Top 20 samenstellen

DeletedUser

Guest
Dat heb je hier je antwoord,
logies dat ik toen der tijd mezelf en naab voordeed en natuurlijk geen info deelde hierover,
antwoorden waren altijd ondoordacht puur om geen spoor achter te laten,

nu is het tijd dat alles op tafel kan hahahahahha
 
Reactiescore
533
cgrain je weet wel dat M M de stam was van W31 heh:p
en tuur weet het ook haha,

enigste stam waar FTW altijd problemen mee heeft gehad.
Jammer dat we het niet mochten afmaken haha,
(want wij hadden wel altijd winst en nooit verlies dat moet je niet vergeten heh)

blur, slnc, bik en rode trap dit zijn wel spelers die we heel netjes hebben weggevaagd toen;)

FTW heeft ook erg goede zaken gedaan!
add. eerste aanval was redelijk, maar dit was add. niet (de naam wel)
maar aanval was opgedeeld in 3en;)
st, remain en jawel M M:p
We hebben veel last gehad met MM, maar dat was niet door attacks maar door al die bullshit tijdens het bondgenootschap.

Qua stammen heeft Wao ons de meeste problemen gegeven.

(Ik wil daarom niet zeggen dat MM zwakker was dan Wao he, want dat was natuurlijk niet zo)
 

DeletedUser

Guest
Klopt;)

M M ftw is nooit zover gekomen,
(toen was het al Add. en dat faalde aan alle kanten)

al moet ik zeggen,
heb toch (als ik mij niet vergis) toch 3-4 maand lang leuk liggen beuken met ftw:)
altijd veel plezier in gehad al ging het niet heel snel met dorpen winst:)
maakte het misschien nog wel leuker!!!
 

DeletedUser

Guest
Lol ben je nu serieus Gerard ????? welke VV's heb jij gedraaid van MM lagen amper acc's onder vuur. Daar heb ik meer dan jou op liggen klooien. Je hebt niets gedaan voor add. hooguit wat OS gestuurd en dat is dan gebleven bij een eenmalige actie.

M M wou fuseren anders was jullie leiding er niet meer akkoord gegaan of snap je dat niet.

de winsten op FTW waren op Grotz en minimaal op Inno zoals jij hier even komt melden. Jullie aanval ging de mist in die van ons niet. Bovendien was M M te egoïstisch op de PBG's met oa. Complex en Rudinio op te zeggen omdat ze anders zelf onder aanval zouden komen te liggen, hadden jullie dit niet gedaan was het anders afgelopen jullie hebben FTW namelijk een kleine 2k extra safe dorpen aangeboden door die actie. Wat is vertaald in jullie matige massa op Inno en Complex.

M M heeft Add. naar de kloten gedraaid vooral spelers zoals jij die net zoals Coentje hier enkel positief over zichzelf spreken maar hun fouten niet willen toegeven.

vervolgens na Add. nodig je ons allemaal weer uit in je stam hoop je op een eind goed al goed op het spervuur dat er tussen ons was. vervolgens ga je zelf op delete en liet je diegenen die je nog wilden helpen nogmaals in de steek.

Op delete gaan is the coward's way out. De ballen niet om door te gaan ook al weet je dat je verliest. Voor zulke spelers heb ik dus ook geen greintje respect.

Dus aub hou op met je gebrabbel over Add. jij was de rotte appel die de anderen heeft aangestoken. Jij lag aan de basis van de val van Add. Enkel en alleen omdat je te koppig was om je eigen visie een klein beetje bij te schaven.

BTW het plan van Erwin was wel degelijk een plan maar paste niet in jou visie van het spel. als je steeds blijft drukken zoals wij weldegelijk deden bij Grotz met het positieve resultaat als gevolg is daar het perfecte voorbeeld van. Idd Buurman deed niet veel maarja wat wil je als je met een full-time baan, een gezin en nog solo op zo'n acc speelt. Hij heeft er gwn de tijd niet voor gehad en deed meer dan genoeg.

Jij daarentegen keek enkel toe wreef in je handen en gniffelde maar langs de zijlijn want enig initiatief nemen zat er bij jou niet in. Spelers als Stefpepertje, hertog remi en Karak zijn door jou egoïstische praktijken gevallen. Wat je hier natuurlijk nog maar eens ontkent. je was van geen enkele waarde in Add. net zoals meerdere M M spelers. -ST- en Remain deden al het werk M M ging lopen van de massa of ben je vergeten hoe vaak karak zijn vv heeft gedropped wanneer er inc's bijkwamen. en vervolgens 3 dagen niet meer tevoorschijn kwam in de hoop dat het al voorbij was. Jullie hadden geluk dat -ST- en remain jullie acc's nog wat wilden onderhouden.
 

DeletedUser

Guest
probeer je hier nu te zeggen dat wij als stam maat moeten gaan pushen dat stargate zijn pbg's opzegt?

Kerel in die tijd had stargate nog geen PBG's met jullie -_-

en wat mij betreft doe je maar wat je niet laten kan. Who gives a fuck ?
 
Reactiescore
19
nee, zo zijn wij niet
wij respecteren pbg's

dat maakt ons zo sterk omdat we iedereen in hun waarde laten als ze dit verdienen
 

DeletedUser

Guest
Daar zat het probleem in add. dus die PBG's met Complex en Rudinio waren neit verdiend het was enkel om er zelf beter van te worden en niet aangevallen te kunnen worden.

dank voor het compliment als ik je goed begrijp
 

DeletedUser63648

Guest
Het is behoorlijke bullshit dat je daar nog steeds wrok over koestert. Ieder normaal mens snapt dat je exstammies niet aan gaat vallen en MM werd er juist zelf ook door belemmerd. PBG's maken nauwelijks uit. beide kanten hebben daar last van. Bertje trekt hier alleen maar een vergelijking, hij zou nooit of te nimmer stargate daarvoor te pushen. Vergeet niet dat FTW uit swiss is gesplitst omdat juist daarover een discussie was.

Het is bullshit dat stefpepertje en hertog remi door toedoen van gimp niet zijn gered. Laten we het ff heel duidelijk hebben: Als de bertjes en bundy's hun krachten bundelen en dat wordt allemaal door mij gecoördineerd, (oftewel, de standaard procedure van deze 2 toppers het laatste jaar) dan is dat account, wie dan ook, gewoon dood.

Het getuigt júíst van ballen hebben om op delete te gaan. Het betekent namelijk dat je toegeeft dat je verliest. En zelfs daarna komt hij gewoon op het forum hier om over deze wereld te praten. Dat is gewoon mooi. Heb respect voor dat.

De verliezen op inno waren minimaal, dat klopt, maar dat komt door mij en niet door MM. de verliezen op the deadone waren wel behoorlijk.

Loudje toch. Ga alsjeblieft niet raar praten. Als je denkt dat ik er niks vanaf weet, FTW weet alles he.

Heb niet het lef om je zelfs maar te vergelijken met MM, je bent veel minder dan hen.
 
Reactiescore
533
BTW het plan van Erwin was wel degelijk een plan maar paste niet in jou visie van het spel. als je steeds blijft drukken zoals wij weldegelijk deden bij Grotz met het positieve resultaat als gevolg is daar het perfecte voorbeeld van
Het plan van Erwin was MM kapot te maken. Mission accomplished?
 

DeletedUser

Guest
Dat is jou mening, maar Gerard heeft het recht niet om hier te komen vermelden dat die al het werk deed in Add. dat deed juist niet. want alle Vv's gingen maar 1 kant op en dat was WOLPC, Vlemis, Ik, Stargate en Killered dat waren de spelers die 99% van alle VV's op zich droegen en dat nog steeds doen. Waarom, simpelweg uit respect voor de spelers die onder aanval liggen of een VV nodig hebben.

Die PBG's heb wel degelijk gezorgd voor meer def op Inno. Waarom tja Inno was een belangrijk acc de buffer tussen de harde kern van FTW en de rest van de wereld. Net zoals ik nu, ik ben de buffer tussen jullie en de rest. Hoe langer ik het volhoud des te langer de rest kan doorspelen zonder echt onder aanval te liggen.

Gimp heeft eveneens bijgedragen aan de val van oa Stefpepertje vermits die geen OS wilde verzenden naar hen toe. enkel werden de -ST- spelers onder aanval genomen door de harde kern van FTW.

neen, Johnny het plan van Erwin was om hetzelfde te doen zoals jullie nu op mij doen enkel zonder die kata's van verlaagd niveau. gwn blijven doordrukken ofwel dodged die ofwel blocked die alles maar is alles dood voor 3 weken
 

DeletedUser63648

Guest
Dude. Inno was harde kern toen destijds. Ik speelde daar. Denk na pls. Het heeft voor meer def gezorgd op inno en the deadone, zeker, maar ook weer niet zo heel veel. máár het heeft ook gezorgd voor minder spelers van MM die onder aanval zouden kunnen komen. Wat denk jij.

Gimp heeft daar niet aan bijgedragen, hij heeft alleen op dezelfde manier gehandeld als dat jij je clustertje hebt opgegeven. Hij wist gewoon dat zodra bertje en bundy beginnen dat er gewoon gestopt kan worden. Daarnaast hebben we het over extréém lange looptijden.

Het plan van Erwin was kansloos, en MM heeft dat ook zeker geprobeerd op inno. Maar Ftw heeft dat gewoon allemaal mooi geblockt
 
Reactiescore
533
Die pbg hebben juist meer opgeleverd voor Add. dan voor FTW lol :p

En Erwin sprak altijd over dat hij MM wou doen vallen.
 

DeletedUser63648

Guest
ja ik wilde daar nog ff aan toevoegen de uitleg waarom er niet heel veel meer def uit complex zou zijn gekomen:
Ze waren sowieso redelijk veilig. Er werd hard gebeukt op the deadone en inno, dus zij wisten dat zij geen target waren. Maar goed, dat soort dingen gaat het collectieve verstand van ex-ST, ex-remain of ex-WAO te boven. :) Geeft niks hoor loudje, als je het zelf maar door hebt, zeker als het een aantal keren tegen je gezegd is.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt dus letterlijk geen idee wat er in Add. de bedoeling was normaal was het complex en rudinio die de wave gingen krijgen van wege deze PBG's is dit dus niet doorgegaan en moest the deadone eraan geloven.

Het collectieve verstand van eender welke speler is groter dan dat van jou want jij denkt nog steeds dat alles door jou komt, dat jij de god bent van FTW en de rest allemaal noobs zijn. je bent gwn te kortzichtig om in te zien dat spelers als ik jou evenaren al dan neit beter zijn als jezelf.
 

DeletedUser

Guest
dat jij de god bent van FTW en de rest allemaal noobs zijn.

9RZOTci.gif
 
Reactiescore
533
Jij hebt dus letterlijk geen idee wat er in Add. de bedoeling was normaal was het complex en rudinio die de wave gingen krijgen van wege deze PBG's is dit dus niet doorgegaan en moest the deadone eraan geloven.

Het collectieve verstand van eender welke speler is groter dan dat van jou want jij denkt nog steeds dat alles door jou komt, dat jij de god bent van FTW en de rest allemaal noobs zijn. je bent gwn te kortzichtig om in te zien dat spelers als ik jou evenaren al dan neit beter zijn als jezelf.
Je weet toch dat die waarmee ze pbg's hadden hun volledig def-loos hebben gemaakt om oa. karak en Temelaco te deffen he?
Complex en anderen (teveel om op te noemen) waren zo slim wel om die def grotendeels geloofloos te doden.

Maar die pbg zaten dus compleet zonder def. Vanaf het moment dat ze de pbg's stopzetten zaten zij in de zware shit.
 

DeletedUser63648

Guest
Nee natuurlijk gebeurde dat niet. ex-stamgenoten val je niet aan, en zeker niet binnen de eerste paar maanden nadat ze uit elkaar zijn gegaan. Dat jullie ervan uit zijn gegaan dat dat misschien wel kon is echt dieptriest. Bovendien, geloof mij maar, van complex zou er minder gepakt kunnen zijn dan van deadone. Daar was namelijk gewoon een bazig teampje Joris en Tim. Dus, wees maar blij dat er een ander target is gekozen toen.

Ten slotte ouwe: Ik weet niet wat jij denkt, maar jij kan jezelf eigenlijk alleen maar vergelijken met spelers uit wao/remain of st. De rest staat daar vér boven. En dan heb jij het lef om je met míj, míj nota bene te vergelijken? Ga je mond toch spoelen.
 
Bovenaan