Top 20 samenstellen

DeletedUser76669

Guest
Om het laatste lijstje te vinden moet je al naar pagina 6 gaan... Iemand? :)
 

DeletedUser4771

Guest
Oke. Ook maar even een lijstje dan. Ik hou het op 10 omdat ik meer nog te veel koffiedik kijken vind.

Mijn verwachtte top 10:
1) Ftype Bizar wat deze man solo bereikt. Ik vraag me af of hij dit nog lang kan volhouden solo. Toch ingame heerlijk bezig en erg goede stats.

2) Independent Contractor Ik ken Castiel van w27. Ervaren speler met alle kwaliteiten. Is door de jaren heen volwassen geworden en een mooie verwachting voor deze wereld.

3) Stan de Burritoman. Geschiedenis of niet, dit account doet het momenteel erg goed. Zijn erg aanvallend en farmen geweldig veel. Ik vermoed stil dat er ook een fusie aan de gang is. Grote belofte dus voor de toekomst.

4) As.iLayDying Ik ken dit account van een vorige wereld. Draait vrijwel altijd mee in de top en behoort daar ook.

5) Chef RoadKill Draait nogsteeds erg goed. Ik ken Bubba is a God van een vorige wereld. Draaide toen ook erg goed. Goede spelers die nog wel een leuke uitdaging hebben/krijgen om rang 1 te behouden.

6) GameBreak Ik ken de spelers niet persoonlijk. Wat ik heb begrepen is dat het een account met ervaren spelers is die het goed doen atm.

7) Decay Of Reality Goede ervaren spelers. Het cluster heeft inmiddels een sterkere vorm en het op hoge snelheid blijven groeien geeft ook een mooi voorruitzicht voor de toekomst.

8) Evoker of Lament Redelijk wat meegekregen over dit account. Goede ervaren spelers. Krijgen nog wel een leuke uitdaging als er niets veranderd op stamniveau. Ligging geeft atm best wat dreiging. Maar ik verwacht dat ze die wel aan kunnen.

9) GruttePi3r Veel meegekregen over dit account. Goede speler(s) op meerdere fronten. Ik verwacht dit account ook binnenkort in de top 10.

10) Drogyn Als je arrogant bent mag je dat best soms laten blijken.:eek:
 

DeletedUser74650

Guest
Oke. Ook maar even een lijstje dan. Ik hou het op 10 omdat ik meer nog te veel koffiedik kijken vind.

Mijn verwachtte top 10:
1) Ftype Bizar wat deze man solo bereikt. Ik vraag me af of hij dit nog lang kan volhouden solo. Toch ingame heerlijk bezig en erg goede stats.

2) Independent Contractor Ik ken Castiel van w27. Ervaren speler met alle kwaliteiten. Is door de jaren heen volwassen geworden en een mooie verwachting voor deze wereld.

3) Stan de Burritoman. Geschiedenis of niet, dit account doet het momenteel erg goed. Zijn erg aanvallend en farmen geweldig veel. Ik vermoed stil dat er ook een fusie aan de gang is. Grote belofte dus voor de toekomst.

4) As.iLayDying Ik ken dit account van een vorige wereld. Draait vrijwel altijd mee in de top en behoort daar ook.

5) Chef RoadKill Draait nogsteeds erg goed. Ik ken Bubba is a God van een vorige wereld. Draaide toen ook erg goed. Goede spelers die nog wel een leuke uitdaging hebben/krijgen om rang 1 te behouden.

6) GameBreak Ik ken de spelers niet persoonlijk. Wat ik heb begrepen is dat het een account met ervaren spelers is die het goed doen atm.

7) Decay Of Reality Goede ervaren spelers. Het cluster heeft inmiddels een sterkere vorm en het op hoge snelheid blijven groeien geeft ook een mooi voorruitzicht voor de toekomst.

8) Evoker of Lament Redelijk wat meegekregen over dit account. Goede ervaren spelers. Krijgen nog wel een leuke uitdaging als er niets veranderd op stamniveau. Ligging geeft atm best wat dreiging. Maar ik verwacht dat ze die wel aan kunnen.

9) GruttePi3r Veel meegekregen over dit account. Goede speler(s) op meerdere fronten. Ik verwacht dit account ook binnenkort in de top 10.

10) Drogyn Als je arrogant bent mag je dat best soms laten blijken.:eek:

Bedankt.:)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Trouwens, zou dit topic verandert kunnen worden naar Top 10? Ik denk niet dat Top 20 hier van toepassing is.
 

DeletedUser64057

Guest
Castiel ga je eens bezig houden met WvW ik heb je nog neit gesproken:eek:
 
Reactiescore
241
Dankje :D
 

DeletedUser4771

Guest
Geen dank jongens. Ik heb het zo eerlijk mogelijk (in mijn ogen) gedaan:eek:
 

DeletedUser76880

Guest
Ik had eigenlijk geen zin om hier op te reageren Bram, maar dat moet dan maar.
Ten eerste is het niet heren, je kent er maar 1, maar daar gaat het niet om.
Dat je skypeberichten die je privé krijgt van mij hier bespreekt, vind ik ook een beetje jammer.

Bram? Voor hem moet je bij het AF account "Anarchistisch Kollektief" zijn.

Castiel, jouw stamspeler/onofficiële stamleider, verkondigt hier wel even te weten hoe het zit, terwijl hij compleet fout zit. Natuurlijk haal ik feiten aan om mijn beweringen te motiveren, zeker als het uit de mond van de desbetreffende speler komt.

Hoe sneu het ook klinkt , een 200 graden front was ook gewoon niet haalbaar voor dit account. 0 safedorpen en dan maar je stamdef opofferen, omdat je geen tijd hebt om een massa te deffen. Als ik nou wat meer tijd had gehad, was het misschien anders gelopen. Voor de rest had ik al meermaals geïnformeerd naar een samenwerking vs SDM, maar lag dit niet in de planning qua ligging van ForQuo spelers, dus dat was geen optie.

Ik weet niet hoeveel ik moet geloven het dik gedrukte. Als je dat dan oh zo graag wilde was er vast wel een topic verschenen, het kan aan mij liggen, maar ik heb helemaal niks gezien.

Weten wat je niet kan is ook een zekere vorm van kwaliteit natuurlijk.

Hadden wij ForQuo moeten joinen? Nee, er is in die dag niets veranderd. Mental viel en we moesten ergens heen, maar hadden communicatie met SDM verkeerd geïnterpreteerd, dus was ForQuo de enige logische optie.

Is het hoppen? Niet in de normale zin van hoppen. Het is triest ja, maar als we die 24u niet in ForQuo hadden gezeten, was er niets anders geweest. Verder was er toch 0 communicatie in die tijd, niks op het forum en niet worden toegevoegd in de skypegroepen overtuigt ook wel om te blijven.

"We moesten ergens heen", ForQuo was geen vluchtelingenkamp. Buiten dat je dus zelf al discussieert of het hoppen is ja of nee, is het ook nog is simpel vluchtelingenwerk. Het is uiterst spijtig dat jullie als zogenaamd 'kwalitatief hoogstaand account' maar terugvallen op stamhopperij & vluchtelingenwerk.

Vandaar dus ook mijn opmerkingen tegen de vertegenwoordigers van SDM. Het beste kunnen jullie maar niet spreken over loyaliteit bij anderen. Buiten dat zoiets een verloren discussie is, slaan jullie ook geen geweldig figuur als het gaat om het begrip 'loyaliteit'.

Veel succes gewenst.
 
Bovenaan