Top 20 waardig?

DeletedUser

Guest
Kijk wie er aan het huilen is :rolleyes:

Ben je net getroost en nu alweer van je af aan het bijten...
Een klein kind wat kan scripten, mot niet gekker worden.

Verman jezelf, en ga eens een discussie in zonder verwijten (mits ze gebaseerd zijn op feiten, bewijsbare feiten).
Zou het allemaal net iets leuker maken. En dat kan je warre.. Tactisch ben je sterk maar verbaal presteer je zwaar ondermaats. Zelfde geldt voor verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
217
Jullie praten echt te veel vecht het uit met troepen dat is veel beter :bijl:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ga scripten ofzo

Ga nog wat tegen de regels dingen doen en dorpen verliezen ofzo

Ben je net getroost en nu alweer van je af aan het bijten...
Een klein kind wat kan scripten, mot niet gekker worden.

Verman jezelf, en ga eens een discussie in zonder verwijten (mits ze gebaseerd zijn op feiten, bewijsbare feiten).
Zou het allemaal net iets leuker maken. En dat kan je warre.. Tactisch ben je sterk maar verbaal presteer je zwaar ondermaats. Zelfde geldt voor verwijderd.

Sorry ik verlaag regelmatig mijn verbaal niveau tot op het niveau waarop anderen hier praten...

Hoezo verwijt ik jullie dan iets ?

Jullie praten echt te veel vecht het uit met troepen dat is veel beter :bijl:

Mee eens...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ben je net getroost en nu alweer van je af aan het bijten...
Een klein kind wat kan scripten, mot niet gekker worden.

Verman jezelf, en ga eens een discussie in zonder verwijten (mits ze gebaseerd zijn op feiten, bewijsbare feiten).
Zou het allemaal net iets leuker maken. En dat kan je warre.. Tactisch ben je sterk maar verbaal presteer je zwaar ondermaats. Zelfde geldt voor jack.

Jij kent me lang niet zo goed als je hier nu denkt te profileren. Mijn communicatie beneden peil? Kijk eens in de spiegel. Er is er hier maar eentje die iedereen tot kind bombardeert. Gedraag je toch eens naar je leeftijd in plaats van de hele tijd met dat vingertje te wijzen. En dat is dan 30+..
 

DeletedUser60153

Guest
Zever toch lekker door. Fruit heeft alles behalve zoiets nodig en daar gaan jullie nog wel achterkomen als we jullie wegvegen ;)

Wij kunnen nu in ieder geval Sambal bij de stats gaan betrekken voor in de toekomst, dus als ik jullie was zou ik vast tijd vrij maken om dat account fatsoenlijk te deffen. Want als je daar net zo deft als op je eigen accie gaan er snel dorpen verloren van jullie "dorpen".

Ik heb voorlopig weer genoeg gelezen hier. Het niveau daalt weer zoals het gewoon is hier. Wordt alleen maar gezeverd in plaats van dat er zonder dat er een fijne sfeer is. Nou mij niet gezien dan hoor.

Waar slaat deze post op? Ik reageer enkel op dat jij vind dat Sambal bij bij ons in de stam komt. Wij betrekken sambal bij ook niet bij de stats, we lachen alleen om dat Jorny zo makkelijk zoveel dorpen verliest terwijl hij zichzelf een hele goede deffer vind.

Fruit is diegene die nu random dorpen verliest, ik betwijfel of jullie ons zouden wegvegen. Dit is juist een niveau loze post, die puur uitdagend is. En dan daarna wegkruipen achter dat wij inhoudsloze post maken. Slecht dat je niet open over het falen van je stam wil praten. Als je kijkt naar mijn reactie op de 70 a 80 clears en die van jullie is die van jullie zwaar kinderachtig.

Gewoon je verlies nemen en doorspelen. Niet gaan zeiken over stabben ofzo, nee gewoon jammer maar helaas. Foute inschatting, nu maar zorgen dat we het omdraaien.
 

DeletedUser

Guest
Waar slaat deze post op? Ik reageer enkel op dat jij vind dat Sambal bij bij ons in de stam komt. Wij betrekken sambal bij ook niet bij de stats, we lachen alleen om dat Jorny zo makkelijk zoveel dorpen verliest terwijl hij zichzelf een hele goede deffer vind.

Fruit is diegene die nu random dorpen verliest, ik betwijfel of jullie ons zouden wegvegen. Dit is juist een niveau loze post, die puur uitdagend is. En dan daarna wegkruipen achter dat wij inhoudsloze post maken. Slecht dat je niet open over het falen van je stam wil praten. Als je kijkt naar mijn reactie op de 70 a 80 clears en die van jullie is die van jullie zwaar kinderachtig.

Gewoon je verlies nemen en doorspelen. Niet gaan zeiken over stabben ofzo, nee gewoon jammer maar helaas. Foute inschatting, nu maar zorgen dat we het omdraaien.

Waar heb ik gezegd dat jullie Sambal moeten opnemen? (dat stammies dat vinden betekend niet dat heel fruit dat vind)
Waar heb ik gezeken over een stab? (zie bovenstaande tekst tussen haakjes)

Sterker nog ik heb de laatste dagen maar heel weinig gereageerd en vooral weer naar het zever gekeken wat typerend is voor het W21 AF. Evenals destijds dat je mij zwart probeerde te maken. Die quote was dan wel op jouw, maar eigenlijk niet alleen voor jouw bedoeld, maar aangezien jij een van de grootste hulpkrachten bent van die zever heb ik je voor het gemak gewoon even gequote.
 

DeletedUser60153

Guest
Jij gaat in op de post waarin ik tegen ga dat we sambalbij moeten recruiten. Als je het in de context leest lijkt het er heel erg op dat jij het wel met cornettoijsje eens bent.

Daarnaast is het zielig om het als zever weg te zetten. Ik zet kritiek op mij nooit weg als zever want er kunnen gewoon dingen fout gaan, maar jullie willen nooit iets accepteren en moeten er altijd een 2de en soms wel een 3de kant van het verhaal bij halen. Gewoon accepteren, als een vent.
 

DeletedUser

Guest
Ok ik kom met feiten:

Wij vinden jullie kinderachtig en vol zitten met zever.
En andersom ook.

C u ingame boys.

Einde discussie.

Ps resist en fruit oorlogsverklaring? Zowel ingame als hier?
 

DeletedUser63278

Guest
Ga scripten ofzo

@ Warre, kan je eens een script schrijven waarmee Resist een front dorp kan pakken van een vijand :rolleyes:

En ge moet niet kwaad worden hier allemaal he zeg, is maar een spelleke. Wij mogen het als fruit laag vinden om op zulk een manier dorpen te ontfutselen. Resist mag het slim vinden om (enkel) op zulk een manier dorpen te ontfutselen.

Ieder zijn mening he ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ook, @ cornetto, wat is dat voor onzin, enkel op 'deze' manier.
overigens zou jorny nu makkelijk zijn front gestacked kunnen hebben enzo maar ik haal toch weer 3 dorpen binnen makkelijk.. dusja

Overigens vind ik het wel echt raar dat jullie zo zitten te zeuren over dat Resist geen vijandige dorpen pakt.. Waarom staat Resist bovenaan bij stammenoorlogen? Omdat ze meer vijandige dorpen veroveren, dus, ga jezelf maar focussen in game en probeer ons eerst maar is in te halen voordat je ons gaat afzijken over dat we geen vijandige dorpen edelen met onze eigen front accounts.. Overigens hebben wij ongeveer dubbel zoveel dorpen gepakt dan jullie in vergelijking, dusja, ga eerst maar is wat bewijzen voordat je een grote mond open doet ;)
 

DeletedUser63278

Guest
Ik heb geen grote mond, ik stel maar vast ... ik zie geen dorpen aan de fronten binnenkomen naar Resist toe.

Ge moet u niet kwaad maken he, ik sluit het hier af ... doe ermee wat jullie willen ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Nou dat slaat dus nergens op. Omdat we op 1 klein stukje front geen dorpen pakken pakken we op geen enkel front dorpen?
 
Reactiescore
323
Ik ook, @ cornetto, wat is dat voor onzin, enkel op 'deze' manier.
overigens zou jorny nu makkelijk zijn front gestacked kunnen hebben enzo maar ik haal toch weer 3 dorpen binnen makkelijk.. dusja

Overigens vind ik het wel echt raar dat jullie zo zitten te zeuren over dat Resist geen vijandige dorpen pakt.. Waarom staat Resist bovenaan bij stammenoorlogen? Omdat ze meer vijandige dorpen veroveren, dus, ga jezelf maar focussen in game en probeer ons eerst maar is in te halen voordat je ons gaat afzijken over dat we geen vijandige dorpen edelen met onze eigen front accounts.. Overigens hebben wij ongeveer dubbel zoveel dorpen gepakt dan jullie in vergelijking, dusja, ga eerst maar is wat bewijzen voordat je een grote mond open doet ;)

Resist staat bovenaan in stammenoorlogen omdat Jack Plague had opgeheven :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet boos. 't zal wel lomp overkomen omdat ik altijd zo praat, brabant hé, bietje lomp hier allemaal, dus dat moet je niet meteen als boos oppakken ;)

Ik word gewoon schijtziek van dat eeuwig gezijk op dit en dat.
Resist staat niet voor niets bovenaan met oorlogsstats nu, dusja.

@ St. Jimmy, dat weet ik, maar Fruit heeft hier een grote mond, en Fruit heeft weinig waargemaakt in oorlogen, Resist (en Hap!) hebben samen veel meer overwinningen geboekt dan Fruit, op front of wat dan ook, dus Fruit moet minder gaan zeuren daarover (Cornetto doel ik vooral op nu) en zelf is resultaten gaan boeken. Jij kunt wel dit en dat vaststellen, maar ik stel vast dat Resist het in oorlogen beter doet dan Fruit, en overigens bestaat Fruit ook al langer. Ook is de dorpenverhouding van Resist/Hap beter.

Hopelijk stopt dat gemekker is, en word er in game is wat gedaan, want daar gebeurt ook weinig, laten we is minder zeuren hier met dat welles nietus gedoe, en gewoon in game is de woorden waar maken, of het nu via een Vv is of niet, de dorpen pak je, hoe je het doet maakt niet uit, je pakt ze, en daar gaat het om.
 

DeletedUser57071

Guest
dus als ik dorpen pak via een backstab tellen die ook gewoon bij jullie? :")
 

DeletedUser

Guest
dus als ik dorpen pak via een backstab tellen die ook gewoon bij jullie? :")

Ik bedoel ermee, hoe je ook een dorpje wint of verliest, je pakt het dorpje wel, of het triest gebeurt of niet, je pakt hem wel. Of ik hem bijv met Moises pak of met Sambal, wat maakt het uit dan, op beide manieren komen de dorpen in bezit van Resist :)
(Misschien pak je het anders op dan ik bedoel, dat kan)
 

DeletedUser60153

Guest
Resist staat bovenaan in stammenoorlogen omdat Jack Plague had opgeheven :rolleyes:

Nee, omdat Plague is weggespeelt. Daarnaast staan we met de lengte van het bestaan vd stam en stammenoorlogen ruim bovenaan. Ook al zou Plague nog bestaan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
323
Nee, omdat Plague is weggespeelt. Daarnaast staan we met de lengte van het bestaan vd stam en stammenoorlogen ruim bovenaan. Ook al zou Plague nog bestaan....

1x is wel genoeg hoor :D En nee, zelfs op het moment dat Plague was opgeheven stond het nog 1e.. :eek: Jullie hebben mss van Plague gewonnen, maar wij wonnen van DsD, AnB, S.Inc, W~A~R, noem maar op :p
 
Bovenaan