top 20

DeletedUser7909

Guest
Misschien zit daar dan weer een verschil tussen VR en Quiem! Wij hebben niet zulke leden, waar er bij jullie blijkbaar al meerdere opstandjes geweest zijn :)

Tja achteraf zie je pas echt wat je binnengehaald hebt. Je kunt iemands ware bedoeling niet peilen vanaf het begin. In ieder geval niet 100%.

Het enige wat je kunt doen is de rotte peren eruit gooien en verder gaan met de rest die wel in het belang van de stam werken.

Wat mij dus irriteert is dat jullie op ons lopen te klagen dat het niet zo kan en dat je dit en dat niet kunt maken. Terwijl ik 100% weet dat jullie in deze situatie precies hetzelfde gedaan zouden hebben. Als je het over hypocrieten hebt he :)

Maar goed in tijden van oorlog had ik ook niet anders verwacht. Voor ons is dit hoofdstuk afgesloten.
 

DeletedUser51839

Guest
"Wel gaat het een en ander veranderen" Dit zie je dan weer niet. Of je wilde het gewoon niet zien. Vooral blijven verdraaien van mijn woorden. Quiem wordt er steeds beter en beter in.




Ik ontwijk niets. Syntra verdraaid mijn woorden terwijl ik toch duidelijk was.

Ik ben verbaasd dat quiem nog bestaat gezien de manier hoe jullie zaken regelen. Jullie kicken nooit iemand van een account ook als ik het klaar als een klontje dat die doelbewust de boel aan het saboteren is en leden aan het opstoken is.

Leiding verandert blijkbaar meteen wanneer 1 persoon zijn maandelijkse periode heeft en uithaalt naar de leiders. Nou zal lekker lopen dan met al die puberende egotrippers bij elkaar. Dit zijn de conclusies die ik kan trekken als ik jullie argumenten/meningen zo zie.

Noem je mij een vrouw ofzo?
Dacht dat ik al eens zei dat jij geen ballen had? :eek:
Neenee, puberende egotrippers ja hoor ik veel.
Had tenminste succes op S :D
Kreeg dan ook het respect van spelers die maar blijven zeuren om een mass op S.
Was dan nog niet eens een mass.
Deze actie werd door frontspelers enorm bedankt.
Behalve leiding die dan weer moeilijk moet doen.

Heeft iemand eigenlijk respect voor me vraag ik dan af :eek:
 

DeletedUser7909

Guest
Noem je mij een vrouw ofzo?
Dacht dat ik al eens zei dat jij geen ballen had? :eek:
Neenee, puberende egotrippers ja hoor ik veel.
Had tenminste succes op S :D
Kreeg dan ook het respect van spelers die maar blijven zeuren om een mass op S.
Was dan nog niet eens een mass.
Deze actie werd door frontspelers enorm bedankt.
Behalve leiding die dan weer moeilijk moet doen.

Heeft iemand eigenlijk respect voor me vraag ik dan af :eek:

Wanneer besef je nou dat respect in dit spel geen betekenis heeft? Ga spelen voor het plezier en niet om respect te krijgen van anderen. Als je ouder wordt en hopelijk wijzer dan zul je zien dat je plezier in dit spel veel leuker wordt wanneer je niet geeft of iemand je wel respect of niet.
 

DeletedUser65249

Guest
Ik ontwijk niets. Syntra verdraaid mijn woorden terwijl ik toch duidelijk was.

Ik ben verbaasd dat quiem nog bestaat gezien de manier hoe jullie zaken regelen.

Hoe wij de zaken regelen? Moet ik je er blijven aan herinneren dat Q niets met deze zaak te maken heeft?
Ik ben verbaasd dat jullie leden of zal ik zeggen; volgzame schapen, nog niet in opstand zijn gekomen tegen jullie (lees: haar) manier van 'zaken regelen'.


Jullie kicken nooit iemand van een account ook als ik het klaar als een klontje dat die doelbewust de boel aan het saboteren is en leden aan het opstoken is.

Tot nu toe hebben we nog nooit een 'saboteur' gehad hier in Q, hoe zou dat komen?
Naja, op deze quote kan ik geen correct antwoord geven en jij dus al helemaal niet :)
Hou je speculaties maar voor op je stamforum.

Leiding verandert blijkbaar meteen wanneer 1 persoon zijn maandelijkse periode heeft en uithaalt naar de leiders. Nou zal lekker lopen dan met al die puberende egotrippers bij elkaar. Dit zijn de conclusies die ik kan trekken als ik jullie argumenten/meningen zo zie.

Jij hebt blijkbaar niet goed opgelet tijdens de les biologie. Trek maar helemaal niks meer, want het is toch allemaal onzin wat je hier weer komt uitkramen. Problemen met Ammumu en OurTime in de schoenen van Q schuiven, nou dat gaat niet werken.


En dan nog iets:

Wanneer besef je nou dat respect in dit spel geen betekenis heeft? Als je ouder wordt en hopelijk wijzer dan zul je zien dat je plezier in dit spel veel leuker wordt wanneer je niet geeft of iemand je wel respect of niet.

Dit is de reden waarom wij deze oorlog gaan winnen. Er heerst wel degelijk respect in dit spel. Ik heb bv. respect voor mn stamgenoten, m'n buurmannen en sommige spelers in (V)(R) en Brain.
Dat jij geen respect krijgt, is logisch. Respect verdien je namelijk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51839

Guest
Wanneer besef je nou dat respect in dit spel geen betekenis heeft? Ga spelen voor het plezier en niet om respect te krijgen van anderen. Als je ouder wordt en hopelijk wijzer dan zul je zien dat je plezier in dit spel veel leuker wordt wanneer je niet geeft of iemand je wel respect of niet.

Respect begint tegenover je leden, eerste bericht zit je me al te bazen.
terwijl ik niet naar jou luister.
 

DeletedUser5312

Guest
Wanneer besef je nou dat respect in dit spel geen betekenis heeft? Ga spelen voor het plezier en niet om respect te krijgen van anderen. Als je ouder wordt en hopelijk wijzer dan zul je zien dat je plezier in dit spel veel leuker wordt wanneer je niet geeft of iemand je wel respect of niet.

LOL

respect in dit spel geen betekenis :') wat een held, dat die het uberhaupt al zo lang heeft volgehouden.

volgens mij is tw een sociaal spel hoor en daarin speelt respect welzeker een rol.

EDIT: hihihi het eerste wat ik tegenkom als ik een ander topic lees:

Wij eisen helemaal niets. Het enige wat ik verwacht is dat je respect voor de leiding hebt. Iets waar jij de afgelopen dagen nalatig in bent geweest. Wederom als het een IRL probleem is dan hebben wij daar begrip voor. De VR leden willen verder gaan als 1 geheel zonder interne problemen. Nou ik zou zeggen dat we aardig op gang zijn.

Ik heb heel lang een leidende functie in VR gehad en wij stonden ook heel lang rang 1 en draaiden goed in het begin en midden fase van de wereld. Het ging blijkbaar wat slechter in mijn afwezigheid, maar wees gerust ik ben weer terug om de stam weer verder te helpen.
 

DeletedUser64683

Guest
zoubir wat ben jij van plan? je argumenten kloppen nietmeer? :)
of is dat een IRL probleem je krijgt dat je soms niet weet wat je zegt hihi? :)
daar hebben wij zeker GEEN respect voor als het zo uit je mond komt :p
jij kent het woord respect gewoon nog niet en mij dan een mislukte puber noemen ik heb meer respect voor mensen dat je denkt :)
maar ja, jij hoort daar dus niet onder...
 

DeletedUser12358

Guest
zoubir wat ben jij van plan? je argumenten kloppen nietmeer? :)
of is dat een IRL probleem je krijgt dat je soms niet weet wat je zegt hihi? :)
daar hebben wij zeker GEEN respect voor als het zo uit je mond komt :p
jij kent het woord respect gewoon nog niet en mij dan een mislukte puber noemen ik heb meer respect voor mensen dat je denkt :)
maar ja, jij hoort daar dus niet onder...

Jij bent gek.
 
Bovenaan