Top 10 waardig?

DeletedUser69481

Guest
Op 1 ja, die kreeg met stammassa veel mee. En wij staan al tijdje lkkr op te bouwen met deze speelsnelheid. Alle dorpen naar volwaardig niveau (drm ook hoogste gemiddelde) en altijd al de minste dorpen. Waarbij solo tegen allerlei def spelers liggen ook niet meewerkt. Een rustig tempo stabiel blijven heb ik liever dan kort pieken en dan het niet kunnen houden ;) Had ook nooit verwacht 1e te staan namelijk voor zo'n lange tijd :)

Want je redenatie is loos, ik stond tijdje geleden ook ff 6e met zo'n achterstand en in 2 dagen weer 1e. Met zulke kleine verschillen heb je het nergens over. En in tegenstelling tot de nummer 1 heb ik niet de luxe om 95% off te spelen ;)

Jullie hebben die voorsprong niet alleen op de nummer 1 verspeeld ook op de rest en dan kun je je wel verschuilen achter de kleine verschillen of de vele interns, maar dit doet niets af aan het feit dat jullie de grote voorsprong van het begin van de wereld wel heel snel hebben verspeeld. Ondanks ook nog eens een vrij recente en grote intern van Schedel.

Verder noem je mijn redenatie loos en ondertussen komt er opeens een random percentage van 95% uit de lucht vallen. Ben benieuwd waar dit op gebaseerd is?
 

DeletedUser77704

Guest
Jullie hebben die voorsprong niet alleen op de nummer 1 verspeeld ook op de rest en dan kun je je wel verschuilen achter de kleine verschillen of de vele interns, maar dit doet niets af aan het feit dat jullie de grote voorsprong van het begin van de wereld wel heel snel hebben verspeeld. Ondanks ook nog eens een vrij recente en grote intern van Schedel.

Verder noem je mijn redenatie loos en ondertussen komt er opeens een random percentage van 95% uit de lucht vallen. Ben benieuwd waar dit op gebaseerd is?

Op de ODA i.v.t. rapportjes van aanvallen die ze deden met hun mooie "stammassa". Als jij opbouwen en niet gekke risico's nemen verspillen noemt moet jij het weten. Maar enkel kijkend naar onze groei en toch weten dat we actief zijn zou je beter moeten weten dan de conclusie die je nu trekt.
 

DeletedUser69481

Guest
Op de ODA i.v.t. rapportjes van aanvallen die ze deden met hun mooie "stammassa". Als jij opbouwen en niet gekke risico's nemen verspillen noemt moet jij het weten. Maar enkel kijkend naar onze groei en toch weten dat we actief zijn zou je beter moeten weten dan de conclusie die je nu trekt.

Dan ben ik eens benieuwd welke rapportjes je hebt gezien om op zo'n hoog percentage uit te komen:p
Die activiteit kan ik in ieder geval nergens in terug vinden niet in de groei, ODA, ODD, farm, etc.
 

DeletedUser77704

Guest
Dan ben ik eens benieuwd welke rapportjes je hebt gezien om op zo'n hoog percentage uit te komen:p
Die activiteit kan ik in ieder geval nergens in terug vinden niet in de groei, ODA, ODD, farm, etc.

Mijn reacties hier zeggen denk k genoeg ^^
 

DeletedUser20001

Guest
Dan ben ik eens benieuwd welke rapportjes je hebt gezien om op zo'n hoog percentage uit te komen:p
Die activiteit kan ik in ieder geval nergens in terug vinden niet in de groei, ODA, ODD, farm, etc.

Kijk de farm van gisteren en vandaag.
 

DeletedUser72949

Guest
Nou Coruscant en pittige pit , directe buren, zijn anders ook niet direct kleine farmers
 

DeletedUser72949

Guest
en kijk eens naar de grote van die bb dorpen ten opzichte die van jullie
 

DeletedUser20001

Guest
We zijn atm onze top 10 plek aan het verdienen. Over een week zal niemand meer zeuren dat we er niet horen.
 
Reactiescore
217
Alsof farmen het belangrijkste is.. Het spelletje draait om skills en als je daar naar kijkt horen de spelers van seduced in de top 10.
 

DeletedUser69481

Guest
Wat een hoop gezeur over mijn lijstje.
Voor degene die het nog niet weten een lijstje is subjectief!!! en zoals jullie kunnen lezen is mijn mening dat Seduced niet in de top 10 thuis hoort. Het kan best dat jullie daar een andere mening over hebben, maak dan gerust zelf een lijstje ;)
 

DeletedUser20001

Guest
Wat een hoop gezeur over mijn lijstje.
Voor degene die het nog niet weten een lijstje is subjectief!!! en zoals jullie kunnen lezen is mijn mening dat Seduced niet in de top 10 thuis hoort. Het kan best dat jullie daar een andere mening over hebben, maak dan gerust zelf een lijstje ;)

Heb je onze stats van de afgelopen 4 dagen gezien?
 
Bovenaan