Top 20 samenstellen

Reactiescore
533
Daar even op terugkomen. jullie doen het niet beter jullie hebben meer geluk gehad met de spelers rondom je heen. jullie zijn bij elkaar gebleven. alles ging goed tot de oprichting van Add. dat was de grote misstap. Een mooie poging om jullie af te stoppen maar tevens het begin van het einde
Tja wat was jullie alternatief?

Mensen vergeten eigenlijk best snel. Add werd opgericht en voerde een grootschalige massa uit. In hoofdzaak op Grotz het inactief account van FTW. In die periode deed FTW gewoon wat verder en het was zo erg dat zelfs in de periode (het hoogtepunt van Add., het hoogtepunt van iedereen tegen FTW) het aaantal netto-overwinningen van Add. dik tegenviel. Toch was er grote euforie bij jullie.

Het was toen grootse Coen zijn plan uit de doeken deed en ik geloof wij als FTW pas voor de eerste keer echt gecoördineerd hebben aangevallen (als stam zijnde, dus niet een groepje van 4/5 want dat gebeurde vaker). Wij hebben toen verscheidene accounts kapot gespeeld en de veer was gebroken bij jullie.

Het is bizar dat jullie steeds spreken over dat het door Add. is dat jullie faalden. Terwijl iedereen daar toch achter stond? Is dat dan niet vooral jullie fout.
En als de samenwerking niet top was, konden jullie toch gewoon teerugvallen op de oude samenwerkingen?

Neen neen, de wereld is gewonnen door FTW door doorzettingsvermogen en skills. 1 van de 2 ontbreekt bij de andere spelers van deze wereld. Kies zelf maar welke categorie jij behoort.
 

DeletedUser

Guest
jullie reactie op onze massa was idd beter als verwacht maar de veer lag bloot, ze is niet gebroken door jullie aanvallen dat hebben we zelf veroorzaakt.

Niet iedereen stond achter Add. vooral de spelers van M M vonden het maar niks. en dat was een van de oorzaken van het uiteen vallen van Add.

de overwinningen van Add. waren idd niet van het hoogste aantal maar het was wel het eerste echt positieve resultaat wat tegen FTW was geboekt. En dat smaakte naar meer, enkel kwam de volgende aanval niet. spelers gingen weg en scheiden zich van de rest.

vervolgens is zo goed als heel -ST- weer bij elkaar gekomen en enkelen van remain omdat het tussen ons goed klikte en dat doet het nog steeds. M M had een andere visie en wilde niet meer opnieuw beginnen en zijn dus maar op delete gegaan.

zoals ik al meerdere malen heb gezegd zijn jullie niet de oorzaak enkel hebben jullie meerdere hekelpunten blootgelegd die je dan als stam moet oplossen als er slechts een minderheid deze daadwerkelijk wil oplossen en de rest elkaar ligt op te steken ja dan eindigt het verhaaltje.
 

DeletedUser63648

Guest
Welke andere visie hebben jullie? Ik zal het ff aanstippen: MM had een winnaarsvisie. Toen de winst dus niet meer mogelijk was omdat wij zo goed waren, werden ze heel vervelend. Logisch ook. Dus omdat FTW won, ontstond er een hele vervelende sfeer en werd vooral niet de schuld bij zichzelf gezocht. Ze hadden geen zin om def te sturen naar de fronten waar het nodig was vooral omdat ze dachten dat er toch niet goed mee omgesprongen zou worden. Terecht ook, als we jouw acties in ogenschouw nemen. Logisch ook dat die slechte sfeer zo was, kritiek op anderen en zo goed als onbekenden is veel makkelijker, bovendien was MM ook gewoon beter natuurlijk. Denk niet dat jij weet hoe stammen vallen, ik heb meer dan genoeg gezien om tot in de kern door te dringen. En dan kan je zeggen wat je wilt, maar het draait gewoon om de kern. FTW versloeg Add. Al was het maar om het feit dat zelfs als jullie niet uit elkaar waren gegaan, FTW van jullie had gewonnen. We stonden in die tijd, zoals tuur al mooi opmerkte, dag in dag uit, week in week uit, in de plus tegenover jullie. Om het cirkeltje rond te maken: Daarom had MM er geen zin meer in.
 

DeletedUser

Guest
M M wou jullie zelf aanpakken maar niet van stam veranderen. De fronten die kraakten waren ook die van M M niet die van -ST- en remain, die hebben het namelijk lang volgehouden. o.a. door mijn hulp.

Maar zoals ik al zei ik heb echt het vermoeden dat je mij onderschat. Speel niet voor niets op meerdere top acc's (nu nog maar 2 omdat ik stop). Bovendien heb ik nog enkele grappige details gevonden voor moest je nog maar eens afkomen emt het feit dat ik een noob ben en niks presteer :p want dat doe ik namelijk wel. het enige wat jullie kunnen is dorpen kapot schieten en wanneer de speler in kwestie zo goed als lam ligt ze gaan edelen. Zoals als gezegd durven jullie geen eerlijke strijd met me aan te gaan omdat je weet dat het dan langer dan een maand gaat duren.

Heb meer dan genoeg in-game voorbeelden om al men argumenten te kunnen staven.
 
Reactiescore
533
Groot probleem bij MM is ook dat ze dachten dat hun phalanxen geen zwakke punten hadden.
Terwijl die er wel degelijk ook zijn.
 

DeletedUser

Guest
dat had vermeden kunnen worden moesten ze de raad van de leiding hebben gevolgd iedereen in -ST- en remain hebben hun VV afgegeven M M weigerde dit want alles wat tip top in orde volgens hen een week later bleek dat ze totaal niet voorbereid waren op een respons van jullie.
 

DeletedUser63648

Guest
Ga zult geen kwaad spreken over de doden (om het zo maar ff uit te drukken), bovendien hebben wij de fronten van MM altijd, maar dan ook altijd vele malen gevaarlijker gevonden dan WAO, ST of Remain bij elkaar. Dat zie je ook aan alle stamdef die (goed) geplaatst stond. Er was duidelijke progressie op the deadone en innovation. Ondertussen hebben jullie inactieve Grotz een beetje aangepakt, maar dat had makkelijk veel beter gedefd kunnen worden . Dit kwammissende vv's, of gewoon geen vv'ers meer beschikbaar, in die tijd overkwam zelfs ons dat een klein beetje, ook al waren er genoeg die gewoon 2 of zelfs 3 vv's tegelijkertijd defden. de aanvallen van ST sloegen altijd nergens op (zoals tuur hier bovenaan al zei), Remain deed nog redelijk mee, maar op geen enkel front hebben jullie een langdurige, substantiële winst geboekt. MM was het baasje van Add, ook al waren ze te arrogant.
 
Reactiescore
533
Bwa MM gevaarlijker gevonden. Ik weet niet, is een beetje dubbel.

Spelers als Karak, Temelaco, etc. hadden eigenlijk altijd een veel te slechte cluster om hun gevaar tot uiting te brengen.
Gimp, en ik ben zijn naam kwijt (vriendje van Complex destijds) die hadden de betere papieren. Die waren gevaarlijker.

In die tijd had ik enkel schrik voor Complex en mss een inactieve The Deadone en Inno. Maar schrik van MM had ik niet, ik heb hun defwerk ooit eens mogen beschouwen op een Remain-account en toen wist ik genoeg.

Uiteindelijk van alle stammen heeft Wao ons het meeste moeite gekost. Voornamelijk omdat deze stam qua kwantiteit in die regio veel te heavy was. Hadden compleet safe-zone, was zeker niet vies van poo. enzo continu te staan cf'en, etc.
Toen Wao viel was het geklonken voor FTW (zo vond ik toch). Dan hadden we het Noorden en zag ik geen reden waar het nog kon mislopen.

EDIT: Gideonozz was zijn naam.
 
Reactiescore
533
En uiteindelijk bij MM was het gewoon wachten tot een barst in hun phalanxen systeem. Dan viel alles als een kaartenhuis ineen.

Ik had wel verwacht dat die barst iets langer zou hebben geduurd.
 

DeletedUser

Guest
En uiteindelijk bij MM was het gewoon wachten tot een barst in hun phalanxen systeem. Dan viel alles als een kaartenhuis ineen.

Ik had wel verwacht dat die barst iets langer zou hebben geduurd.

Dat gebeurd altijd met een phalanx-systeem eens er 1 barst is het afgelopen en daar gingen ze de mist in. Aanvallend was M M idd zeer sterk kijk maar naar de aanvallen op Stargate, en iets minder op mij.

WAO ken ik niet wat betreft hun acties weet wel dat we destijds een BG wilden zodat we samen met .Sick jullie konden pakken, enkel wilden ze dat niet om een nog onbekende reden :) Die moet je aan Vlemis vragen.

Coen, het verschil tussen M M en -ST- was dat wij geen phalanxen hadden we hadden gewoon en vol front. Kijk maar naar Jay Jay, Stefpepertje en Hertog Remi. En dat hebben we langer volgehouden dan M M.

Mss omdat we beter voorbereid waren op jullie respons mss omdat de kwaliteit van het deffen beter was. Dat laat ik meer aan jullie over omdat jullie daar een beter perspectief op hebben gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
Aanvallend was MM vele malen sterker. Dan heb ik het over een David B, een gideonozz idd, en nog een aantal andere spelers.
 
Reactiescore
533
Ik ben met je akkoord dat de stam MM sterker was dan Wao. Hadden meer kwaliteit ook.

Maar of ze gevaarlijker waren voor Pirate? Neen vind ik niet en heb hun ook nooit zo gevonden.
 

DeletedUser

Guest
Wat tuur volgens mij eerder zei klopt helemaal. M M hun doel was altijd winnen. Toen dit niet meer mogelijk was gingen zij logischerwijs op delete. Waar speel je anders nog voor? De andere stammen naast Ftw en M M speelden toch vooral om te overleven. Die hoefden niet persee te winnen als ze maar bleven bestaan met hun accounts. Ik heb dan veel meer respect voor de M M spelers. Misschien ben ik gekleurd. Maar ik denk dat de meeste ftw spelers er zo over denken. Niet opgeven is leuk maar je moet nog wel kunnen winnen.
 

DeletedUser63648

Guest
Opgeven is trouwens niet eens altijd slecht. Het is gewoon je verlies nemen en dúrven toe te geven dat je gefaald hebt.
 

DeletedUser63648

Guest
Tja, maar ik verwoord het nog ff anders :p

dúrven zoiets toe te geven is nu gewoon niet iets wat iedereen kan en moet ook altijd bijzonder veel respect aan worden verleend.
 

DeletedUser

Guest
zulke dingen toegeven is altijd wat moeilijker dan pronken met een winnende positie, enkel vind ik persoonlijk dat ik niet heb gefaald. ben enorm blij dat ik de grote coalitie tegen -ST- succesvol heb afgerond.
 
Reactiescore
533
Wat tuur volgens mij eerder zei klopt helemaal. M M hun doel was altijd winnen. Toen dit niet meer mogelijk was gingen zij logischerwijs op delete. Waar speel je anders nog voor? De andere stammen naast Ftw en M M speelden toch vooral om te overleven. Die hoefden niet persee te winnen als ze maar bleven bestaan met hun accounts. Ik heb dan veel meer respect voor de M M spelers. Misschien ben ik gekleurd. Maar ik denk dat de meeste ftw spelers er zo over denken. Niet opgeven is leuk maar je moet nog wel kunnen winnen.
You speak with wisdom my friend.

(Je spreekt met wijsheid mijn vriend.)
 
Bovenaan