Top 20 samenstellen

Reactiescore
533
Kan je de stamnaam ook direct veranderen?
 

DeletedUser

Guest
Dat is toch datgene wat ik heb neergezet ????

M M wou geen VV check aanvaarden door de leiding in Add. de rest deed dit wel en dat heeft eveneens duidelijk zijn vruchten afgeworpen.

Nee, je had het over 2k safe dorpen die FTW kreeg door onze pbg's. Dat is overdreven en dat ontkracht ik met mijn post. Je zegt het namelijk alsof we in onze hoek hebben overleefd door die pbg's, terwijl wij (en vooral onze buren deadone en inno) er ook zeker hinder aan ondervonden. Ons succes kwam meer door de onkunde van Add, dat aanvallend niet genoeg stootkracht had en verdedigend veel steken liet vallen.

Je vv check zou daarbij alleen betrekking hebben op het defwerk van de accounts om ons heen, maar het lag eerlijk gezegd niet aan de stacks. Karak stond namelijk helemaal volgestampt aan z'n hele front. Hij kon ze echter niet gebruiken en werd simpel weggespeeld doordat wij actiever/slimmer waren.
 
Reactiescore
19
Nou moet je niet overdrijven he. Daar reageert geen kat op xD

dat geeft niet

bij 3 waarschuwingen word er toch altijd geschopt?

ruimt lekker op
en misschien is er dan zelfs plaats voor nieuwe recruits zoals loud bijvoorbeeld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kwil niet in FTW ;)


die VV-checks waren bedoeld om advies te geven dit werd door de leiding zelf gedaan. de leiding van M M deed de spelers van M M de leiders van -ST- deden die van -ST- en gedeeltelijk Remain.

M M wou dit niet want ze waren overtuigd dat hun acc's compleet in orde waren want je ze hadden pahalanxen ontzettend makkelijk te deffen. Echter hebben ze daar hun steek laten vallen. karak volgestampt ? denk dat je niet goed wat volgestampt wil zeggen. Karaj zijn acc was een puinhoop al vanaf het begin van jullie massa.
 
Reactiescore
533
Dus je geeft toe dat jullie gewoon sucken?
Anders heb je geen vv-checks nodig....
 

DeletedUser

Guest
VV-checks dat is echt wel voor de noobstammen aan het begin van de wereld. In het begin van de wereld wordt er wel eens gevraagd je mag bij ons in de stam als we je vv mogen. Iedere speler die wat kan zal dit afwijzen.

Dit zegt genoeg over -ST- en Remain dat ze dit wel toestaan. En dit bevestigt ook weer onze gedachten over de M M spelers die dit logischerwijs niet willen.
 

DeletedUser

Guest
Wel daar zit je dus verkeerd. Door die VV-checks zijn er meerdere punten opgevallen waar een verbetering op zen plaats was. Met als gevolg dat de spelers van -ST- en remain die onder aanval lagen het ook langer uithielden dan de spelers van M M die onder aanval lagen.

Dit omdat M M niet open stond voor verbetering, Met hun dorpenverlies als gevolg. er is altijd een groot verschil geweest tussen M M en -ST-. M M was aanvallen iets sterker maar -ST- maakte M M volledig koud als het op deffen aankwam. Jullie beschouwen -ST-'ers als noobs maar het is dan ook wel de enige stam op W31 die meer als een jaar lang heeft bestaan zonder eigenlijk veel leden verlies.
 

DeletedUser

Guest
Kwil niet in FTW ;)


die VV-checks waren bedoeld om advies te geven dit werd door de leiding zelf gedaan. de leiding van M M deed de spelers van M M de leiders van -ST- deden die van -ST- en gedeeltelijk Remain.

M M wou dit niet want ze waren overtuigd dat hun acc's compleet in orde waren want je ze hadden pahalanxen ontzettend makkelijk te deffen. Echter hebben ze daar hun steek laten vallen. karak volgestampt ? denk dat je niet goed wat volgestampt wil zeggen. Karaj zijn acc was een puinhoop al vanaf het begin van jullie massa.

Stacks van 5-10 dorpen in z'n gehele eerste linie vind ik toch aanzienlijk hoor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wel daar zit je dus verkeerd. Door die VV-checks zijn er meerdere punten opgevallen waar een verbetering op zen plaats was. Met als gevolg dat de spelers van -ST- en remain die onder aanval lagen het ook langer uithielden dan de spelers van M M die onder aanval lagen.

Dit omdat M M niet open stond voor verbetering, Met hun dorpenverlies als gevolg. er is altijd een groot verschil geweest tussen M M en -ST-. M M was aanvallen iets sterker maar -ST- maakte M M volledig koud als het op deffen aankwam. Jullie beschouwen -ST-'ers als noobs maar het is dan ook wel de enige stam op W31 die meer als een jaar lang heeft bestaan zonder eigenlijk veel leden verlies.

Als je graag vv-checks wilt doen moet je het in eerste instantie al niet zo noemen. Stuur een pm naar frontspelers die in jullie ogen risicogevallen zijn. Dan bied je vervolgens aan om hun account samen door te lopen en te discussiëren wat beter kan. Dan maak je misschien nog kans bij sommigen. Maar om vanuit de leiding te gaan besluiten dat er vv-checks moeten komen. Dat werkt gewoon niet.

Je moet niet vergeten dat ST lange tijd veel dorpen had liggen in veilig gebied. En daarnaast hadden jullie ook altijd veel defaccounts. Dat is wel een stuk makkelijker deffen dan met offensieve accounts die onveilig liggen. En met onveilig heb ik het niet over M M. Want die hadden relatief veel safezone.

24 clears per dorp wow wat een moeite voor jullie -_-

Je denkt toch niet dat we zo veel clears gaan verspillen voor één dorp?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je denkt toch niet dat we zo veel clears gaan verspillen voor één dorp?

dat heb je nodig voor een stack van 10 dorpen. maar met die logica zou je helemaal geen stacks moeten aanvallen of geen dorpen.

per def dorp heb je 2 à 3 clears nodig afhankelijk van het geluk en het moraal en geloof. Als ik jou logica moet volgen is spelers aanvallen dus compleet idioot vermits je dan clears verliest.

Voila I made my point. M M kon niet deffen volledig mee akkoord. 1 aanval op 1 spelers konden ze afwenden maar 1 aanval op 2 à 3 spelers en het was paniek wat dus ook het geval was in add. -ST- had idd veel defacc's maarja hoe zou dat komen denk je ?????

Als je met 4 -5 spelers een kleine 20 spelers moet voorzien van def voor aanvallen vanaf jullie coalitie. nja dan wordt er idd meer def gecreërd. had destijds slechts 50 off dorpen 20 edel dorpen en de rest def en dat op 600 dorpen. Gwn omdat het anders niet te houden valt.

Nu de laatste maanden ben ik enorm afgezwakt van de defensieve stand vermits alles weer rustig verliep
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
per def dorp heb je 2 à 3 clears nodig afhankelijk van het geluk en het moraal en geloof. Als ik jou logica moet volgen is spelers aanvallen dus compleet idioot vermits je dan clears verliest.
Dit slaat helemaal nergens op. Stacks van 10 dorpen heb je écht nog wel een stuk meer voor nodig. en dan heb je volledig geluk, moraal en geloof (geloof is trouwens geen factor waar wíj mee rekenen, alles wat ongelovig is is mooi meegenomen maar het is niet waarschijnlijk natuurlijk). Bovendien is bijstacken nadat de eerste 10 aanvallen zijn geweest dan niet zo heel moeilijk, en dan ben je dus 10 clears aan 1 defdorpje kwijt. en dat defdorpje is dan ook nog eens verspreid over minstens 10 dorpen, dus daar heb je defacto niks aan. Ja, als er niks anders is dan beuk je er door heen ja, maar alleen dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
24 clears per dorp wow wat een moeite voor jullie -_-

Toendertijd hadden we volgens mij zo'n 5-6 miljoen punten, speelden min of meer 50/50 dus zeg 300 clears totaal. Dan gaan we geen 24 clears voor 1 dorp gebruiken :eek:

Er werd ook overal op de wereld wel gestreden, dus konden we de off vanuit de stam ook niet op die stacks laten lopen.

Je wil overigens fatsoenlijk discussie voeren maar die toon die je telkens aanslaat loopt echt over van de arrogantie. Doe nou niet alsof je alles beter weet.
 

DeletedUser

Guest
Man test het ff uit 2-3 off dorpen heb je nodig voor 1 def dorp.

Voor een stack van 10 def dorpen heb je 24 à 26 clears nodig niet meer niet minder.

Wat jij beschouwd als arrogantie noem ik ervaring. Heb het allemaal al uitgetest. Net zoals stacken met boog of met gewone def. Een wereld van verschil
 

DeletedUser

Guest
Man test het ff uit 2-3 off dorpen heb je nodig voor 1 def dorp.

Voor een stack van 10 def dorpen heb je 24 à 26 clears nodig niet meer niet minder.

Wat jij beschouwd als arrogantie noem ik ervaring. Heb het allemaal al uitgetest. Net zoals stacken met boog of met gewone def. Een wereld van verschil

No shit sherlock, ik weet ook wel dat je met 2 clears een defdorp neerhaalt. Met de eerste gaat muur naar 11/12 en de tweede pakt de rest. Wat ik bedoel is 24 clears om 1 dorp met 10 def erin te clearen, jezus hoe kan je dat nou verkeerd opvatten:confused:

Ik probeer normaal met je in gesprek te gaan maar ik begin echt te walgen van je toon
 

DeletedUser

Guest
No shit sherlock, ik weet ook wel dat je met 2 clears een defdorp neerhaalt. Met de eerste gaat muur naar 11/12 en de tweede pakt de rest. Wat ik bedoel is 24 clears om 1 dorp met 10 def erin te clearen, jezus hoe kan je dat nou verkeerd opvatten:confused:

Ik probeer normaal met je in gesprek te gaan maar ik begin echt te walgen van je toon

Die post was ook niet voor jou bedoeld maar voor Coentje. je moet hem wel op die toon aanpakken anders snapt die het niet.

dat je in je eentje niet op stacks van 10 dorpen gaat bashen is volkomen normaal.
 

DeletedUser68464

Guest
Wel daar zit je dus verkeerd. Door die VV-checks zijn er meerdere punten opgevallen waar een verbetering op zen plaats was. Met als gevolg dat de spelers van -ST- en remain die onder aanval lagen het ook langer uithielden dan de spelers van M M die onder aanval lagen.

Dit omdat M M niet open stond voor verbetering, Met hun dorpenverlies als gevolg. er is altijd een groot verschil geweest tussen M M en -ST-. M M was aanvallen iets sterker maar -ST- maakte M M volledig koud als het op deffen aankwam. Jullie beschouwen -ST-'ers als noobs maar het is dan ook wel de enige stam op W31 die meer als een jaar lang heeft bestaan zonder eigenlijk veel leden verlies.

Ik zie het nut niet van de verplichte vv checks. Je bied gewoon aan om eens op elkaars account te kijken en je ziet de verbeter punten ook prima. Al die verplichtingen is enkel maar weer een teken van zo'n dictatuur waarin 1 speler de stam het liefst naar z'n hand zet.

-ST- was met name vlemis (die heel lang veilig lag met het account voor ons) en ook tevens de enige noemenswaardige stabiele factor die de naam -ST- in ere hield een jaar lang. Voor de rest zie ik enkel 248 stamveranderingen, grijs geworden accounts of accounts die met de grond gelijk zijn gemaakt. Jay jay grijs, kapsel grijs, random potatoeeee weggeveegd, napoly weggeveegd etc...
 
Reactiescore
746
Wel daar zit je dus verkeerd. Door die VV-checks zijn er meerdere punten opgevallen waar een verbetering op zen plaats was. Met als gevolg dat de spelers van -ST- en remain die onder aanval lagen het ook langer uithielden dan de spelers van M M die onder aanval lagen.

Ok. Ik begrijp dat er dan verbeteringspuntjes waren. Maarrrr, als die er op dat stadium nog moesten doorgevoerd worden dan is dat wel erg laat. Op dat stadium moet je al een grondige basis van tw hebben dat je geen verbeterpuntjes meer moet krijgen van een ander. Als je dat wel nog nodig hebt ben je gewoon slecht? En was die persoon die de verbeterpuntjes kreeg alsnog gefaald.

VV checks zijn in dat stadium noch nodig noch nuttig.
 

DeletedUser

Guest
Het was letterlijk de eerste week van Add. waarin dit werd voorgesteld in de stam 80% was er akkoord mee enkel hebben van de pakweg 35 acc's slechts 15 een VV check laten doen.

Bovendien Vlemis was idd de grote pilaar in -ST- de overige spelers die ik steeds herhaal waren de pilaren er rond die de boel mee hielpen recht te houden. het is door die 4à5 spelers dat -ST- meer dan een jaar aan 1 stuk heeft bestaan.
 

DeletedUser63648

Guest
Loud, hoe kan je zo tééééring dom zijn om te denken dat je maar 24 clears nodig hebt om 10 defdorpen te doden. Dat is retebullshit. Je hebt een heleboel meer nodig. Ik weet niet of jij weet hoe def werkt, maar bij hoge stacks gaat er veel minder dood. Ik heb het voor de moeite gesimuleerd, het is zo'n tien clears meer. (en nee, ik heb dat niet ruim 30 keer aangeklikt, daar heb ik zo mijn scripts voor) Dus ik weet niet hoe retedom jij hier probeert te reageren en dan alsnog te denken dat je goed bent. Bovendien, zoals ik al gezegd heb, als de deffer na 7 of 8 clears 1 defdorpje erbij doet ben je níks opgeschoten. Dus rekenen kan je iig niet. Leer eens tw'en man. Nee maar echt waar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan