- Reactiescore
- 533
Kan je de stamnaam ook direct veranderen?
Dat is toch datgene wat ik heb neergezet ????
M M wou geen VV check aanvaarden door de leiding in Add. de rest deed dit wel en dat heeft eveneens duidelijk zijn vruchten afgeworpen.
Nou moet je niet overdrijven he. Daar reageert geen kat op xD
Kwil niet in FTW
die VV-checks waren bedoeld om advies te geven dit werd door de leiding zelf gedaan. de leiding van M M deed de spelers van M M de leiders van -ST- deden die van -ST- en gedeeltelijk Remain.
M M wou dit niet want ze waren overtuigd dat hun acc's compleet in orde waren want je ze hadden pahalanxen ontzettend makkelijk te deffen. Echter hebben ze daar hun steek laten vallen. karak volgestampt ? denk dat je niet goed wat volgestampt wil zeggen. Karaj zijn acc was een puinhoop al vanaf het begin van jullie massa.
Stacks van 5-10 dorpen in z'n gehele eerste linie vind ik toch aanzienlijk hoor
Wel daar zit je dus verkeerd. Door die VV-checks zijn er meerdere punten opgevallen waar een verbetering op zen plaats was. Met als gevolg dat de spelers van -ST- en remain die onder aanval lagen het ook langer uithielden dan de spelers van M M die onder aanval lagen.
Dit omdat M M niet open stond voor verbetering, Met hun dorpenverlies als gevolg. er is altijd een groot verschil geweest tussen M M en -ST-. M M was aanvallen iets sterker maar -ST- maakte M M volledig koud als het op deffen aankwam. Jullie beschouwen -ST-'ers als noobs maar het is dan ook wel de enige stam op W31 die meer als een jaar lang heeft bestaan zonder eigenlijk veel leden verlies.
24 clears per dorp wow wat een moeite voor jullie -_-
Je denkt toch niet dat we zo veel clears gaan verspillen voor één dorp?
24 clears per dorp wow wat een moeite voor jullie -_-
Man test het ff uit 2-3 off dorpen heb je nodig voor 1 def dorp.
Voor een stack van 10 def dorpen heb je 24 à 26 clears nodig niet meer niet minder.
Wat jij beschouwd als arrogantie noem ik ervaring. Heb het allemaal al uitgetest. Net zoals stacken met boog of met gewone def. Een wereld van verschil
No shit sherlock, ik weet ook wel dat je met 2 clears een defdorp neerhaalt. Met de eerste gaat muur naar 11/12 en de tweede pakt de rest. Wat ik bedoel is 24 clears om 1 dorp met 10 def erin te clearen, jezus hoe kan je dat nou verkeerd opvatten
Ik probeer normaal met je in gesprek te gaan maar ik begin echt te walgen van je toon
Wel daar zit je dus verkeerd. Door die VV-checks zijn er meerdere punten opgevallen waar een verbetering op zen plaats was. Met als gevolg dat de spelers van -ST- en remain die onder aanval lagen het ook langer uithielden dan de spelers van M M die onder aanval lagen.
Dit omdat M M niet open stond voor verbetering, Met hun dorpenverlies als gevolg. er is altijd een groot verschil geweest tussen M M en -ST-. M M was aanvallen iets sterker maar -ST- maakte M M volledig koud als het op deffen aankwam. Jullie beschouwen -ST-'ers als noobs maar het is dan ook wel de enige stam op W31 die meer als een jaar lang heeft bestaan zonder eigenlijk veel leden verlies.