Top 20 beoordelen

DeletedUser66217

Guest
Is alweer een tijdje geleden. Laten we dit topic even aanwakkeren:p

1 Pray For Mercy Infini. Draaien erg goed de laatste tijd. Emiel is een topper. De andere co lijkt soms een beetje gestoort, maar blijkbaar vullen deze 2 uiterste elkaar goed aan.

2 iGear Stokje. Helden. Erg goede spelers, hoge loyaliteit, betrokken en kwaliteit. Horen zeker in de top.

3 king of the game Amath.. Zeer fijne professionele spelers. Spijtig van de terugval (met gegronde reden). Moeilijke beslissingen moeten maken maar weer bezig met een comeback. 2 woorden voor. Respect! en Toppers!

4 Drogyn Stokje. Noobje, gek dat dit geen rang 400 is.

5 Ricimo Maxx. Ben vanaf het begin geen fan van deze speler. Hij pikte net voor mijn neus de award van 3e award van 10.000 punten weg. Inmiddels veel negatieve verhalen gehoord omtrent het inzetten van PA. Feit dat deze speler er nog is op deze rang getuigd ook van doorzettingsvermogen/kwaliteit. Bouwtijden verkorten is een tacktiek. Een tacktiek waarmee je als je het vaak genoeg doet uiteindelijk ook gewoon je buren kan verslaan.

6 As.iLayDying Amath. Leuke spelers! Ik heb dan wel in het verleden mot gehad met 1 van de co's. Dat is wat mij betreft vergeven en vergeten. Ze draaien al vanaf begin fase goed mee in de top. Met de kwaliteiten die daar aanwezig zijn verwacht ik dat dat voorlopig nog wel zo blijft.

7 FireHotOwner2 Stokje. Super spelers. Erg betrokken, hoge kwaliteit enz enz. Ik moet oppassen dat ik niet alleen maar positief ben dus houd ik het hier bij. Feit dat ik bij deze gasten dan nog wel even door had kunnen gaan.

8 Loyalty Amath.. In mijn ogen niet de meest doorgewinterde tw-speler. Volgens mij heeft deze speler deze wereld erg veel geleerd. Veel doorzettingsvermogen (wat bij deze speler in mijn ogen becijferd kan worden met een 9,5) helpt daar zeker ook bij.

9 The Fall of Anarchy. Infini. Hoe negatief ik soms over ze praat, deze spelers hebben kwaliteiten. Iedereen heeft zijn eigen stijl in het spel en het aansturen van een stam. Misschien niet mijn stijl, maar ze zijn er nogsteeds vanaf de beginfase.. Goed bezig.

10 Eradication of War Infini. Ik ken deze speler niet zo goed, weet alleen dat het een ODA beest is (mislukte actie van horen zeggen:confused:)

11 KangarooSkippy Stokje. De stille kracht. En dan stil in het spreken bedoeld. Activiteit is er zeker. Dit icm de goede ligging en kwaliteiten die zeer zeker aanwezig zijn maakt deze speler in mijn ogen horend bij de top.

12 lebbertje Maxx.. Ik ken deze speler niet. :eek:

13 Da Vinci. Amath. Idem al gaat het al vanaf het begin erg lekker.

14 SmokingWeedLikeItsOxygen Infini. Tja, dit is een moeilijke. Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van deze speler moet vinden. Kwaliteit en skills zijn er iig zeker.

15 Rhydon Ft. Hitmonlee Infini. Niet echt mijn vriendje, wil ik het even bij laten.

16 Bervoets6 Stokje. Voor zover ik het mag/kan uitspreken, mijn favoriete maatje hier. Al kom je aan hem dan mag je mijn troepen bij de zijne optellen (geld trouwens voor alle Stokjes:p)

17 triple peter Infini. Veel interns (moet ik niet teveel van zeggen:rolleyes:). Vorige werelden absoluut kwaliteit bewezen. Tja, of dat hier ook zo is komen we denk ik snel genoeg achter.

18 wknol Stokje. Wederom een toppertje, alle skills, leuk karakter enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz.

19 Tommieboyy XXL. Deze speler is lekker bezig, ken ze voor de rest niet maar het ziet er in mijn ogen goed uit.

20 Amalthea. Infini. Deze speler heeft flink geschommelt deze wereld. In de beginfase ging het lekker. Draaide in de subtop. Stapte naar .P. en viel later een heel stuk terug. Nu in de top 20 getuigd van kwaliteit. Goed bezig.

Mooi, sportief lijstje. Bedankt! :)
 
Bovenaan