Top 20 waardig?

DeletedUser60153

Guest
Waarom verklaar je hun dan de oorlog ?

Als de clears niet doorkomen zou je al lomp zijn wil je edels er achterna sturen :rolleyes:

Neen jorny is fruit en daar krijg nu wel troubles mee :p


Ik zie jullie gewoon het laatste kwartaal nihil dorpen binnenhalen van jullie zelf verklaarde vijanden, en Resist blijft aanhoudend uitpakken met oude koeien.
Mag ik hieruit afleiden dat Resist op zijn gat zit ?

Cornettoijsje, wij zijn niet zo dom om 100 clears op 1 dorp te beuken en dan te edelen. We spelen iemand kapot, en dat gaat zeker nog wel lukken.

Laatste kwartaal? Kijk maar in de onderstaande stats.

En waarom we ze de oorlog verklaren? Tja, dan weten ze waar ze aan toe zijn.

Zijde 1:
Stammen: Resist
Zijde 2:
Stammen: WORLD!, .P|R., ~TLP~, FTNWO

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,212
Kant 2: 15
Verschil: 1,197

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11,346,581
Kant 2: 138,047
Verschil: 11,208,534

chart

Fruit: (meer stammen die jullie aanvallen heb je niet)

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: HEIDI

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 129
Kant 2: 18
Verschil: 111

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,163,546
Kant 2: 166,429
Verschil: 997,117

chart

Zie ook nog dat jullie meer dorpen hebben verloren dan wij het laatste kwartaal. Terwijl wij tegen 4 stammen strijden, jullie tegen 1. Ligt Fruit op z'n gat? Oh wacht, jullie hebben nooit meer dorpen overgenomen dan dit...

Oh, we hebben ook al 425 meer dorpen geedelt in de laatste 3 maanden:

3uVMA.png

En bij ons is 1 op de 7 dorpen die we edelen van de vijand, bij jullie 1 op de 60. Wederom de vraag, Fruit op z'n gat? Ohnee jullie hebben nooit een hoog quota gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Feit is dat het dorpen verliest. Veel dorpen...
Feit is dat je met veel smoesjes aankomt...
Feit is dat je "front" gestacked had moeten zijn...

Feit is dat je een belabberde voorbereiding hebt gehad..

kom maar weer terug als je feiten hebt over jorny21 als account en over die andere 2 dingen die je beweert

...
 

DeletedUser

Guest
dude resist vs ftnwo is dread en daar zijn de edels op gekomen tot nu toe van resist dus dat bedoelt hij ... ik weet niet of je het gemerkt hebt hoor maar bij mij stond er amper def thuis, dus jullie trappen telkens in je eigen aanvalsplannen of jullie willen juist dat wij erin trappen maar als dat niet gebeurt alsnog zeggen dat wij erin trappen stop maar weer freso...

en dan dat het echte clears zijn als ik dat wist denk je dat ik dan al die dorpen had gaan stacken kom op zeg man elke blinde kip weet dat ie een safe acc tov resist niet gaat stacken, soms verbaas IK mij over jou inzicht... en die blijkt niet al te goed te zijn op dit moment...

Hoe bedoel je de plank mis slaan.
Stuur jij je deff maar weg hoor, edelen wij je dorpjes.

En dan trappen wij in ons aanvalsplan haha. Wat zeg je ervan als jij erin trapt noobje?
Je wist dat sambal bij ons hoorde, en toch laat je je grens leeg staan en stuur je je deff naar een account wat het beter kan gebruiken..

Gewoon doen, de noob award is voor jou vandaag.
 

DeletedUser63278

Guest
Hahaha, allez jong World das geen stam he, das een verzameling kleiduiven :rolleyes:

Dus inderdaad geen dorpen van actieve stammen het laatste kwartaal :)
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: Resist, Hap!
Spelers: Sambal Bij
Zijde 2:
Stammen: Fruit., FTNWO

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 42
Kant 2: 18
Verschil: 24

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 373,428
Kant 2: 158,068
Verschil: 215,360

chart


Hier wat statistiekjes voor hoe het er nu bij staat :)
 

DeletedUser

Guest
zulke stats kan ik ook maken Poss. gaat echter om de verklaringen die er niet liggen ;)

Hoe bedoel je de plank mis slaan.
Stuur jij je deff maar weg hoor, edelen wij je dorpjes.

En dan trappen wij in ons aanvalsplan haha. Wat zeg je ervan als jij erin trapt noobje?
Je wist dat sambal bij ons hoorde, en toch laat je je grens leeg staan en stuur je je deff naar een account wat het beter kan gebruiken..

Gewoon doen, de noob award is voor jou vandaag.

Is goed hoor ;) ik wist pas dat sambal aan jullie kan stond na de eerste dag dat ik dan niet gelijk mn def terug heb kan ik ook niets aan doen... Dus kom heir geen bullshit lullen en ga over je eigen stam praten ipv over dingen die totaal niet kloppen zeg... resist denkt het ssteeds beter te weten zelfs beter dan eigen spelers op hun accounts helaas werkt het niet voor jullie...
 

DeletedUser

Guest
Mwa het is dat we zien dat al jou def bij JBO en Tarquini staat, en dat er veel verdampt daar aan het front op deze manier ;)
Al die cleartjes / treintjes nu blocken kost ook aardig wat defence zie ik :eek:
 

DeletedUser

Guest
zulke stats kan ik ook maken Poss. gaat echter om de verklaringen die er niet liggen ;)



Is goed hoor ;) ik wist pas dat sambal aan jullie kan stond na de eerste dag dat ik dan niet gelijk mn def terug heb kan ik ook niets aan doen... Dus kom heir geen bullshit lullen en ga over je eigen stam praten ipv over dingen die totaal niet kloppen zeg... resist denkt het ssteeds beter te weten zelfs beter dan eigen spelers op hun accounts helaas werkt het niet voor jullie...

... Beter jij doet wat je wilt dat jij wilt dat wij doen!
 

DeletedUser60153

Guest
Hahaha, allez jong World das geen stam he, das een verzameling kleiduiven :rolleyes:

Dus inderdaad geen dorpen van actieve stammen het laatste kwartaal :)

World! is een van de weinige stammen geweest die bij ons dorpen wist te ontfutselen. Ze hebben er destijds tegen Warpapa gepakt, rond koninginne dag. Ook is er nog steeds weerstand en dat word hard handig weggebasht. We hebben een massa op hun gedaan waardoor we niet direct op FTNWO konden knallen. En volgens mij hebben we nog maar 1 aanval gedaan sinds Plague op FTNWO. Hierin pakken we dus ook dorpen. Dan wel via een andere weg maar we hebben die dorpjes wel.

HEIDI is een zelfde soort stam als World!. Misschien bestaan ze al langer, maar ze zijn ook een stelletje noobs.

En het is bijna zielig hoe Jorny reageert. Tsjonge jonge, zeg gewoon ja klopt. Dit hebben jullie slim gespeelt, dit heb ik niet zien aankomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb allang gezegd dat ik niet voorbereid was... dat jullie slim gespeelt hebben klopt ook nooit ontkent dus wat wil je hiermee bereiken een klein zinnetje die iemand zegt zodat je je beter voelt? :eek:

Mwa het is dat we zien dat al jou def bij JBO en Tarquini staat, en dat er veel verdampt daar aan het front op deze manier ;)
Al die cleartjes / treintjes nu blocken kost ook aardig wat defence zie ik :eek:

die treintjes kosten me veel def idd, maarja ik moet roeien met de riemen die ik heb he:)
 

DeletedUser60153

Guest
Jij hebt helemaal nergens gezegt dat dit een goeie actie zit en je zit de hele tijd te lullen over dat wij in onze eigen actie trappen.

Zoals Feyerem al zei heb je vandaag de Noobaward vd dag gewonnen. Met liefde geef ik hem aan jou, die 80 cleartjes die ik verloor staan totaal niet in vergelijking met dit verlies :) Ook krijg je de Jezelf tegenspreken @ AF Award vd dag. Hoop dat ze een mooi plaatsje krijgen.
 

DeletedUser58227

Guest
Wahahahahah Jorn :)D)

En ik doe nog wel vv van Sambal Bij
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt helemaal nergens gezegt dat dit een goeie actie zit en je zit de hele tijd te lullen over dat wij in onze eigen actie trappen.

Zoals Feyerem al zei heb je vandaag de Noobaward vd dag gewonnen. Met liefde geef ik hem aan jou, die 80 cleartjes die ik verloor staan totaal niet in vergelijking met dit verlies :) Ook krijg je de Jezelf tegenspreken @ AF Award vd dag. Hoop dat ze een mooi plaatsje krijgen.

leer lezen er staat... tussen daarna bevestig ik dat het een goede actie was daarna zei ik dat ik het nooit ontkent heb dus als je het niet gevraagd heb tegen mij hoef ik het ook niet te zeggen dus leer lezen voordat je onzin begint te zeggen dat ik dingen niet heb gezegd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63278

Guest
Jullie kunnen mss onze (voorlopige) winst op Heidi een beetje in het belachelijke trekken.

Maar het verschil is dat dat allemaal 'eerlijke' dorpen zijn, verdient door op de fronten te knallen, door te breken, te veroveren en te behouden.
 

DeletedUser

Guest
Ik had verwacht dat het gemiddelde niveau hier wel zou zitten... Jullie vatten 'm beide verkeerd op... :p

St. Jimmy zei:
Verder ben je zelf ook door je stabstammetje gerekruit.
En ik heb er nog steeds geen spijt van, knuppel. (facepalm)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De definitie van een stab :rolleyes:

Jullie kunnen mss onze (voorlopige) winst op Heidi een beetje in het belachelijke trekken.

Maar het verschil is dat dat allemaal 'eerlijke' dorpen zijn, verdient door op de fronten te knallen, door te breken, te veroveren en te behouden.

Hoezo zijn die dorpen van HEIDI gerecruteerd ? :rolleyes:

Ik ga niet meegaan in de rest van de discusie; heb wel wat beters te doen dan dat te lezen. Maar met wat ik er van weet vind ik het weer een lage actie van resist.

Ik lees stab etc etc..
Ik weet niet hoor maar sambal heeft op mijn mail gestaan voor meer dan een jaar. Dat er "in eens" iemand op kwam die moises wilde pakken maar niet lukte was een stab.

Ken jullie feiten. Resist heeft geen lage streken uitgevoerd, sterker we hebben laten blijken dat het onder onze hoede stond. Een slim persoon neemt gelijk maatregelen en zorgt dat die minstens kan snipen of what ever..
 
Bovenaan