Toktalk

Reactiescore
1.449
Lieve vrienden,

We kennen een grote hit momenteel op de Nederlands/Vlaamse forummedia; Simeco kippentopique.
Een prachtig topic waar we iedere keer weer een leuke update krijgen van onze grote forumvriend Simeco die een paar weerloze kippen een prachtig leven heeft gegeven door ze al als zorgdrager in zijn huis te nemen.
Waar kan ik dit geweldig topique vinden? Hier: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/simecos-grote-kippentopique.204899/.

Bijna alle grote realityshows kennen tegenwoordig een talk achteraf, waarom dan nog niet voor Simeco's kippentopique?
Goede vraag waar we alleen maar 1 antwoord op kunnen geven; het succes is zo snel gegaan dat er nog niemand tijd voor heeft gehad.
Geen vrees allemaal, bij deze is Toktalk geopend! Hier kunnen we allemaal rustig napraten over de nieuwste updates en wellicht kunnen we zelfs enkele bekende Nederlanders in de kippenwereld uitnodigen voor een korte interview
 
Reactiescore
1.449
Om het bal te openen:

Bij de laatste update zien we duidelijk een hand van een mens in beeld. Wie is dit? Dit is niet vermeld in de update!
Zou dit wellicht de hand van Simeco kunnen zijn, is het de hand van Duckje of is het toch de hand van god?
Wat denken jullie?
 
Reactiescore
1.771
benieuwd wat jullie maken van deze ontdekking!
 
Reactiescore
3.536
Om het bal te openen:

Bij de laatste update zien we duidelijk een hand van een mens in beeld. Wie is dit? Dit is niet vermeld in de update!
Zou dit wellicht de hand van Simeco kunnen zijn, is het de hand van Duckje of is het toch de hand van god?
Wat denken jullie?

Wat mij daarin opviel was het 'mogelijke' mes naast deze hand/arm. Dit in het bijzijn van baby kippen, stel ik mij de vragen hoe verantwoordelijk de eigenaar omgaat met zijn kuikens. Dit baart mij grote zorgen.
 
Reactiescore
1.449
Wat mij daarin opviel was het 'mogelijke' mes naast deze hand/arm. Dit in het bijzijn van baby kippen, stel ik mij de vragen hoe verantwoordelijk de eigenaar omgaat met zijn kuikens. Dit baart mij grote zorgen.
Wellicht is de arm in kwestie wel van een beroemde messenwerper en weet die precies wat die doet.
 
Reactiescore
1.771
Wat mij daarin opviel was het 'mogelijke' mes naast deze hand/arm. Dit in het bijzijn van baby kippen, stel ik mij de vragen hoe verantwoordelijk de eigenaar omgaat met zijn kuikens. Dit baart mij grote zorgen.
het mes in kwestie is eigendom van Donald. Dit om peggy en betty te beschermen tegen wilde dieren
 
Reactiescore
1.449
Al een tijd geen update meer.
Zou alles nog goed gaan of spelen er achter de schermen drama’s die we niet mogen weten?

We wachten het nog even af!
 
Bovenaan