Top 20 waardig?

DeletedUser

Guest
Mja moet je wel dodgen he.. Maar lag is idd irritant :p

Ik was er die dag niet (klinkt zo afgezaagd :p), maar ja, behalve de gemolde clears is er niets ergs gebeurd. Gesloopte dorpjes worden terug opgebouwd, inmiddels bijna 450 k gestegen door heropbouwing.
 

DeletedUser63278

Guest
Ik verlies liever 70 a 80 clears op 1 dag dan (op dit moment al) 6 dorpen.


Oh en die vv van Sambal, die staat bij Resist. Voordat je over stabs begint, jij zit niet meer in FTNWO toch?

Jullie moeten het echt wel hebben van vv's die je kunt bemachtigen precies, waar is dat frontbashen heen ?
 

DeletedUser

Guest
Jullie moeten het echt wel hebben van vv's die je kunt bemachtigen precies, waar is dat frontbashen heen ?

Dat kunnen we ook tegen jullie zeggen hé. O nee wacht, jullie behalen geen dorpenwinst tegen Resist/Hap.

Inmiddels gaat het zo:

3uPnQ.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus jorny stuurde geen aanvallen en edels vanop Dread natuurlijk :rolleyes: En natuurlijk was de massa op monsigneur totaal niet bedoeld om te edelen, want jullie grenzen uiteraard ook niet aan hem :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Met jullie bedoel ik Fruit en FTNWO, dus jij behoort wel degelijk tot de groep die ik aanspreek. Voorts zat je ten tijde van de massa op monsigneur en de "massa" op muay-ray nog steeds in FTNWO, dus wat is je punt eigenlijk?
 

DeletedUser63278

Guest
Dat kunnen we ook tegen jullie zeggen hé. O nee wacht, jullie behalen geen dorpenwinst tegen Resist/Hap.

Allez, ik ben blij dat ge me gelijk geeft :p

De nieuwe Resist move, vv's bemachtigen op eender welke manier omdat het anders niet lukt ?
 

DeletedUser

Guest
Hoezo anders niet lukt?
We kregen een VV met veel front tegen Ftwno/Fruit.
We hebben die Vv aangenomen en ik heb daar afgelopen dagen en vandaag gewoon wat zitten rommelen?
Hoezo kunnen we dat niet? Als ik met Moises er tegen aan lag had ik precies 't zelfde gedaan, gwn bashen en edelen
 

DeletedUser

Guest
Hoezo anders niet lukt?
We kregen een VV met veel front tegen Ftwno/Fruit.
We hebben die Vv aangenomen en ik heb daar afgelopen dagen en vandaag gewoon wat zitten rommelen?
Hoezo kunnen we dat niet? Als ik met Moises er tegen aan lag had ik precies 't zelfde gedaan, gwn bashen en edelen

Als jij eraan gelegen had, had het front volgestaan ;) maar is natuurlijk goed om te weten dat jullie de vv nu hebben.
 

DeletedUser63278

Guest
Komaan, dit is puur stabben :rolleyes:

Maar ieder zijn spelplezier uiteraard ... Deden jullie dat al niet eerder tegen PR ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Allez, ik ben blij dat ge me gelijk geeft :p

De nieuwe Resist move, vv's bemachtigen op eender welke manier omdat het anders niet lukt ?

ze kunnen alleen met vv's flinke winsten halen anders kunnen ze het niet winnen he :eek: Dit is gewoon een puur voorbeeld van niet voorbereid zijn, ik had niet verwacht dat die vv in jullie handen zou vallen nadat we hem geholpen hadden... Dus je kan leuk doen met je winsten hoor maar iedereen zou die verliezen leiden op deze manier ;)
 

DeletedUser65039

Guest
Het is anders wel duidelijk dat Resist elk account dat ze maar kunnen bemachtigen (bijv. ettie2) of via vv kunnen bespelen (bijv. Sambal Bij) gebruikt om FTNWO/Fruit. aan te vallen of dwars te zitten.

Ik meende ooit is gelezen te hebben op het AF dat Resist een ledenlimiet van 15 had. Er is blijkbaar toch weer besloten verder te recruten.

Bovendien worden er ook spelers van de accounts binnen het bondgenootschap afgepakt en informatie uit verkregen. Je ziet wat er van komt (Dragonghost :D)

Zie ik hier een patroon ontstaan door angst? Wellicht :rolleyes:

Als Resist zonder alle vv's nog iets zou presteren zou ik er van opkijken :rolleyes:. Zou me niet veel verbazen als Resist en Hap! gezamenlijk al de helft of meer van de wereld aan hun kant hebben staan. Ze zijn bij mij de heldenstatus allang verloren. Net als hun "propaganda" dat gewoon een mooi woord is voor zoveel mogelijk bullshit vertellen in de hoop een beetje onrust te veroorzaken bij de vijand. Wat overigens tot nu toe nog nergens aan bijgedragen heeft :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Jorny had 2 dagen ofzo voor deze actie ook al aanvallen binnen gehad vanuit Sambal, dus hij wist al dat er iemand anders op zat.
Overigens was Sambal een VV in niemands handen in principe, het account was van niemand laatste maand ofzo, dus ik vind 't niet stabben.
Tja 't is misschien niet de leukste actie (zouden wij ook zeggen vanuit jullie oogpunt, dat is altijd) maar toch, je kunt nooit een account vertrouwen waarvan je de VV niet binnen de stam hebt...

Als jij eraan gelegen had, had het front volgestaan ;) maar is natuurlijk goed om te weten dat jullie de vv nu hebben.

Weet ik, maar dan had je gewoon meer moeten bashen en slim spelen, dan kun ja altijd wel wat mee pikken vaak
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet goed voor jouw wang. Moet ik mij aangesproken voelen? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is anders wel duidelijk dat Resist elk account dat ze maar kunnen bemachtigen (bijv. ettie2) of via vv kunnen bespelen (bijv. Sambal Bij) gebruikt om FTNWO/Fruit. aan te vallen of dwars te zitten.

Ik meende ooit is gelezen te hebben op het AF dat Resist een ledenlimiet van 15 had. Er is blijkbaar toch weer besloten verder te recruten.

Bovendien worden er ook spelers van de accounts binnen het bondgenootschap afgepakt en informatie uit verkregen. Je ziet wat er van komt (Dragonghost :D)

Zie ik hier een patroon ontstaan door angst? Wellicht :rolleyes:

Als Resist zonder alle vv's nog iets zou presteren zou ik er van opkijken :rolleyes:. Zou me niet veel verbazen als Resist en Hap! gezamenlijk al de helft of meer van de wereld aan hun kant hebben staan. Ze zijn bij mij de heldenstatus allang verloren. Net als hun "propaganda" dat gewoon een mooi woord is voor zoveel mogelijk bullshit vertellen in de hoop een beetje onrust te veroorzaken bij de vijand. Wat overigens tot nu toe nog nergens aan bijgedragen heeft :eek:.

Ettie?
Ettie hoorde gewoon bij Remco, Et zelf heeft 't account aan Remco gegeven dus wrm zouden we dat account in Ftwno laten als we 't zelf ook konden gebruiken? Denk ff zelf na, zelf zou je hetzelfde hebben gedaan, en er is niets mis mee wat er gebeurt is.

En wat jij vind over die heldenstatus, het is dat we het toegeworpen krijgen.
Denk is ff na, als jij zomaar een dik front Vv zou krijgen met je vijand, dan ga ja toch niet PM'en, hallo, ik ben iemand van de vijandige stam en ga je komende week aanvallen. Dat is toch mega stom, en ik weet dat iedereen die kansen gewoon benut, jullie zijken wel maar zouden precies hetzelfde doen.
En ik vind dat geen stabben hoor, is gewoon dingen die je toegeworpen krijgt benutten...
 

DeletedUser65039

Guest
Ettie?
Ettie hoorde gewoon bij Remco, Et zelf heeft 't account aan Remco gegeven dus wrm zouden we dat account in Ftwno laten als we 't zelf ook konden gebruiken? Denk ff zelf na, zelf zou je hetzelfde hebben gedaan, en er is niets mis mee wat er gebeurt is.

Maar jullie hebben de keuze gemaakt het account weer in gebruik te nemen en dat is waar ik op doelde. Bovendien heeft het account niks met Ftnwo of Fruit. te maken dus ik snap je redenering niet.

En wat jij vind over die heldenstatus, het is dat we het toegeworpen krijgen.
Denk is ff na, als jij zomaar een dik front Vv zou krijgen met je vijand, dan ga ja toch niet PM'en, hallo, ik ben iemand van de vijandige stam en ga je komende week aanvallen. Dat is toch mega stom, en ik weet dat iedereen die kansen gewoon benut, jullie zijken wel maar zouden precies hetzelfde doen.

Resist doet imo erg haar best om zoveel mogelijk accounts in handen te krijgen. Dat was mijn punt. Jij maakt er weer helemaal iets anders van.

Overigens zijn je speculaties over wat wij zouden doen nergens op gebasseerd en kun je die beter achterwege laten.

En ik vind dat geen stabben hoor, is gewoon dingen die je toegeworpen krijgt benutten...

Wie had het over stabben?
 
Bovenaan