- Reactiescore
- 533
Complex heeft trouwens al ervaring met maandenlange 100%-fronten oorlog en niet kapot gegaan.
Dude ik heb enorm veel respect voor de tegenstander. Gewoon niet voor jou omdat het meer dan obviously niet wederzijds is.
Ik had in het begin deftige geposts gemaakt en jij zit dat gewoon af te kakken alsof het niets was? Ja doei dan.
Dus jij denkt dat je hoger opgeleid (c.q. slimmer, ik ben namelijk nog aan mijn studie bezig bent en jij bent al aan het werk) bent omdat je in belgië woont? Wil je echt serieus dat serieus claimen? Proces manager was je toch? de hele dag machines in de gaten houden? Denk ook dat dat mijn levensloop later wordt ouwe.
de winsten op FTW waren op Grotz en minimaal op Inno zoals jij hier even komt melden. Jullie aanval ging de mist in die van ons niet. Bovendien was M M te egoïstisch op de PBG's met oa. Complex en Rudinio op te zeggen omdat ze anders zelf onder aanval zouden komen te liggen, hadden jullie dit niet gedaan was het anders afgelopen jullie hebben FTW namelijk een kleine 2k extra safe dorpen aangeboden door die actie. Wat is vertaald in jullie matige massa op Inno en Complex.