Top 20 samenstellen

DeletedUser

Guest
lol zie ik net dat dit bij 9 dorpen hoort :p moet ik je anders ff een lijstje doorsturen vanaf W1. De aantallen daar zijn zo goed als hetzelfde als hier. hier hangt het enkel van de opbouw van de defdorpen en de clears af. meer boogjes in je def dorp wil zeggen meer BB's in je clear zo simpel is het, en natuurlijk speelt je moraal en geluk hier ook weer een rol.

Voor een stack van 10 dorpen heb ikzelf met mijn opbouwen 37 clears in totaal nodig met 0% geluk wijkt lichtjes af van het lijstje wat weergeeft dat er voor een stack van 10 dorpen 31 clears nodig zouden zijn met 0% geluk
 
Reactiescore
746
deze klopt voor W31, zelf nagetest in het midden van deze wereld:
JsEr65.png


Discussie over?
 

DeletedUser63648

Guest
Het zijn redelijk minima, lager dan dit kom je echt niet, of de defopbouw moet echt heel slecht zijn :p
terwijl je ook rekening moet houden met het feit dat de muur heropgebouwt wordt, al dan niet veel kata's die de aanvalskracht omlaag halen. etc etc/
 
Reactiescore
746
Dit zijn idd minima. :)
Je moet er altijd een percentage bijtellen afhankelijk van de defcombinatie. Die percentages ben ik echter kwijt :(
Als iemand ze heeft, feel free om ze te posten xD

Ik geloof dat dit een juistere is:
5e00a8e772.png


Maar deze heb ik zelf niet uitgetest ofzo...
 

DeletedUser

Guest
nope dit is een manier om je op aanvallen voor te bereiden.

Het lijstje van Poo. heb ikzelf uitgetest en komt het dichtste in de buurt voor wat mijn def combinaties betreft.
 

DeletedUser

Guest
weer dat 1 op 1 verhaal he
je schijnt het nog steeds niet te snappen

hoe heette het spelletje ook al weer?

Waar zie jij in godsnaam 1 op 1 staan kerel. Denk dat je spoken ziet man het ging hier over het deflijstje. Wel On-topic blijven he
 
Bovenaan