Top 20 samenstellen

Reactiescore
533
zulke dingen toegeven is altijd wat moeilijker dan pronken met een winnende positie, enkel vind ik persoonlijk dat ik niet heb gefaald. ben enorm blij dat ik de grote coalitie tegen -ST- succesvol heb afgerond.
Falen hangt in grote mate af van de persoonlijke doelen die je jezelf stelt.
 

DeletedUser

Guest
jullie reactie op onze massa was idd beter als verwacht maar de veer lag bloot, ze is niet gebroken door jullie aanvallen dat hebben we zelf veroorzaakt.

Niet iedereen stond achter Add. vooral de spelers van M M vonden het maar niks. en dat was een van de oorzaken van het uiteen vallen van Add.

de overwinningen van Add. waren idd niet van het hoogste aantal maar het was wel het eerste echt positieve resultaat wat tegen FTW was geboekt. En dat smaakte naar meer, enkel kwam de volgende aanval niet. spelers gingen weg en scheiden zich van de rest.

vervolgens is zo goed als heel -ST- weer bij elkaar gekomen en enkelen van remain omdat het tussen ons goed klikte en dat doet het nog steeds. M M had een andere visie en wilde niet meer opnieuw beginnen en zijn dus maar op delete gegaan.

zoals ik al meerdere malen heb gezegd zijn jullie niet de oorzaak enkel hebben jullie meerdere hekelpunten blootgelegd die je dan als stam moet oplossen als er slechts een minderheid deze daadwerkelijk wil oplossen en de rest elkaar ligt op te steken ja dan eindigt het verhaaltje.


Zo zie je maar weer wie de wereld hebben kapot gemaakt,
(M M altijd sterkste stam van W31 geweest) FTW ook hoor;)

ST en remain waren altijd aanhangsels.
Add. was al gefaalt voordat het werd opgezet;)

De komt van add. heeft heel het westen neergezet om te stoppen,
(logies want wat moesten de spelers nog in het westen)

david b
cyndicate
Gimp
JurjenNSX
Goldrush20
teammafkees
Jachthonden
The interner

deze spelers waren naar mijn zeggen we 1 van de sterkste op W31;)
dit is kapot gemaakt door hele maar dan ook hele domme keuze's.

(toen der tijd werd ik altijd er op aan gekeken dat is niks in add. zag)
Uit de toekomst kunnen we toch zien dat gimpie het bij het juiste eind heeft gehad;)
(W31 kapot gemaakt zonde want de oorlog M M / FTW was een hele mooie geweest,
ST was keihard gevallen en remain had zichzelf stuk gemaakt;)
 

DeletedUser63648

Guest
Leuk Gimp, dat je nog altijd zo trots bent op MM :)
Een fameuse uitspraak van volgens mij Tuur komt weer op mijn lippen :)
Ik denk dat je zelf wel weet welke ik bedoel :)
 

DeletedUser

Guest
Gerard. Mafkees heeft nooit tot de goede speler gehoord. Zelfs ik die volgens FTW enkel internt had meer ODA dan hen en zij waren nog wel met 3 en ik alleen.

add. is idd een grote misvatting geweest. mss moesten we het laten hebben gearrangeerd had het mss wel iets kunnen worden nu was het middenin de zomervakantie waardoor de meesten van M M uit de lucht kwamen vallen toen M M plots weg was. Zoals je toen al zei is je co gwn gevolgd samen met de rest. Enkel hebben oa jij en nog andere spelers het geen kans willen geven waardoor het eerste hekelpunt al gevormd was.

Denk dat je over de situatie -ST-/remain wel een verkeerde bocht hebt gemaakt. Hoelang hebben jullie stargate wel niet aangevallen en hoe traag ging jullie progressie op hen ? we spreken hier van maanden voor 50 dorpen verlies geen recaps mee gerekend. Het ging traag mede door de actieve spelers in -ST- en de expertise van Peter en Edith. Moest add. niet gevormd zijn geweest was de wereld nog steeds onbeslist.

En Johnny daar volg je helemaal in. Vermist ik mijn doelstellingen al behaald heb kan ik niet klagen van een gefaalde wereld.
 

DeletedUser63648

Guest
Stargate kwam goed door Peter en Edith. Ja je kan en zal vv's hebben gedraaid. Ook al zijn vv's noodzakelijk, de spelers op het account zelf zijn vele malen belangrijker. Zij zorgen namelijk ervoor dat er overzicht is en dat het duidelijk is voor de vv'er wat er moet gebeuren. de VV kan het dan natuurlijk altijd verkloten, maar dan ben je echt noob.

2 Je hebt gewoon falende, beter gezegd noobachtige, doelstellingen. Als jij nu beweert dat je doelstellingen behaalt hebt, enkel het einde op een schrijnende manier te halen (Nog niet eens met opgeheven hoofd en dapper standhouden) en jezelf ook nog eens goed vinden, dan zit daar een tegenstrijdigheid in. Als je weet dat je goed bent, dan is je doelstelling toch dat je wint? Met andere woorden: Je hebt dus zelf onbewust al door dat je noob bent. Nu bewust nog toegeven.

Wat jij zegt over mocht Add nog niet gevormd zijn was de wereld nog steeds onbeslist is onzin natuurlijk. Dat betekent namelijk dat jullie onderling ook nog aan het vechten waren waarschijnlijk en was er minder gecoordineerd. Ja, weinig zouden op delete zijn gegaan, maar FTW had dan wel de handen vrij om jullie 1 voor 1 op te ruimen. (of de fronten 1 voor 1 te verdedigen). FTW zou dan ook ruim voorstaan, doe alsjeblieft je oogkleppen af.
 

DeletedUser

Guest
Denk je dat moest iedereen er nu nog zijn dat je daadwerkelijk al in de buurt van de 40% dominatie komt ? neen hoor, de wereld zal dus nog steeds onbeslist zijn. Of FTW nu alles wegspeelt of een andere stam daar oordeel ik niet over.

Wat je daar zegt over die vv je dat hebben ze mij geflikt met een kleine 15 dorpen verlies als gevolg. En idd de speler zorgt voor eht overzicht maar als je weken aan een stuk dezelfde VV hebt dan maak je je eigen overzicht.

Wat mijn doelstellingen betreft zit je compleet verkeerd.

Wat waren men doelstellingen:

- nr.1 zijn in een continent (Check)

- De top 20 van grootste spelers behaalt hebben (Check nu niet meer, maar dat komt door jullie kata actie)

- De eindfase van de wereld behalen (Komt nog)

- Top tien in ODD behalen (Check)

- Top 20 in ODA behalen (Check)

het enige wat ik dus nog moet behalen is de eindfase en we weten allemaal dat ik die hoe dan ook zal halen vermits jullie er zo dichtbij zijn is dit dus zeer waarschijnlijk het geval.
 

DeletedUser63648

Guest
Ja en je doelstelling "Winnen" terwijl je denkt dat je goed bent zit daar niet bij. Wat is dat nou voor bullshit
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik niet hoef te winnen daar draait het spel niet om. W31 was simpelweg een tijdsverdrijf tussen W1 door. nu ze beiden op hun einde lopen zijn het dus mijn laatste 2 werelden. Ik heb al gewonnen, mss niet de wereld maar ben een hele ervaring rijker. heb op geen enkele andere wereld in die 9 jaar zo vaak VV gedraaid als hier met als gevolg dat dit ook een van men actiefste werelden was.

Ik speel niet voor de winst ik speel voor het plezier, wat boeit mij die winst nou, heb W4 gewonnen, W1 win ik de komende maanden ook weer dusja heb het al eens geproefd zoveel speciaals is er niet aan hoor.
 

DeletedUser63648

Guest
Als je goed bent dan haal je gewoon sowieso de doelstellingen die jij hebt gesteld. Dat zijn dan geen doelstellingen, dat zijn over het algemeen gewoon feiten. Zeker als je zo save ligt als jij. Doelstellingen waarvan je al van te voren weet dat je die gaat halen is onzin. Je moet jezelf uitdagen, anders wordt het saai. Daarom, als jij goed was, had je de doelstelling winnen wel gesteld, zo bijzonder is het namelijk niet.
 

DeletedUser

Guest
Kerel nu spreek je jezelf tegen gisteren zei je nog dat ik niet safe lig ;) Ik lig in het centrum dat is niet het safe gebied. spelers als Rolex en de kleintjes van Hondje die liggen safe (dat noemt men de rim).

Ik heb gevochten voor wat men acc nu is en heb de behaalde prestaties dan ook meer dan verdiend.
 

DeletedUser63648

Guest
Je lag save doordat je je stamgenoten om je heen had. In het noorden had je vlemis en zelfs daarboven stefpepertje, je had dragiat, je had stargate, en in het zuidwesten Remain met WOLPC/atjar (waar je een NAP mee had), maar als ik me niet vergis lag eens dagobert duck daar. Je hebt er dus zelf voor gezorgd dat er geen enkele lol aan was in dit spel, alleen maar internen. Dat blijkt ook wel uit je doelstellingen, die zijn ook ontzettend saai. Je hebt nooit je eigen front hoeven deffen tot aan nu. En je kan wel beginnen over vv's maar vv's is niet je eigen account zoals ik je vandaag al heb uitgelegd. Dat jij dus niet de lol hebt opgezocht en enkel barbaren heb geëdeld blijft dus geheel je eigen probleem.

Die laatste regel was sarcastisch hoop ik? "Gevochten." Ja hoor.
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals jij ben de coalitie tegen -ST- vergeten zie ik heb verdomme 3 maanden onder aanval gelegen gecombineerd met enkele VV's
 

DeletedUser

Guest
Leuk Gimp, dat je nog altijd zo trots bent op MM :)
Een fameuse uitspraak van volgens mij Tuur komt weer op mijn lippen :)
Ik denk dat je zelf wel weet welke ik bedoel :)

cgrain je weet wel dat M M de stam was van W31 heh:p
en tuur weet het ook haha,

enigste stam waar FTW altijd problemen mee heeft gehad.
Jammer dat we het niet mochten afmaken haha,
(want wij hadden wel altijd winst en nooit verlies dat moet je niet vergeten heh)

blur, slnc, bik en rode trap dit zijn wel spelers die we heel netjes hebben weggevaagd toen;)

FTW heeft ook erg goede zaken gedaan!
add. eerste aanval was redelijk, maar dit was add. niet (de naam wel)
maar aanval was opgedeeld in 3en;)
st, remain en jawel M M:p
 

DeletedUser

Guest
Add, heb ik idd nooit een kans gegeven,
dit ook altijd benadrukt.

Mafkees geen goede spelers???
ligging doe je niks aan heh:p
zoals ik zei het westen was van ons,

mafkees had altijd lange looptijd dus doodde altijd veel te weinig in zijn aanvallen op het front.

over ST
ik vind persoonlijk dat alleen stargate een +1 verdient,
die hebben erg sterk gespeeld!!!

remain is eigenlijk nooit iets geweest,
killered was een rare gast die eigenlijk alleen maar tegengas kon geven op alles wat verzonnen werd;)

verder deden de M M spelers (waaronder ik) 90% van de vv's daar;)
WOPLC dat was wel een actief acc;)

buurman faalde eigenlijk alleen maar:(
 

DeletedUser63648

Guest
Oh ja dat stelde toen echt heel erg veel voor. Je hebt idd wel redelijk je best gedaan, maar dat had veel beter gekunt, zelfs toen al verloor je veel dorpen tov wat je binnenkreeg.
 

DeletedUser63648

Guest
FTW heeft ook erg goede zaken gedaan!
add. eerste aanval was redelijk, maar dit was add. niet (de naam wel)
maar aanval was opgedeeld in 3en;)
st, remain en jawel M M:p
Dat klopt, eerste aanval was redelijk maar wij hebben volgens mij hooguit een halve week verloren ofzo en daarna stonden we weer positief enzo. Die aanval was waarschijnlijk nooit zo goed gepland als jullie niet de moeite hadden genomen om samen in 1 stam te gaan zitten of iig wat daar wel op leek.
 

DeletedUser

Guest
Oh ja dat stelde toen echt heel erg veel voor. Je hebt idd wel redelijk je best gedaan, maar dat had veel beter gekunt, zelfs toen al verloor je veel dorpen tov wat je binnenkreeg.

Dit is niet naar mij gericht?
want ik ben eigenlijk geen dorpen verloren heh;)
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt, eerste aanval was redelijk maar wij hebben volgens mij hooguit een halve week verloren ofzo en daarna stonden we weer positief enzo. Die aanval was waarschijnlijk nooit zo goed gepland als jullie niet de moeite hadden genomen om samen in 1 stam te gaan zitten of iig wat daar wel op leek.

Zoals ik zei waren het 3 planningen,
daarna kwam erwin (killered) met een plan.
njah het plan van hem was gewoon random clears/fakes blijven sturen
(geen plan dus)

eerste plan was van mij (afgewerkt door cynndicate)
M M planning doel k nu op,

we hadden eigenlijk door moeten gaan.
maar wederom nam remain/ST alle kracht weg bij oud M M,
en toen al waren spelers die niet meer gemotiveerd waren door vallen M M
the interner
david b
gimp
cynndicate
goldrush20

deze waren toch zeker van belang om door te kunnen drukken,
maar ja de lol was er van af.
toen op een gegeven moment diana ook geheel uit haar slof schoot tegen ondermeer mij was het gedaan voor me;)
 
Bovenaan