Top 20 samenstellen

Reactiescore
533
Complex heeft trouwens al ervaring met maandenlange 100%-fronten oorlog en niet kapot gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Ga jij je mond even spoelen. Ik snap niet dat je zo naïef kan zijn en dan nog niet wil snappen dat wat je zegt ook niet klopt. ben gwn beter als jou heb in die 9 jaar TW meer dan genoeg bevestiging gehad dat ik wel degelijk een van de betere spelers op geheel TW ben. je hebt nog niet eens iets van me gezien dus:

ten eerste heb je niet eens het recht om al zulke uitspraken te doen omtrent mijn acc.

Ten tweede ben je te laf om een eerlijke strijd aan te gaan door me gwn te blijven katapulteren wat jou dus tot noob bekroond.

Ten derde heb ik meer gepresteerd dan jij in je hele leventje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
Blijf maar leven in die dromerige wereld van je. Ik ben de god hier en heb besloten medelijden met je te hebben; Je mag in je eigen wereldje bljiven leven en je hoeft de harde waarheid over jouw miezerige prestaties nog niet te horen. Ik heb veel gepresteerd, dus ik weet niet of je die claim echt wil volhouden. Iedereen weet gewoon dat ik beter ben. Overal waar ik speelde ontstond er diep respect voor dat account. Het kleefde aan mij als honing. Dat weet je zelf ook wel, en zo gek is dat ook niet; Ik ben immers god.

P.S. dat ik medelijden met je heb is omdat je maar een belg hebt, daar kan jij natuurlijk ook niks aan doen.
 
Reactiescore
533
Wie is er Yawhe of Allah?
 

DeletedUser63648

Guest
God, Allah, de Schepper of hoe men het ook zegt zijn gewoon synoniemen he.

net zoals "Dieu" in het Frans, het zijn gewoon vertalingen. Hij is 1.
Ik ben de God van 31, maar dus ook de Allah of Yawhe.
 

DeletedUser

Guest
lol :p Vandaar dat elke Hollander die bij ons op het werk wil beginnen gwn stopt omdat ze het niveau niet aan konden, Tevens is het ook bewezen dat de belgische opleidingen hoger staan dan die van onze nederlandse vrienden, beter gezegd we zijn in vrijwel alles beter dan Nederlanders o.a. het bier (het enige deftige bier van de Nederlanders is namelijk een recept van België) Heineken is toiletwater en ze denken dat frietsaus mayonaise is, en zo kan ik blijven doorgaan. neen dit is geen discriminatie dit zijn simpelweg de feiten die door de gehele wereld worden bevestigd. het enige waar een hollander beter in is is namelijk arrogant zijn.

Wat dat respect betreft :p denk je dat ik in die 9 jaar geen enkel greintje respect heb gehad :p iedereen respecteert me uitgezonderd jij en Poo. de rest heeft altijd respect gehad voor de tegenstander zelfs jij hebt een tijdje respect gehad voor me toen ik je namelijk kwam helpen terwijl dat eigenlijk men taak niet was.
 
Reactiescore
746
Dude ik heb enorm veel respect voor de tegenstander. Gewoon niet voor jou omdat het meer dan obviously niet wederzijds is.
Ik had in het begin deftige geposts gemaakt en jij zit dat gewoon af te kakken alsof het niets was? Ja doei dan.
 

DeletedUser

Guest
Dude ik heb enorm veel respect voor de tegenstander. Gewoon niet voor jou omdat het meer dan obviously niet wederzijds is.
Ik had in het begin deftige geposts gemaakt en jij zit dat gewoon af te kakken alsof het niets was? Ja doei dan.

Wow hold your horses :p Jij bent degene die samen met Coentje direct op men kap zijn gesprongen toen ik het voor WOLPC opnam. En dan verwacht jij dat ik respect toon naar u toe ??????

Gij de mijn ze maat
 

DeletedUser63648

Guest
Dus jij denkt dat je hoger opgeleid (c.q. slimmer, ik ben namelijk nog aan mijn studie bezig bent en jij bent al aan het werk) bent omdat je in belgië woont? Wil je echt serieus dat serieus claimen? Proces manager was je toch? de hele dag machines in de gaten houden? Denk ook dat dat mijn levensloop later wordt ouwe.
 

DeletedUser

Guest
Dus jij denkt dat je hoger opgeleid (c.q. slimmer, ik ben namelijk nog aan mijn studie bezig bent en jij bent al aan het werk) bent omdat je in belgië woont? Wil je echt serieus dat serieus claimen? Proces manager was je toch? de hele dag machines in de gaten houden? Denk ook dat dat mijn levensloop later wordt ouwe.

heb een nederlandse collega die ook kwam stoefen met haar master in de process techniek enkel evolueert ze veel te traag en heeft ze een ondermaatse basis dingen ik weet als student chemie die nooit iets van Process techniek heeft gezien wil dus wel degelijk zeggen dat de opleiding in nederland iets lager ligt wat betreft het niveau in vergelijking met Belgiê. Geloof je me niet, zoek het op opt internet vind je direct.
 

DeletedUser

Guest
de winsten op FTW waren op Grotz en minimaal op Inno zoals jij hier even komt melden. Jullie aanval ging de mist in die van ons niet. Bovendien was M M te egoïstisch op de PBG's met oa. Complex en Rudinio op te zeggen omdat ze anders zelf onder aanval zouden komen te liggen, hadden jullie dit niet gedaan was het anders afgelopen jullie hebben FTW namelijk een kleine 2k extra safe dorpen aangeboden door die actie. Wat is vertaald in jullie matige massa op Inno en Complex.

Blijkbaar heb je de situatie niet helemaal goed in beeld, ik zal hem even uitleggen.

Toendertijd hadden we front met karak, tamaleloco2, gimp en gideonozz. Ik heb ze op volgorde van grootte van front neergezet. Daarbij moet je het totale front met gimp en gideonozz op een dorp of 15 breed rekenen, effectief dus bar weinig. Met die twee hadden we PBG's, met karak en tamaleloco2 niet (officieel).

Karak hadden we al duidelijk gemaakt dat we zouden aanvallen als hij in actie kwam tegen onze buren. Tussen loco en ons was het stil. Volgens mij dachten zij dat er een pbg was, maar die is nooit vastgelegd. Uiteindelijk hebben we dan ook maar tegen ze gezegd dat er geen pbg was, om gezeik te voorkomen. De pbg met gideonozz werd later door hen opgezegd.

Ongeveer een kwart van ons front grensde aan stamgenoten en onze mb, en ik denk zo'n 10% grensde aan gimp en gideonozz. We hadden dus gewoon minstens tweederde front met Add, alleen is daar nooit door jullie gebruik van gemaakt. Er kwam slechts één simpele massa van een aanval of 3000, die vooral dorpen sloopte maar amper troepen doodde. Daarna knalden wij karak met 2 waves simpel weg en was dat front zo goed als klaar, waarna we ons op de inactieve tamaleloco2 richtten. Denk dat je dus wel kunt stellen dat het niet aan de pbg's, maar aan de onkunde van Add. lag dat wij het niet zwaar kregen.

Voor Rudinio gold trouwens dat ze continu een pbg met loco en de oud-WAO groep hadden, dus die hebben in de Add. tijd eigenlijk geen front gehad. Dit zorgde ervoor dat karak kon worden volgestampt door loco.
 

DeletedUser

Guest
Dat is toch datgene wat ik heb neergezet ????

M M wou geen VV check aanvaarden door de leiding in Add. de rest deed dit wel en dat heeft eveneens duidelijk zijn vruchten afgeworpen.
 
Reactiescore
533
Ja komop zeg een vv-check in die fase?
Ik zou er ook niet mee gediend zijn.
 
Reactiescore
533
noooooo!
 
Reactiescore
746
Ja verdorie zeg. Dan zie je hoe slecht het is op Poo. Niets van!
Stam valt maar, geen vv checks hiero! :mad:
xD

Maar komop loud VV checks op dit stadium van het spel is te gek voor woorden rofl.
 

DeletedUser63648

Guest
ook in dat stadium; Elk stadium eigenlijk. zodra er gevraagd wordt om een VV-check is alle vertrouwen in een stam weg. Dat hoeft niet.
 
Reactiescore
533
Ik vind het feit dat het probleem wordt gezocht bij de slordige accounts een bewijs van enkele zaken.

- Add. was ondoordacht, iedereen rekruteren in de hoop dat ze even sterk zijn dan FTW. Dat is gewoon op de lotterij spelen, heel ondoordacht te werk gaan. Bij de vorming van een nieuwe stam heb je de kans om al je leden te evalueren en de spelers die veel te zwak zijn eruit te kieperen of dwingen tot fusie. (En een veel sterker geheel te creëren).
- De spelers die deze accounts hebben zijn zover geraakt door puur geluk. Zijn nooit echt getest geweest in TW. Ook al hebben ze hoge ODD dan zal dat komen door overdreven stacks. Maar echt defwerk zullen ze niet kunnen, anders heb je geen slordige accounts en zeker geen vv-checks nodig. In dat opzicht was en is FTW altijd sterker geweest dan enig andere stam op deze wereld.
- Feit dat er gesproken werd over een vv-check is een reden om aan te nemen dat de stam Add. qua vertrouwen en qua motivatie mijlenver achter FTW ligt.
 
Bovenaan