Top 20 samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit topic heb ik in voorafgaande werelden gezien, en hier komen interessante discussies en lijstjes uit voort.

De bedoeling van dit topic is om zelf een top 20 samen te stellen van spelers op wereld 34 op basis van skills en goede argumenten van het heden of het verleden. Zelf zal ik ook een lijstje posten in de loop van de middag of de avond.

Ik hoop dat dit topic door mag zetten van de forumbeheerders!

Veel succes met het voeren van propaganda en het samenstellen van lijstjes;)

Met vriendelijke groet,
Speervechter123
 

DeletedUser

Guest
Bedankt het is dan afgekeken op voorafgaande werelden zoals ik zij, maar het blijft een interessant discussiepunt! En ik hoop dat er mooie lijstjes uit voort komen!;)

Het andere is om de huidige top 20 te beoordelen maar daar vind ik het persoonlijk te vroeg voor, er zitten tot nu toe te veel onwaardige spelers in en er is nog bijna niks door hun bewezen op deze wereld.
 

DeletedUser71025

Guest
beetje mensen meteen onwaardig te noemen vind ik triest ;) iedereen is hier om een spelletje te spelen. laat ze lekker hun gang gaan.. het gaat om het plezier ;)
 

DeletedUser70986

Guest
Prestaties in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Maar fijn idee, alleen gaat dit later leuker zijn aangezien er op dit moment nog niet echt veel gepresteerd is :)
 

DeletedUser

Guest
beetje mensen meteen onwaardig te noemen vind ik triest ;) iedereen is hier om een spelletje te spelen. laat ze lekker hun gang gaan.. het gaat om het plezier ;)

Ik noem tot het heden geen namen maar ik weet van een aantal dat ze hun rang niet waard zijn. Dit topic is juist positief bedoelt om mensen te ranken, het gaat hierbij dus niet wie er onwaardig is maar wie er wel waardig word geacht de top 20 te gaan spelen.

Prestaties in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Maar fijn idee, alleen gaat dit later leuker zijn aangezien er op dit moment nog niet echt veel gepresteerd is :)

Dit topic is juist leuk omdat je hiermee de toekomst kan voorspellen en over een jaartje kun je het resultaat zien, en hoe dicht je erbij in de buurt zat. Dat maakt dit topic naar mijn mening zo interessant.
 

DeletedUser37136

Guest
Prestaties in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Maar fijn idee, alleen gaat dit later leuker zijn aangezien er op dit moment nog niet echt veel gepresteerd is :)
Het is iig de garantie voor een hoop moddergooien, dus dat is altijd goed.
 

DeletedUser33379

Guest
begin dan zelf eerst met een top 20 lijstje als je zo'n topic opent, ouwe geilert
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou ik? Geef eens een goede reden? Misschien voelt iemand anders zich geroepen om af te trappen met een lijstje! Ik heb er veel tijd voor nodig omdat ik net begonnen ben op deze wereld dus eerst het hele af moet nalezen voordat ik een lijstje zal maken.
 

DeletedUser70986

Guest
Daar gaan we weer, een fatsoenlijke post kan er hier niet vanaf.
 

DeletedUser70986

Guest
Dit topic is juist leuk omdat je hiermee de toekomst kan voorspellen en over een jaartje kun je het resultaat zien, en hoe dicht je erbij in de buurt zat. Dat maakt dit topic naar mijn mening zo interessant.

Je begrijpt me verkeerd, mensen gaan nu gewoon hun maatjes in dat lijstje posten, zoals dat in elk topic gebeurd. Het zou fijner zijn moesten lijstjes opgesteld worden afgaande op prestaties die op deze wereld zelf verricht zijn. Maar dat is nog niet mogelijk op dit moment.
 

DeletedUser37136

Guest
Je begrijpt me verkeerd, mensen gaan nu gewoon hun maatjes in dat lijstje posten, zoals dat in elk topic gebeurd. Het zou fijner zijn moesten lijstjes opgesteld worden afgaande op prestaties die op deze wereld zelf verricht zijn. Maar dat is nog niet mogelijk op dit moment.
Mwoah hoeft niet per se op deze wereld toch? Als er echt een gruwlijk team start dalijk dan staan ze? 8000e ofzo? Terwijl het misschien wel de beste spelers zijn die op het moment op W34 rondlopen. Ik denk dat hij het meer zo bedoeld dan het zoveelste golden awards/met welke 10/ enz.


Kom je weer voor mij en Detlef moraalbrekere?:D
Hee Hee, normaal gesproken ben ik na 2 dates pas iemands bitch he! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Je begrijpt me verkeerd, mensen gaan nu gewoon hun maatjes in dat lijstje posten, zoals dat in elk topic gebeurd. Het zou fijner zijn moesten lijstjes opgesteld worden afgaande op prestaties die op deze wereld zelf verricht zijn. Maar dat is nog niet mogelijk op dit moment.

Het kan zijn dat ze hun maatjes gaan posten maar ik hoop en verwacht dat de lijstjes goed beargumenteerd worden;) Ik begrijp je punt hierin wel.

Doe maar efkes heel normaal ja. :eek:

Vanwaar deze reactie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan