Top 20 samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser70986

Guest
Mwoah hoeft niet per se op deze wereld toch? Als er echt een gruwlijk team start dalijk dan staan ze? 8000e ofzo? Terwijl het misschien wel de beste spelers zijn die op het moment op W34 rondlopen. Ik denk dat hij het meer zo bedoeld dan het zoveelste golden awards/met welke 10/ enz.

Bekijk het zo, stel dat jij in zo een lijstje genoemd wordt, zou je dan liever hebben dat het is om een bepaalde reden (bv n actie op deze wereld) of gewoon omdat je met die spelers bevriend bent?
 

DeletedUser37136

Guest
Bekijk het zo, stel dat jij in zo een lijstje genoemd wordt, zou je dan liever hebben dat het is om een bepaalde reden (bv n actie op deze wereld) of gewoon omdat je met die spelers bevriend bent?
Ik zou genoemd willen worden omdat iemand mij op basis van resultaten die behaald zijn in het verleden en op deze wereld mij van een dusdanig kaliber schat dat ik in de top-20 van W34 thuis hoor.

Ik begrijp je punt, enkel gaat het altijd zo zijn dat er subjectief gekeken wordt naar iets/iemand. Dat is overal zo, zowel hier in het spel als in de echte grote boze mensenwereld. Iedereen zal een vriend van hem altijd iets hoger inschatten dan iemand die hij niet mag, terwijl deze personen qua niveau misschien wel gelijk liggen. Zo is het nu eenmaal. ;)

Echter hoeft het hier niet alleen te gaan over acties op W34, wat ervoor zorgt dat er een veel grotere hoop aan informatie voor handen is om je mening op te baseren. Wat de objectiviteit van iedereen dan wel weer in een positieve mate kan beïnvloeden.
 

DeletedUser

Guest
1. jordy 1999: Dit is gebaseerd op onbetrouwbare informatie. Als het de namen zijn die worden genoemd die erop spelen dan lijkt me dit op basis van het verleden van deze spelers dat hun het waardig zijn deze rang vast te houden en daar ook zeker toe in staat zullen zijn. Het spreekwoord luidt: Verleden is geen garantie voor de toekomst, toch is dit niet helemaal waar. Spelers die zich in het verleden hebben bewezen die hebben het inzicht en het vermogen het ook weer hier voor elkaar te krijgen.
2. vlemis: Hij bewijst elke wereld weer dat hij het spel begrijpt, ook hier heeft hij een prima start gemaakt en heeft hij het vermogen om hoog in de top 20 een rang op te eisen en dit zal weleens rang 2 kunnen zijn.

Ik moet er even tussenuit, deze post wordt ge-edit;)
 

DeletedUser16768

Guest
We hebben een "Met welke 10", dus als jij er daar 20 wilt neerzetten, ga je gang.
Ik zie het nut van dit topic niet verder in.

Dus bij deze een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan