[Speler gezocht] Top 10 acc zoekt co.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste lezers,

Ik ben op zoek naar een co voor mijn account noobstiaan op de classic.
Het heeft een mooie rimligging en momenteel staan we op rang 6.
Om wat meer activiteit te krijgen zoek ik een co die bereid is dagelijks te loggen.
Ervaring is geen must zolang je maar redelijk actief bent.
Ik speel vooral mobiel dus is er bijna altijd ruimte voor iemand op de pc.

Als je geïnteresseerd ben stuur me maar een berichtje:)

Gr D

Afrader. Heeft op wereld 56 zijn moraalheer voor de fun aangevallen @Serenity . Heeft onlangs op wereld 59 ook nog zaken gedaan in de eindfase die niet door de beugel konden en wat hem de overwinning van 59 ook heeft gekost.

Qua persoon in de omgang echt wel een aanrader en ik heb ook echt wel met hem en om hem gelachen, maar bovenstaande zaken en de verdere context daaromheen zijn van dien aard dat ik het niet als een aanrader kan definiëren.

precies wat ik zeg martijn, als je voor de gezelligheid wilt spelen is devin echt je man, maarja, we maken allemaal keuzes waar we later misschien spijt van hebben.

Aanrader.. prima gozer.

precies wat ik zeg martijn, als je voor de gezelligheid wilt spelen is devin echt je man, maarja, we maken allemaal keuzes waar we later misschien spijt van hebben.
Zekers, maar daarom dat ik dat andere ook even wilde uitlichten.

Aanrader, devin is een enorm gemotiveerde speler, en ik als pc-speler werd inderdaad nooit gekicked terwijl we altijd tegelijk op pm's reageerden. :p

Afrader, klein kind.

Zegt degene die nog steeds grappig denkt te zijn met heil ...... uitspraken lol.
Ik probeer niet grappig te doen, ik ben echt sympathisant.

Verder rang 3 willen worden op w59 en als je je gedacht niet krijgt stam leaven en kataen. Echt volwassen :)

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Devin, ik ga je een afrader geven. Niet omdat ik geen vergeving ken maar sinpelweg omdat je gewoon helemaal niets geleerd heb van je fouten en je nog altijd achter je extreem lage actied staat.

Ik zou mijn contactenkring zeggen dat je een aardig persoon bent maar dat je, als het jou uitkomt, niet voor reden vatbaar bent en je je eigen werk (en dat van je co's) maar al te graag verneukt zonder goede reden.

Ik probeer niet grappig te doen, ik ben echt sympathisant.

Verder rang 3 willen worden op w59 en als je je gedacht niet krijgt stam leaven en kataen. Echt volwassen :)
Was niet zomaar he gap en was ook niet willen worden want ik was het al alleen moest van jullie 4e worden verplicht.
Verder heb ik buiten een beetje tof doen niet veel nuttigs uit jou zien komen toen in de stam lol.

Devin, ik ga je een afrader geven. Niet omdat ik geen vergeving ken maar sinpelweg omdat je gewoon helemaal niets geleerd heb van je fouten en je nog altijd achter je extreem lage actied staat.

Ik zou mijn contactenkring zeggen dat je een aardig persoon bent maar dat je, als het jou uitkomt, niet voor reden vatbaar bent en je je eigen werk (en dat van je co's) maar al te graag verneukt zonder goede reden.
Ik sta er nog gedeeltelijk achter idd omdat ik mij niet iets laat opleggen door een vriendjespolitiek.
En ik heb geen enkele co er mee benadeeld want maarten was gestopt op het moment dat het gezeik begon.
En zonder reden is natuurlijk onzin.
Wel bedankt voor de persoonlijke tip en dat heb ik ook nog steeds bij jou:)

Verder verwijs ik geïnteresseerde mensen vooral naar het w59 forum om u eigen mening te baseren.

Was niet zomaar he gap en was ook niet willen worden want ik was het al alleen moest van jullie 4e worden verplicht.
Verder heb ik buiten een beetje tof doen niet veel nuttigs uit jou zien komen toen in de stam lol.

Ik sta er nog gedeeltelijk achter idd omdat ik mij niet iets laat opleggen door een vriendjespolitiek.
En ik heb geen enkele co er mee benadeeld want maarten was gestopt op het moment dat het gezeik begon.

Verder verwijs ik geïnteresseerde mensen vooral naar het w59 forum om u eigen mening te baseren.

Dat ik niet continu loop te spammen in de chat wilt niet zeggen dat ik geen aandeel heb in het account?
Ik heb bewust niets met de stam willen te maken hebben als trekkend persoon, Roald heeft daar zijn visie op en ik volgde hem uitsluitend.

Je kan navragen aan Roald hoezeer ik het belachlijk vond van heel de stam dat iedereen zijn positie wou :) Roald kreeg ook geen Rang 1 maar ging daarvoor zijn stam niet naaien ;)
Gewoon compleet kinderachtig einde, heb jij ook gewoon een groot aandeel in.

Dat is waar en geloof ook zeker dat je voor het account Collationem een grote waarde was.

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Vriendjespolitiek, noem je het nu ineens zo? Bagatelliseer het inderdaad maar. Mijn intentie is niet om jou een potentiële co-speler te ontnemen maar om de gemiddelde tw speler te behoeden voor de teleurstellingen op jouw account. Om deze reden zal dit mijn laatste bericht hier zijn.

Maarten is gestopt omdat jij alleen maar ruzie had met 80% van je stamgenoten, nou net de gene waar Maarten het mee kon vinden en door wie je Maarten überhaupt als co kreeg. Ook zijn inzet en uren heb je teniet gedaan door je gedrag. Hij kan nog refereren naar de stam, maar niet naar zijn zwaar kapot geschoten en geedelde accounts dat ergens onder de meeste moraalbrekers is geëindigd - door jouw toedoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.