Top 20 waardig?

DeletedUser67973

Guest
Het is gewoon een goed lijstje, enige wat er aan zou mankeren is dat het niet erg netjes eruit ziet maar dat doet niets af aan het lijstje waar het gewoon om draait in dit topic.
 
Reactiescore
559
Ik weet niet hoe jij de redenatie zo verdraaid dat ik het belachelijk noem.
Ik zeg juist dat het niet zo is, en nee ik verwacht geen boek :eek:
Maar niemand kan erop redeneren dat het er netjes uitziet en onderbouwt is, want dat is het niet. Ik ken hier teweinig mensen om het zelf te doen, wat het deels een beetje tja hypocriet laat klinken.

Maar om even weer bij het punt te komen - ik heb er niks op tegen lekker doen, leuk dat je de moeite neemt.

wrs omdat je het eens was met die quote van sophie ^^
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.508
4 Kragtwijk GEK 9.151.826 915 10002

Benieuwd hoe goed hij het doet als zijn eigen account onder vuur ligt.

Je eigen account deffen is altijd makkelijker... Dus ik denk dat het me wel lukt. Hopen dat de front spelers van MT het deze keer ziet zullen vergeten.
 
Reactiescore
60
Ik zal het ze helpen herinneren :)
 

DeletedUser

Guest
Je eigen account deffen is altijd makkelijker... Dus ik denk dat het me wel lukt. Hopen dat de front spelers van MT het deze keer ziet zullen vergeten.
Deze zijn van een stuk hoger niveau dan Project & je Ex-CO's dat kan ik je verzekeren ;)
 
Reactiescore
2.508
Ik heb tegen meer van jullie zitten deffen ^^
Ik verwacht veel van .SQRT.
Vaan brono verwacht ik hoger niveau van davey en tim dat komt vooral door de inzet.
Maar ik ben ervan overtuigd dat ik moeilijker weg weg te spelen dan verschillende spelers van de wereld. Dat kun je niet ontkennen, ik ben een beter dan de gemiddelde van de wereld :$
 

DeletedUser

Guest
Maar dat laatste is ook niet zo moeilijk. Als je 1 massa tegenhoudt ben je al beter dan 90% die op deze wereld heeft gespeeld ;).
 
Reactiescore
1.037
Orcfighter niet top 20 waardig
38e23ef82f88e60bbafee9dbf0854f61.png
 

DeletedUser

Guest
~20 dorpen verliezen als nog 90% van onze aanvallen moet aankomen, zegt genoeg over orcfighter snoes
 
Reactiescore
1.037
Iemand oordelen over enkele berichten, zegt veel over jou snoes
Politiek en propaganda:rolleyes:
Daarbij heeft orc al vaak zat laten zien niet capabel te zijn een massa te deffen, het enige wat hij doet is klagen. Struisvogelpolitiek hoorde ik vanmiddag langskomen, vond het wel toepasselijk;)
 
Reactiescore
2.508
Maar dat laatste is ook niet zo moeilijk. Als je 1 massa tegenhoudt ben je al beter dan 90% die op deze wereld heeft gespeeld ;).

Wat een vertrouwen :eek:
Wel mooi dat ik ondertussen op de 3/4 zit met vv's meegenomen (a)
 
Reactiescore
1.037
Ach, zeg wat je wil, wij hebben alle tijd om een leuk frontje met je te creëren en een massa op te zetten, je loopt toch niet weg zoals vele anderen
 
Bovenaan