Top 20 waardig?

DeletedUser65921

Guest
Thanks Roald :)
En BS op delete zetten was toch moeilijk hoor, heb er toch een dik jaar gespeeld en dan nog als mijn eerste zelf opgebouwde groot acc.
 
Reactiescore
746
Lord Ranekevo: Twijfel, hij heeft vroeger al hoog in de ranglijst gestaan, maar ik heb nooit wat van dit account gehoord. Of het een goed of een slecht tegen is moet jezelf invullen. Feit blijft dat hij op een mooie nummer 5 in de ranglijst staat.
Maak daar maar een zekerheid van ;)
Ik doe mijn best om die plek te behouden!
5 Lord Ranekevo
Top 10 waardig, Toen het account nog Ibra Gonzaa heette, is er meermaals bewezen dat er top spelers op zaten.
Ook de huidige speler, is een prima speler.
Thanks! :)
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht van wel ja.

@ Roald Tnx

Yannick heeft zijn invloed wel degelijk gehad op deze wereld. Is niet altijd even zichtbaar. Dat hij nooit geen moeite heeft moeten doen op Saccha kan je hem moeilijk kwalijk nemen.

En waarschijnlijk weet je het niet maar hij is naar Lipides verhuist toen het nodig was, je kan perfect aan de stats zien wanneer hij erop begonnen is (ook wanneer hij erop gestopt is :D). Dit was in de periode dat het account enkel dorpen verloor.

En hij gaat nog invloed hebben, nog even geduld :)
 

DeletedUser

Guest
@ kragt, die clears werden niet zomaar gedumpt ;) maar was niet heel slim van mijn co, echter is het ook weer geen probleem.
@roald ik speel al een hele tijd op Y sinds een tijdje nu met G aka forwader
 

DeletedUser62454

Guest
Je doet benny wel af, die speler staat voor mij top 3 en geen top 25.
 
Reactiescore
1.018
RangNaamStam
1Space BisonPara !(+1430 -36) 155 barbaren 300 interns. Ondanks dit relatief hoge aantal niet-vijandige overnames vindt ik toch zeker dat dit team terecht op de nummer 1 staat, altijd goede leiding gegeven aan Para ! wanneer nodig en zeer betrouwbare persoon
2runeskaterPara !(+1587 -15) 532 barbaren en 39 interns. We weten allemaal hoe die barbaren komen en dit doet niks af aan hun prestatie. Mensen kunnen zeggen wat ze willen, deze rang is niet alleen door PJ en zeker niet alleen door de overredingskracht van hem behaald. Goed bezig beiden
3Ultimate QuestionPara !(+1294-175) 172 barbaren en 167 interns. Qua interns ook een redelijk aantal maar ze staan tegenover Para ! toch echt in de min. Dit verklaard ook grotendeels de verliezen van dit account. Toen het nodig was waren ze er volop en ook nu maken ze nog mooie winsten, al is het dan op een gebroken speler
4Simon saysMT(+1122-39) 213 barbaren 4 interns. Goede speler, staat er wanneer het nodig is met een mooie ODA. Soms ietwat afwezig maar daar is een prima verklaring voor. Al heeft hij nog geen tegenstanders gehad als I. en Lw. (naar mijn weten), op westlive kan hij toch een klein beetje laten zien van wat hij kan
5KragtwijkGEK(+1128-91) 153 barbaren 275 interns. Omdat Aldo vaak van stam gewisseld is heb ik alleen de overnames met AsIlay meegeteld omdat het lastig te zien is. Voor begrippen van de vijand een deffer van de bovenste plank op tw, of MT en Para voordat hij stopt bij hem zijn zal uitwijzen hoe lang hij het vol kan houden. Tot nu toe verdiend tot het tegendeel wordt bewezen
6benny6maxPara !(+1076-34) 493 barbaren 16 interns. Door het hoge aantal barbaren al gelijk geneigd nee te zeggen. Zijn oda en odd bewijzen echter het tegendeel. Weet het niet zo goed, zonde van het hoge aantal barbaren;)
7InsaneOwnagePara !(+1023-2) 250 barbaren 350 interns. Van wat ik hoor een stamspeler die vaak en veel deff uit heeft staan wanneer nodig. Achterland kun je weinig bewijzen dus geef hem het voordeel van de twijfel
8Lord RanekevoPara !(+1135-87) 259 barbaren 21 interns. Dit account is een absolute ja, heeft altijd goed stand gehouden en zich meermaals bewezen. Alle spelers die er speelden hebben het top gedaan. De nieuwe speler ken ik niet zo goed maar zal waarschijnlijk een aanrader zijn als ik zo zie wie hem volledig vertrouwen
9Amalthea.MT(+1071-59) 210 barbaren 14 interns. Het account heeft toen I. en Lw. nog bestonden zich zeker bewezen en er hebben telkens (op een enkeling na) goede spelers op gezeten
10QQX999Sound!(+1081-67) 509 barbaren en verassend genoeg geen interns sinds hij in Sound! zit:p Op basis van de bb’s en hoe hij het tegen Lipides heeft gedaan toen er een degelijke speler op zat een nee
11draspPara !(+1055-35) 225 barbaren en een negatief aantal interns. Super speler in de omgang, laatste tijd ietwat lui aan het worden maar toch zeker een top stamspeler. Ja, kan hoger
12y-12MT(+989-36) 102 barbaren en 168 interns. De originele speler was zeker deze plek waard, misschien wel hoger maar sorry H en G, jullie hebben je ietsje minder bewezen. Top 20 toch zeker wel, de inzet is er zeker!
13Tormund SchedelklieverGEK(+977-10) 570 barbaren en 41 interns (sinds hij in GEK zit). Sorry T maar op wereld 29 heb je het (nog) niet laten zien al weet ik dat het erin zit. Jammer van de vele bb’s en het buffer van allemaal kleine spelertjes, zou je graag in actie zien. Een nee op basis van W29
14NivelleMT(+1022-38) 101 barbaren en 125 interns. Ga niks over mezelf zeggen
15maarten9595Sound!(+1162-29) 548 barbaren 0 interns (in Sound!). Weet er niet veel van, alleen dat hij volgens mij ooit een halvering heeft gehad en graag clears doneert die uiteindelijk niks opleveren. Een absolute nee dus
16QA 2880Para !(+926-31) 273 barbaren 39 interns. De barbaren komen denk ik door die van Barmhartige Samaritaan. Weet wel dat Laurens hem complimenten gaf voor zijn manier van aanvallen dus hierop gebaseerd een ja
17Sir ParcifalAOM(+1148-1) 602 barbaren en geen interns in zijn huidige stam. Een absolute nee. Domme ban begaan, geen ODA of ODD en heeft nog niks hoogstaand gedaan op deze wereld. Zou me niks verbazen als die op del gaat zodra Para of MT bij hem is
18emseeChange (+915-3) 284 barbaren en 113 interns. Lijkt me duidelijk dat dit geen hoogvlieger is als je naar de stats kijkt. Zeker een nee, heb er in de tijd van MT 1 maal wat van gehoord en dat was toen dit account leavede
19angeleyes77Para !(+1002-70) 150 barbaren en 57 interns. Account dat redelijk wat bekendheid heeft omdat het zo goed loopt en liep. Altijd goede spelers op gezeten en ook de huidige speler is hier een goed voorbeeld van. Ja zekerJ
20Lord NachtwakerPara !(+940-16) 215 barbaren en zijn saldo interns is ongeveer 0. Huidige winsten op mssl zijn misschien weinig zeggend maar ik denk zeker dat hij het kan. Een ja maar met twijfel


Deze kleur betekend dat er spelers op zitten die voor zover ik weet het account gestart zijn
Deze kleur betekend dat de huidige spelers er dusdanig lang op zitten dat ze echt kunnen zeggen dat ze het account gebracht hebben waar het nu staat
En zwart heb ik geen idee of vind ik dat ze er te kort op zitten om een goed persoonlijk beeld te krijgen
 
Reactiescore
746
yay. Weeral een leuke feedback gekregen. Bedankt!

Zoals jullie wel merkten ben ik teruggevallen naar plaatsje 8. Dit wegens enkele drukke dagen op school. Maar ik sta snel weer in de top 5!
102 edels moeten verbruikt worden! :D
 

DeletedUser67973

Guest
Je mag jouw mening er wel eens over geven, veel lijstjes zijn tegenwoordig toch geschreven van onze kant.
 
Reactiescore
2.478
Sorry dat ik geen respect heb voor een aandachtsgeile puber.

Hey nieuwe buurman(dacht ik)

Volgens mij heeft iedereen wel dat als je wat goeds doet je wil wat het niet geheim blijft? Naar mijn idee heb ik dit verminderd.

Maar je hebt Lipides er goed boven op geholpen wist niet dat jij het was, over de skills kan ik dus ongelijk hebben, maar je karakter die is net zoals het ooit was jammer genoeg :(

@lars tnx, maar vergeet Laurens nu niet :p
 

DeletedUser13822

Guest
Hey nieuwe buurman(dacht ik)

Volgens mij heeft iedereen wel dat als je wat goeds doet je wil wat het niet geheim blijft? Naar mijn idee heb ik dit verminderd.

Maar je hebt Lipides er goed boven op geholpen wist niet dat jij het was, over de skills kan ik dus ongelijk hebben, maar je karakter die is net zoals het ooit was jammer genoeg :(

@lars tnx, maar vergeet Laurens nu niet :p

Enige punt van karakter dat nog maar relevant is om over te discussiëren zijn er twee: Kunnen samenwerken en loyaliteit.
We zullen ze even verlichten voor de minder heldere geesten onder ons aka de (hopelijk) lerende pubers. En ja, ik heb het recht verworven arrogant te mogen doen tov mensen met dergelijke reacties. #Antwerpenaar

Soit, to the point, waarom alleen deze 2 eigenschappen.
De eerste impliceert veel meer dan het zegt. Kunnen en willen samenwerken met mensen is meer dan samen clears sturen of def sturen. Dit wilt zeggen dat je in bepaalde sferen ('stressvolle' bij een defactie, rustigere sferen, etc) kan omgaan met mensen op een normale manier. Met andere woorden, voor de mensen die niet meer kunnen lezen dan de letters die hier staan, dit impliceert een normaal, 'chill' karakter die openstaat voor discussie en makkelijk in de omgang is. Denk dat Vapura, net zoals iedereen van d-cup, zich intern al duidelijk gemanifesteerd heeft als dergelijk speler. Dat jij dit niet kan zien is uw zaak. Aan wat het ligt laat ik even in het midden en is voor ieder (ook jezelf Aldo) uit te maken. Er zal wel een duidelijke reden zijn waarom hij tov u wel zo reageert en iedereen kan denk ik minstens 2 onmiddellijke redenen geven bij het lezen hier.

De tweede eigenschap is loyaliteit. Ondanks enige moeilijkheden of scenario's die niet altijd uitdraaien zoals iemand het wil blijven mensen als Vapura loyaal aan het collectief. Een eigenschap die zeer belangrijk is in het spel, toch als je wilt winnen. Misschien is het gebrek van deze eigenschap bij u wel een struikelpunt bij wat ik aanhaalde in de vorige alinea? Als je paar keer van kamp veranderd op korte tijd op één wereld dan heb je dit niet en verdien je dan respect?
 

DeletedUser

Guest
simpel, iedereen die alleen maar barbaren aan het edelen is past niet in een eindfase van het spel. Denk dat we dan alle sound spelers kunnen schrappen?

Wat moet ik doen die bb's er laten liggen ?

Het werd mij verplicht om ze te edelen anders pakt MT ze af... slimmerdje
 
Reactiescore
60
Dat doen we toch wel;)
 
Bovenaan