming er al op 44 stond, want mijn co had het speciaal naar een barb gestuurd.
Maar bon. Het is afgehandeld:)

verder vraag ik me af: waarom is die rang 6 ons niet geschikt?
 

DeletedUser66217

Guest
Nja was inderdaad stom, maarja als men dat tijdstip een kwartierke offline is dan zou ik edels ook weggestuurd hebben. Gewoon vreemd dat toestemming er al op 44 stond, want mijn co had het speciaal naar een barb gestuurd.
Maar bon. Het is afgehandeld:)

verder vraag ik me af: waarom is die rang 6 ons niet geschikt?

Omdat er betere spelers zijn die een groter potentieel hebben?
 
Reactiescore
86
Nja was inderdaad stom, maarja als men dat tijdstip een kwartierke offline is dan zou ik edels ook weggestuurd hebben. Gewoon vreemd dat toestemming er al op 44 stond, want mijn co had het speciaal naar een barb gestuurd.
Maar bon. Het is afgehandeld:)

verder vraag ik me af: waarom is die rang 6 ons niet geschikt?

Alweer, zie TFA
 
Bovenaan