Top 10

DeletedUser62454

Guest
6. Asmodeus Revolution, ooit was het idee er dat hij mijn co zou worden baal ervan dat hij het niet is geworden
:)
 

DeletedUser70470

Guest
1- Mazumba. Wegens privé redenen zal er niemand haar op plaats een kunnen vervangen (sorry Barry ):)

2- Barry voor de steun. Hij helpt meestal. Wil me veel leren en hij roept me weer tot de orde als ik geen licht meer zie :p

3-Vossie112 voor de lessen en het vertrouwen

4- Lara. Aardige gast en wilt wel helpen als hij tijd heeft
Komt niets van terecht dus :p

5- Mellow. Daar had ik meer moeten slijmen, dan had hij mij meer kunnen bijbrengen in dit spel ^^

6- Iedereen uit Same en SeI*
Voor het vertrouwen in mij toen ik een kleine speler was.

7-Robin van Robryman
Altijd dubbel liggen met hem op een positieve manier. Hij voegd daad bij de betekenis van lol.

8-Draak Kevin. Aardige topgozer

9- Kjelt. Idem dito

10- ATS, kan je leuk mee praten.
 

DeletedUser62248

Guest
5- Mellow. Daar had ik meer moeten slijmen, dan had hij mij meer kunnen bijbrengen in dit spel ^^

Stuur dan eens een pm, mss kan ik je dan toch wel helpen :p Daar in het Noorden is het toch hopeloos, maar is wel handig voor een toekomstige wereld. Jij bent in ieder geval in die 2,5 jaar tijd flink vooruit gegaan!
 

DeletedUser

Guest
1- Mazumba. Wegens privé redenen zal er niemand haar op plaats een kunnen vervangen (sorry Barry ):)

*snik*
2- Barry voor de steun. Hij helpt meestal. Wil me veel leren en hij roept me weer tot de orde als ik geen licht meer zie :p

yess toch nog een 2de plaats :cool:

1- vossie122 - vanwege de goede opleiding, een goed begin is het halve werk
2 - lara barbara - ondanks dat hij veel verloren is bleef die trouw, dat wardeer is schat :D
3 - mitrandier - mijn mattie :cool:
4 - latias - spammerssss
5 - HaveYouEverBeenMellow? - tjah ik sta in zijn lijstje dus dan maar aadig terug doen he :p nee hoor gijske ;)
6 - br0ther4life - iemand moet de liefde in de stam houden:D
 
Bovenaan