Top 20 samenstellen.

DeletedUser67622

Guest
Idd topic openen en ons 2 dagen laten wachten op antwoord :mad:
 

DeletedUser70670

Guest
Mijn top 10, deels gerangschikt, neem het met een plaatsje of 2 als korreltje zout.

1. Pray For Mercy, weet niet goed waarom ik hem hier direct neerknal, maar heb gewoon goed gevoel bij hem, zeker in't begin van't spel.

2. Bervoets6, als hij eens serieus doorgaat kan hij hier staan en zal dat ook kunnen waarmaken ( als ie er tijd voor maakt )

3. SmokingWeed, OP VOORWAARDE dat hij leert farmen, anders zakt ie wel weg ( kusje )

4. Mijzelf, plaats me niet in top 3, intern heeft veel goedgemaakt, maar mijn co (ikzelf niet) heeft dit als minste toch in zich.

5. de Wit Pc, puur op gevoel en wat bekeken, stabiele speler lijkt me? ( ken hem niet :x)

6. Ricimo, mobiel en stabiele speler, sterk en vechtlustig, komt zeker top 10 als hij overal stand houdt met zijn hard front ( :( )

7. Kotg, misschien verdien je hoger, daarom korreltje zout in deze lijst, respect.

8. Poesjestoei, idem, heeft wel inzich, maar voorlopig geloof ik niet de volle 100 % in hem.

9. White dog, stevig accje lijkt me.

10. Hier plaats ik Kangaroo, heb het gevoel dat het niet echt vlot daar, maar hij heeft dit wel inzich heb ik uit vorige wereld geleerd. Hopelijk komt Elysium hier niet te staan :x
 

DeletedUser

Guest
Mijn top 10, deels gerangschikt, neem het met een plaatsje of 2 als korreltje zout.

1. Pray For Mercy, weet niet goed waarom ik hem hier direct neerknal, maar heb gewoon goed gevoel bij hem, zeker in't begin van't spel.

2. Bervoets6, als hij eens serieus doorgaat kan hij hier staan en zal dat ook kunnen waarmaken ( als ie er tijd voor maakt )

3. SmokingWeed, OP VOORWAARDE dat hij leert farmen, anders zakt ie wel weg ( kusje )

4. Mijzelf, plaats me niet in top 3, intern heeft veel goedgemaakt, maar mijn co (ikzelf niet) heeft dit als minste toch in zich.

5. de Wit Pc, puur op gevoel en wat bekeken, stabiele speler lijkt me? ( ken hem niet :x)

6. Ricimo, mobiel en stabiele speler, sterk en vechtlustig, komt zeker top 10 als hij overal stand houdt met zijn hard front ( :( )

7. Kotg, misschien verdien je hoger, daarom korreltje zout in deze lijst, respect.

8. Poesjestoei, idem, heeft wel inzich, maar voorlopig geloof ik niet de volle 100 % in hem.

9. White dog, stevig accje lijkt me.

10. Hier plaats ik Kangaroo, heb het gevoel dat het niet echt vlot daar, maar hij heeft dit wel inzich heb ik uit vorige wereld geleerd. Hopelijk komt Elysium hier niet te staan :x

bedankt, maar heb je hier ook al over nagedacht: terwijl jullie troepen gebruiken om te farmen, clear en edel ik spelers ;) waarbij ik ook grondstoffen farm
 

DeletedUser

Guest
Mijn top 10, deels gerangschikt, neem het met een plaatsje of 2 als korreltje zout.

1. Pray For Mercy, weet niet goed waarom ik hem hier direct neerknal, maar heb gewoon goed gevoel bij hem, zeker in't begin van't spel.

2. Bervoets6, als hij eens serieus doorgaat kan hij hier staan en zal dat ook kunnen waarmaken ( als ie er tijd voor maakt )

3. SmokingWeed, OP VOORWAARDE dat hij leert farmen, anders zakt ie wel weg ( kusje )

4. Mijzelf, plaats me niet in top 3, intern heeft veel goedgemaakt, maar mijn co (ikzelf niet) heeft dit als minste toch in zich.

5. de Wit Pc, puur op gevoel en wat bekeken, stabiele speler lijkt me? ( ken hem niet :x)

6. Ricimo, mobiel en stabiele speler, sterk en vechtlustig, komt zeker top 10 als hij overal stand houdt met zijn hard front ( :( )

7. Kotg, misschien verdien je hoger, daarom korreltje zout in deze lijst, respect.

8. Poesjestoei, idem, heeft wel inzich, maar voorlopig geloof ik niet de volle 100 % in hem.

9. White dog, stevig accje lijkt me.

10. Hier plaats ik Kangaroo, heb het gevoel dat het niet echt vlot daar, maar hij heeft dit wel inzich heb ik uit vorige wereld geleerd. Hopelijk komt Elysium hier niet te staan :x

En insane verdwijnt van de wereld?
 

DeletedUser

Guest
Zijn jullie terug actief? denk dat het kalf nu wel verdronken is

je kent hem wel toch van w20 je kan gerust de helft van zijn punten/dorpen weg nemen komt gewoon weer.

net onkruid ook niet weg te krijgen
 

DeletedUser62454

Guest
Poeh insantjes uitroeien,
Als dat team zijn zinnen heeft gezet op deze wereld... :eek:
 

DeletedUser52174

Guest
Haha :D

Lightning, jou naam komt me ook nog wel bekend voor :p
 

DeletedUser62454

Guest
Haha :D

Lightning, jou naam komt me ook nog wel bekend voor :p

Je krijgt van mij al onwijs veel respect mogt je dit dode paard van insane op w32 er weer bovenop krijgen.
Ziet er nogal slecht voor je uit :(

Hihi, Jeroen kent me hopelijk nog :)
Jullie team ken ik in iedergeval nog wel, alhoewel jeroen?
 

DeletedUser52174

Guest
Je krijgt van mij al onwijs veel respect mogt je dit dode paard van insane op w32 er weer bovenop krijgen.
Ziet er nogal slecht voor je uit :(

Hihi, Jeroen kent me hopelijk nog :)
Jullie team ken ik in iedergeval nog wel, alhoewel jeroen?

Komt goed, dat beloof ik je :D

J. doet hier niet mee omdat hij zegt dat er geen uitdaging meer is omdat we alles toch al gewonnen hebben op w20. Dat is eigenlijk wel een goeie reden vind ik. L. en ik (T.) doen het dus samen hier.
 
Bovenaan