Top 10 spelers?

DeletedUser

Guest
In een poging dit nieuw leven in te blazen.

Met welke speler ik nu NIET in een stam zit maar wel eens mee zou willen spelen:

Vitalise - Retribution.
-Naamloos-
Gilamonster - Arbeitman
Calbero - HiddenPro
Ostendo
Stinky Panda
Boregore
Anass24
Sr Smurfus - Master of C36
ArrowBK - Zaletio

Waarom? Deze spelers zijn me in mijn tijd op het forum opgevallen in positieve zin en ik zou er graag eens mee experimenteren.
Wat me zelf opvalt is dat ik dan wel de helft van mijn lijstje uit Break meeneem. Een compliment voor hen denk ik :)
 

DeletedUser50167

Guest
In een poging dit nieuw leven in te blazen.

Met welke speler ik nu NIET in een stam zit maar wel eens mee zou willen spelen:

Vitalise - Retribution.
-Naamloos-
Gilamonster - Arbeitman
Calbero - HiddenPro
Ostendo
Stinky Panda
Boregore
Anass24
Sr Smurfus - Master of C36
ArrowBK - Zaletio

Waarom? Deze spelers zijn me in mijn tijd op het forum opgevallen in positieve zin en ik zou er graag eens mee experimenteren.
Wat me zelf opvalt is dat ik dan wel de helft van mijn lijstje uit Break meeneem. Een compliment voor hen denk ik :)

Mooi lijstje, maar wil je de volgende keer wat meer beargumenteren snap ik jouw mening ook een beetje :)
Voor de rest zou ik met die spelers ook wel eens willen experimenteren :p
 

DeletedUser26046

Guest
Niet stamgenoten:
BrokenSound: Switch ft. Dr
0ngekend: Woodster ft. Lieflap.
Viral
Deegees
Emar007: Simpelplan.
T Dub: Yumna
OtjeNyN: Koos ft. Stultus.
Browny Rules
Calbero: TheHiddenPro
Cerebral-Assasin: Fata Morgana ft. cduke
Kredict: De Joey
&
.Howlin
En toch alweer de helft |P|, terwijl ik er juist zo min mogelijk P'ers in wou hebben :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja mischien is het beter om geen spelers van je eigen stam te nomineren voor de stammen top 10 hé! :D

Hier heb je ze:

Beste 10 spelers:
1:Brokensound(beiden): Speelt het spel relaxed en doordacht en bovendien héél goed.
2: Emar007(R.): Aanvallend ingestelde speler, agressief maar doeltreffend!
3: Tribaljosh: Wat een groei kwa skills, van groentje tot goede speler, moet je toch maar kunnen.
4: Ongekend(K.): Op meerdere werelden al een vaste waarde geweest, en hier ook weer.
5: Kredict(Y.): Heeft getoond dat hij alles onder knie heeft, zeker een speler die ik liever aan mijn zijde heb als tegenover mij.
6: Earth(S.): Heeft al meermaals bewezen dat hij een geweldige spelers is, jammer dat het hier op wereld 18 niet echt meezit!
7: Otjenyn(beiden): Volwassen ingesteld, steken heel veel tijd in TW buiten hun account om, en toch doen ze het héél goed!
8: Vitalise(J): Van tijd tot tijd een héél moeilijke persoon, maar kwa speler zeker niet te onderschatten!
9: Viral: Geweldige speler, ik hoop nog veel mooie dingen te gaan zien van hem!
10:Orcfighter: Hij lag zowaar ingesloten en toch doorgezet en dan nog een mass afgeslagen. Ook zie ik dat hij het op andere werelden ook zeker goed doet!
Stamverband beste 10 spelers:
1:Rashani: Doet volgens mij veel voor zijn stam, en heb al veel goede dingen over hem gehoord!
2:Brigitte: Met haar speelstijl ben ik het helemaal niet eens, maar in stamverband is het volgens mij een engeltje.
3:Edreus: Alleen maar positieve dingen over deze speler te horen gekregen.
4: Boregore: Altijd aangenaam en gezellig!
5: Dreamer81: Heeft al heel wat te verduren gekregen, maar toch blijft hij zich inzetten, zowel voor zijn stam als zijn account.
6: Mr Y: Een opkomende speler die volgens mij een gezellige persoon is IG.
7: Killercastle: Sfeerbrenger in de stam Ace lijkt me, naargelang wat ik gelezen heb. :D
8: Naamloos: Zou wel eens willen zien hoe hij IG is, op het stammenforum etc.
9: Flos453: hetzelfde als bij Naamloos.
10:plox the flox: Je weet wel waarom hé M. :D

Leuk idee Krepox (J.)
Jammer dat je niet met ons in een stam wilt :eek:

Hierbij dan ook mijn lijstje:

Beste 10 spelers:
1: -Naamloos-, Lijkt me duidelijk goede speler ruime nummer 1 en heb veel goede verhalen over het account
2: Otjenyn, Lijkt me een goede en duidelijke leider
3: Kredict, Leuke sfeer maker binnen de stam
4: Orcfighter, heeft zich goed kunnen weren tegen een "Massa" van Stamina.
5: War-Dog, Vooral M. Zeer leuke en aardige speler ^^ met de benodige "skilz"
6: Xinram Ocmer, goede speler en veel goede verhalen gehoord.
7: Rashani, goede speler met alles in huis
8: Tribaljosh, goede speler gezellig en ook alle "skilz"
9: ArrowBK, stille speler maar heeft wel alles onder de knie en laat zich niet zomaar opzij zetten
10:Ongekend. Lijkt me een goede speler vooral via het AF :)


Stamverband beste 10 spelers:
1: War-Dog, Kan met hem door alle deuren heen :p
2: Emar007, Lijkt me echt een zeer gezellig speler
3: Kredict, ken ik nog van Select. het is altijd feest met kredict :cool:
4: Ongekend. Lijkt me ook een gezellig speler
5: T-Dub, Mooie speler met veel goede reacties op het AF
6: Brokensound. Allebei gezellig spelers die weten tot hoever ze "Off-topic" kunnen gaan
7: Flos453, Kan het wel met hem vinden op het AF
8: Fus1on, wil wel eens zien of hij zo gezellig is :p
9: Emielineter01, Gezellig speler met zo wel eens leuke topics :p
10: Frumm0ltje, Zelfde reden als Emielneter01

Zal ook mijn poging maar eens plaatsen

Beste 10 spelers:
1: Naamloos, duidelijk, zijn voorsprong etc.
2: Kredict, zijn zeer goede spelers en doen het gewoon zeer goed.
3: Anass24, zijn offensieven zijn gewoon altijd goed, niets op aan te merken
4: Frost., zit een zeer goede speler op en doet het al heel de wereld uitstekend.
5: Erpa, ik ken deze speler niet zo goed, maar hoe hij een inhaalbeweging maakt t.o.v. de rest van de wereld is toch indrukwekkend.
6: Orcfighter, heeft een paar grote massa's op zich gekregen zonder weinig dorpen te verliezen en heeft nu ook winst gemaakt tegen Konijn10
7: Vincio, is een aanvallende speler, doet het ook heel de wereld al goed.
8: thef1chesser, deze doet het heel aardig sinds dat hij op het account zit.
9: .Malicious, hij spaart altijd veel edels om dan ineens toe te slaan, en staat toch weer mooi in de top 10
10: Tribaljosh, op het begin van deze wereld was ie niet zo denderend, maar naarmate de wereld vorderde en hij meer massa's op zich afkreeg werd hij een goed speler






Ik sta verdorie in twee lijstjes, waaronder in die van nota bene Kredict:eek::D

Dan de mijne maar:
Beste spelers:
1. -Naamloos-
2. Xinram Ocmer
3. vincio121
4. War-Dog
5. Kredict
6. erpa, volgens mijn co:p
7. Vitalise
8. Emperor Constantine, volgens mijn co:p
9. Brokensound.
10. emar007

Hiermee wil ik wel eens in de stam zitten:
-Naamloos-
Xinram Ocmer
Kredict
Otjenyn
Calbero
swasi
Brokensound.
Zaletio
Brigitte
T Dub

Goed..

bij deze mijn lijstjes:

Beste 10 spelers
1. Rashani (Van wat ik heb meegemaakt.. fantastische skills. Voorbeeld: ik deed vv van Jelcas die 14 treinen op zich af kreeg. had geen tijd om te snipen.. aankomsttijden 1e edels doorgegeven (waren T-Times) en rashani sniped vanaf zn eigen account zo'n 10 treinen, terwijl hij alleen kan afgaan op de aankomsttijd 1e edel => Respect!)
2. -Naamloos- (lijkt me logisch; solo nr1.. wat wil je nog meer)
3. OtjeNyn (zowel forum als ingame doet hij het geweldig :) )
4. Brokensound
5. Swasi
6. Viral
7. ArrowBK
8. Morte (Alleen als: Zaletio tijd over heeft.. want ik geloof nog steeds dat als Zaletio toen echt 200 clears en 20 treinen binnen 1 sec had laten aankomen, ik nu geen 3.6M punten had..)
9. Orcfighter
10. Vitalise

En:
Top 10 Stamverband (niet uit eigen stam)
1. -Naamloos- (kijken of hij ook een goede raadgever en gezellige ingamer is)
2. Calbero (is hij nou een goede, of een slechte leider??)
3. Krepox (Altijd verhitte discussies op AF, hoe is hij ingame??)
4. mXtreme (hoe leidt hij Eiland atm?)
5. Anass24 (de move van Select naar Break.. leek erg backstabberig.. hoe istie ingame?)
6. OtjeNyn (de perfecte leider? of toch niet?)
7. Brokensound
8. Xinram Ocmer
9. Bliow
10. Brigitte

In een poging dit nieuw leven in te blazen.

Met welke speler ik nu NIET in een stam zit maar wel eens mee zou willen spelen:

Vitalise - Retribution.
-Naamloos-
Gilamonster - Arbeitman
Calbero - HiddenPro
Ostendo
Stinky Panda
Boregore
Anass24
Sr Smurfus - Master of C36
ArrowBK - Zaletio

Waarom? Deze spelers zijn me in mijn tijd op het forum opgevallen in positieve zin en ik zou er graag eens mee experimenteren.
Wat me zelf opvalt is dat ik dan wel de helft van mijn lijstje uit Break meeneem. Een compliment voor hen denk ik :)

Niet stamgenoten:
BrokenSound: Switch ft. Dr
0ngekend: Woodster ft. Lieflap.
Viral
Deegees
Emar007: Simpelplan.
T Dub: Yumna
OtjeNyN: Koos ft. Stultus.
Browny Rules
Calbero: TheHiddenPro
Cerebral-Assasin: Fata Morgana ft. cduke
Kredict: De Joey
En toch alweer de helft |P|, terwijl ik er juist zo min mogelijk P'ers in wou hebben :p.

Omg.. Hoe vaak ik hier Orcfighter zie..

Hebben jullie de stats niet gezien? De enorme groei in ODD die nooit veroorzaakt kon worden door eigen def? Of de rapportjes waarin ik toon dat hij voor geen meter kan snipen en stacked op muur 0? En wordt er vergeten dat hij op zijn minst een dorp of 35 is verloren aan vroeger earth. en later konijn10 en mij?

En ergens las ik: knap dat hij dorpen terugpakt van konijn10.. Konijn10 is gestopt en er kwam een nieuwe op en die moest een hoop dorpen als intern afstaan aan Orcfighter..

Verder merk ik dat ik een maand of 3 terug in (bijna) elk golden awards-lijstje was te vinden maar door een agressieve houding te tonen op de AF ben ik blijkbaar skill-loos geworden?

Of gaan we nu refereren naar dat ik heb gefaild met mijn interners-stammetje..?:rolleyes: (dat heeft ook te maken met In-game skills natuurlijk.. :/

Verder toch bedankt aan de 3 mensen die mij wel in hun lijstjes hebben verwerkt, i appreciate it ;)


Mijn eigen lijstjes dan maar:

Top 10 spelers:

-Naamloos-
Swasi
Otjenyn heeft met zijn farmen een mooie rang bemachtigd, complimenten ;)
Brokensound. (Al vind ik het jammer dat ze zo hard zakken maar dat zal zijn redenen hebben i guess)
Emar007 (same as broken)
Stinky Panda.
Frost. (als ie niet te lui is om te timen :p)
Anass24 (sterk verbeterd sinds dat ie in Select zat ;))
Vincio121
Vitalise

Top 10 spelers waarmee ik in een stam zou willen zitten (Telt het als je er al mee in een stam hebt gezeten..? :p)

Swasi
Brokensound.
Tribaljosh
Otjenyn
T-dub
War-Dog


Ik moet het helaas houden bij 6 ;)
 

DeletedUser50167

Guest
Mijn eigen lijstjes dan maar:

Top 10 spelers:

-Naamloos-
Swasi
Otjenyn heeft met zijn farmen een mooie rang bemachtigd, complimenten ;)
Brokensound. (Al vind ik het jammer dat ze zo hard zakken maar dat zal zijn redenen hebben i guess)
Emar007 (same as broken)
Stinky Panda.
Frost. (als ie niet te lui is om te timen :p)
Anass24 (sterk verbeterd sinds dat ie in Select zat ;))
Vincio121
Vitalise

Top 10 spelers waarmee ik in een stam zou willen zitten (Telt het als je er al mee in een stam hebt gezeten..? :p)

Swasi
Brokensound.
Tribaljosh
Otjenyn
T-dub
War-Dog


Ik moet het helaas houden bij 6 ;)


Toch bedankt dat je ons 2 maal hoog in je lijstje hebt staan! :D
 

DeletedUser3435

Guest
Omg.. Hoe vaak ik hier Orcfighter zie..

Hebben jullie de stats niet gezien? De enorme groei in ODD die nooit veroorzaakt kon worden door eigen def? Of de rapportjes waarin ik toon dat hij voor geen meter kan snipen en stacked op muur 0? En wordt er vergeten dat hij op zijn minst een dorp of 35 is verloren aan vroeger earth. en later konijn10 en mij?

En ergens las ik: knap dat hij dorpen terugpakt van konijn10.. Konijn10 is gestopt en er kwam een nieuwe op en die moest een hoop dorpen als intern afstaan aan Orcfighter..

Verder merk ik dat ik een maand of 3 terug in (bijna) elk golden awards-lijstje was te vinden maar door een agressieve houding te tonen op de AF ben ik blijkbaar skill-loos geworden?

Of gaan we nu refereren naar dat ik heb gefaild met mijn interners-stammetje..?:rolleyes: (dat heeft ook te maken met In-game skills natuurlijk.. :/

Verder toch bedankt aan de 3 mensen die mij wel in hun lijstjes hebben verwerkt, i appreciate it ;)


Mijn eigen lijstjes dan maar:

Top 10 spelers:

-Naamloos-
Swasi
Otjenyn heeft met zijn farmen een mooie rang bemachtigd, complimenten ;)
Brokensound. (Al vind ik het jammer dat ze zo hard zakken maar dat zal zijn redenen hebben i guess)
Emar007 (same as broken)
Stinky Panda.
Frost. (als ie niet te lui is om te timen :p)
Anass24 (sterk verbeterd sinds dat ie in Select zat ;))
Vincio121
Vitalise

Top 10 spelers waarmee ik in een stam zou willen zitten (Telt het als je er al mee in een stam hebt gezeten..? :p)

Swasi
Brokensound.
Tribaljosh
Otjenyn
T-dub
War-Dog


Ik moet het helaas houden bij 6 ;)
Best grappig, dat niemand je nomineert heeft helemaal niks met je AF houding te maken, kijk maar naar mij.. :D
 

DeletedUser54807

Guest
In een poging dit nieuw leven in te blazen.

Met welke speler ik nu NIET in een stam zit maar wel eens mee zou willen spelen:

Vitalise - Retribution.
-Naamloos-
Gilamonster - Arbeitman
Calbero - HiddenPro
Ostendo
Stinky Panda
Boregore
Anass24
Sr Smurfus - Master of C36
ArrowBK - Zaletio

Waarom? Deze spelers zijn me in mijn tijd op het forum opgevallen in positieve zin en ik zou er graag eens mee experimenteren.
Wat me zelf opvalt is dat ik dan wel de helft van mijn lijstje uit Break meeneem. Een compliment voor hen denk ik :)
ik of die andere :p
 
Reactiescore
88
In een poging dit nieuw leven in te blazen.

Met welke speler ik nu NIET in een stam zit maar wel eens mee zou willen spelen:

Vitalise - Retribution.
-Naamloos-
Gilamonster - Arbeitman
Calbero - HiddenPro
Ostendo
Stinky Panda
Boregore
Anass24
Sr Smurfus - Master of C36
ArrowBK - Zaletio

Waarom? Deze spelers zijn me in mijn tijd op het forum opgevallen in positieve zin en ik zou er graag eens mee experimenteren.
Wat me zelf opvalt is dat ik dan wel de helft van mijn lijstje uit Break meeneem. Een compliment voor hen denk ik :)

Thnx! :)
 

DeletedUser

Guest
Even een nieuw beter lijstje plaatsen,
Stamverband 10 spelers.
1) TheHiddenPro, gewoon een zéér goede speler. Niet geliefd hier, maar ik heb persoonlijk geen problemen met hem
2) Yunma, Lijkt me fijn om met hem eens in de stam te zitten. Posts van hoog niveau op het AF die altijd dicht bij de waarheid aanleunen.
3) Escape9, Leuke posts hier en de laatste tijd echt wel goede posts met inhoud. Lekker om te lezen
4) Team Stinky Panda, ook beiden hier op het AF leuke personen waar ik het wel mee kan vinden
5) Koos Dorploos, 1 van de serieuzere posters hier. Waar heel veel waarheid uit straalt. Verder kan hij ook zijn stam goed leiden, wat me niet evident lijkt met de spelers die er in zitten ;)
6) Krepox, zonder die eindeloze nutteloze discussies met Calbero is het een plezier zijn posts te lezen, en het lijkt me ook een toffe speler om met in een stam te zitten
7) Malicious., al vanaf het begin dat ik op w18 zat had ik het wel voor dit account. Komt altijd verassend uit de hoek met plotse edelexplosies. Komt niet in spotlight staan, en de originele speler/speelster was ook voor Kaa Gent, dus daarom wil ik met hem/haar zeker eens in de stam zitten.
8) Papayatree, ook mooie posts en een paar leuke artikels in het TWW, verder een pak leuke posts en ook gewoon een goede speler
9) Naamloos, dit spreekt denk ik voor zich. By far de beste speler hier op w18. En staat daar niet met te pronken
10) Gilamonster, heeft me al zéér veel bijgeleerd en gaf me de kans om bij te leren. Leuke persoon ook, dus verdient zeker een plaatsje hier

Dit lijstje is een mengeling van de 2 lijstjes die we gevraagd werden te maken.
 

DeletedUser23886

Guest
geen topspeler is dylan:( die op Fus1on zit hij is een acc verneuker eerste klas:mad:
 
Bovenaan