Top 20 waardig?

DeletedUser

Guest
Een slim persoon neemt gelijk maatregelen en zorgt dat die minstens kan snipen of what ever..

Inderdaad, sowieso dat jorny ook front def voor sambal heeft uitstaan bij Dread, T@rquini etc... Wie zet er nu preventief zijn frontdef bij stammies.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik lees stab etc etc..
Ik weet niet hoor maar sambal heeft op mijn mail gestaan voor meer dan een jaar. Dat er "in eens" iemand op kwam die moises wilde pakken maar niet lukte was een stab.

Ken jullie feiten. Resist heeft geen lage streken uitgevoerd, sterker we hebben laten blijken dat het onder onze hoede stond. Een slim persoon neemt gelijk maatregelen en zorgt dat die minstens kan snipen of what ever..

Ik gebruik het woord stab niet... Ik gebruik alleen de woorden "lage actie"...
Ik basseer mij zoals altijd op feiten ;) Bv op de feiten dat dat acc altijd pro plague/FTWNO is geweest. Dat er vanuit FTNWO een nieuwe speler is opgezet. En dan nog niet te vergeten hoe veel vv er is gedraait door FTNWO op dat acc toen resist aanviel.

Nu dus van het ene kamp in het andere van de ene dag op de andere.... Is in mijn ogen een vrij lage actie.
Maar ga er verder geen woorden aan vuil maken, het is ingame te doen, niet op het af ;)

Inderdaad, sowieso dat jorny ook front def voor sambal heeft uitstaan bij Dread, T@rquini etc... Wie zet er nu preventief zijn frontdef bij stammies.

Indien dit zo is moet je risico's durven nemen, en zoals mijn uitleg hierboven weergeeft moest jorny niks van hem verwachten.. logisch dan dat je die def (wat dan eig safe def is) elders plaatst.
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik het woord stab niet... Ik gebruik alleen de woorden "lage actie"...
Ik basseer mij zoals altijd op feiten ;) Bv op de feiten dat dat acc altijd pro plague/FTWNO is geweest. Dat er vanuit FTNWO een nieuwe speler is opgezet. En dan nog niet te vergeten hoe veel vv er is gedraait door FTNWO op dat acc toen resist aanviel.

Nu dus van het ene kamp in het andere van de ene dag op de andere.... Is in mijn ogen een vrij lage actie.
Maar ga er verder geen woorden aan vuil maken, het is ingame te doen, niet op het af ;)



Indien dit zo is moet je risico's durven nemen, en zoals mijn uitleg hierboven weergeeft moest jorny niks van hem verwachten.. logisch dan dat je die def (wat dan eig safe def is) elders plaatst.

Pro ftnwo? Donder op man..
Sven die erop speelde is er door mij opgezet. Het was pro feyerem bedoel je.
Die gozer krijgt al jaren accounts van me en zo heb ik nog een groep die ik onbemande accounts geef.

Dat krijg je als je al jaren met dezelfde mensen speelt.

En als je je er geen woorden aan vuil wil maken, hou dan gewoon je mond met je inhoudsloze en op niets gebaseerde feiten.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ahhh daarom dat hij plague/FTNWO vroeg een nieuwe speler voor het acc te zoeken en niet jou...
Ahhh daarom dat hij de vv aan een FTNWO'er gaf om te deffen tegen resist...
Totaal logisch jonge :rolleyes:

Het is en blijft een lage actie. Wel geef ik toe dat Jorn zich er beter op had moeten voorbereiden en er meer rekening mee had moeten houden dat dit kon gebeuren. Zeker als je weet dat je vijand niks anders dan dit soort dingen doet :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ahhh daarom dat hij plague/FTNWO vroeg een nieuwe speler voor het acc te zoeken en niet jou...
Ahhh daarom dat hij de vv aan een FTNWO'er gaf om te deffen tegen resist...
Totaal logisch jonge :rolleyes:

Het is en blijft een lage actie. Wel geef ik toe dat Jorn zich er beter op had moeten voorbereiden en er meer rekening mee had moeten houden dat dit kon gebeuren. Zeker als je weet dat je vijand niks anders dan dit soort dingen doet :D

Gewoon een lage actie dat jullie sambal stabde, misbruik maken van de situatie!!
Jullie hebben een zeer smerig spelletje gespeeld. Gelukkig is het account weer terug gekomen waar het hoorde.

En dan gaan lopen janken hierover is helemaal hilarisch. Ons hoorde je er niet over, wij reageerde gewoon ingame en hebben t account flink gesloopt. Waar was de vv toen?

Er is een co opgeslopen wie instructies kreeg die haaks lagen aan de denkwijze van Sven. Gelukkig kwam hij nog eens kijken en schrok hij zich een ongeluk. Hij was goed boos..
 

Deleted User - 24028

Guest
Gewoon een lage actie dat jullie sambal stabde, misbruik maken van de situatie!!
Jullie hebben een zeer smerig spelletje gespeeld. Gelukkig is het account weer terug gekomen waar het hoorde.

En dan gaan lopen janken hierover is helemaal hilarisch. Ons hoorde je er niet over, wij reageerde gewoon ingame en hebben t account flink gesloopt. Waar was de vv toen?

Er is een co opgeslopen wie instructies kreeg die haaks lagen aan de denkwijze van Sven. Gelukkig kwam hij nog eens kijken en schrok hij zich een ongeluk. Hij was goed boos..

Hoezo hebben wij Sambal gestabbed ? Wat is dat nu weer voor zever ?
Hij (en sanheb ik het over Sven) heeft toch wel zelf die vv afgegeven en is er mee akkoord gegaan dat er door FTNWO een nieuwe speler werd opgezet ?? Hoezo hebben wij hem dan gestabbed ? En hoezo hebben wij smerig spel gespeeld door te doen wat hij ook wou (hij logde nog toen dat allemaal geregeld is !!!)

Als er een co is opgelosten is hij er dus zeker mee accoord gegaan..

Jullie nemen een acc dat door Jorn werd gezien als niet vijandig en halen er dan een paar dorpen winst mee. En daarmee gaan jullie lopen pochen hier op het AF.

Er is daar zeer veel tijd in het acc gestoken om resist te kloten als vv en ze tegen te houden, en dan is dit wat Sven er mee doet.. tssssssssssss. Mits jij natuurlijk de waarheid spreekt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat laatste zinnetje dan ook: mits jij de waarheid spreekt..
 

Deleted User - 24028

Guest
Ja ik zou het raar vinden dat Sven nu ineens kwaad zou worden op ons en daarom de vv aan jullie geeft terwijl hij er zelf bij was toen zen nieuwe co gekozen werd etc... Maar het is mogelijk dus ik geef je het voordeel van de twijfel. Veel plezier met het acc ;)
 

DeletedUser63278

Guest
Ik vind dat Resist Sambal moet rekruten om hun stats terug wat nieuw leven in te blazen :p
 

DeletedUser60153

Guest
Ik vind dat Resist Sambal moet rekruten om hun stats terug wat nieuw leven in te blazen :p

Waarom zouden we? Het is geen speler, alleen een account die dorpen heeft die ons toebehoort. Als ze opgeeedelt zouden zijn zouden we precies hetzelfde met de dorpen doen als dat er nu gebeurt. Dat jullie interns gewoon in je stam houden is jullie pakkie an, wij nemen alleen actieve accounts aan met goede bespelers die zichzelf moeten kunnen redden.

Het getuigt van onkunde en totaal geen visie om iemand als Sambal bij aan te nemen. Snap dat Fruit dat wel zou doen, lekker die oorlogstats omhoog gooien. Hebben jullie wel nodig.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden we? Het is geen speler, alleen een account die dorpen heeft die ons toebehoort. Als ze opgeeedelt zouden zijn zouden we precies hetzelfde met de dorpen doen als dat er nu gebeurt. Dat jullie interns gewoon in je stam houden is jullie pakkie an, wij nemen alleen actieve accounts aan met goede bespelers die zichzelf moeten kunnen redden.

Het getuigt van onkunde en totaal geen visie om iemand als Sambal bij aan te nemen. Snap dat Fruit dat wel zou doen, lekker die oorlogstats omhoog gooien. Hebben jullie wel nodig.

Zever toch lekker door. Fruit heeft alles behalve zoiets nodig en daar gaan jullie nog wel achterkomen als we jullie wegvegen ;)

Wij kunnen nu in ieder geval Sambal bij de stats gaan betrekken voor in de toekomst, dus als ik jullie was zou ik vast tijd vrij maken om dat account fatsoenlijk te deffen. Want als je daar net zo deft als op je eigen accie gaan er snel dorpen verloren van jullie "dorpen".

Ik heb voorlopig weer genoeg gelezen hier. Het niveau daalt weer zoals het gewoon is hier. Wordt alleen maar gezeverd in plaats van dat er zonder dat er een fijne sfeer is. Nou mij niet gezien dan hoor.
 

Deleted User - 24028

Guest
Waarom zouden we? Het is geen speler, alleen een account die dorpen heeft die ons toebehoort. Als ze opgeeedelt zouden zijn zouden we precies hetzelfde met de dorpen doen als dat er nu gebeurt. Dat jullie interns gewoon in je stam houden is jullie pakkie an, wij nemen alleen actieve accounts aan met goede bespelers die zichzelf moeten kunnen redden.

Het getuigt van onkunde en totaal geen visie om iemand als Sambal bij aan te nemen. Snap dat Fruit dat wel zou doen, lekker die oorlogstats omhoog gooien. Hebben jullie wel nodig.

Jullie doen dat niet en willen de oorlogstats hiermee niet omhoog halen -> vind ik mooi
Maar kom er dan ook niet gelijk een klein kindje mee pronken en andere belachelijk proberen maken he ;)
 

DeletedUser

Guest
Oja nu is het alweer zo verdraaid dat wij pronken en mensen belachelijk maken.
Het begon met jorn zijn stomme gebazel waarop target met wat stats kwam en hem de mond snoerde want die suffert is nu stil.

Draaien en beschuldigen kunnen jullie als de beste. Wij doen alles verkeerd en jullie doen niks verkeerd. Stelletje calimero's zijn jullie.

Net zoals zeiken over een stab (die toch echt bij ons is geflikt) vechten wij ingame uit. Jullie komen bij het minste al huilen als kleine kinderen.
Dat gaat nog wat worden pff
 
Bovenaan