Tofste speler allertijden

Reactiescore
1.383
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Macadelic, Nein Kat
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Exclusiva
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Exclusiva
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Nein Kat, Ro1997 a.k.a Exclusiva
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? // Iedereen mag naast mij komen hoor :D
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Enkele toppers
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Exclusiva, Nein Kat
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? One
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Nee
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Nein Kat
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? /
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) /
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Tactische spel van Exclusiva is wel mooi
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Aan niemand
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Mensen die het goed doen natuurlijk
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
 

DeletedUser60178

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Macadelic, en de spelers die respect hebben voor mij. Maar die lijken er niet te zijn :mad:
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Lord Sharow, .Guesswho?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? .Guesswho?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Durante A
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Dorus-van doorweerth, Dikke nek + Plague.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Jurrien, farmt te veel :(
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Zoveeeeel :D
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? One
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Niet in deze wereld
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler To many
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Ik ZEG WALLA noob, stack..
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) .Guesswho
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Ik zelf ben wel tactisch :p
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Dorus
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Elke speler die weerstand biedt!
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Toffe, vriendelijke en doorzetters.
 

DeletedUser38984

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Macadelic
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Geen
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Ik heb me stam al dus ook niemand
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Macadelic of Guesswho
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Speeder. :D
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Excercito (goeie verhalen die ik over hem hoor)
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? 2Pac*
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? EmRa
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Niet echt :p
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Macadelic, Jurrien, Guesswho en zoveel mensen ook buiten One
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler 2Pac, Spamoholic, Aegon
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Nog niks gezien
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Ook nog niks gezien
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Aegon (om de verhalen die ik hoor)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat ..
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? GuessWho, Macadelic, Jurrien, Stop Doing That, Spamoholic, teveel
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
 

Deleted User - 487957951

Guest
Als ik w28 zou spelen zou ik veel bedankjes moeten uitdelen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Speeder.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?Speeder.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Speeder.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Speeder.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? 2Pac*
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Speeder. (Best skillzz)
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Speeder.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? One :D
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Speeder.
10. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Speeder.
11. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?Speeder.
12. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) ?Speeder.
13. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Speeder.
14. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Speeder.

Uhmm... Ik denk aan Speeder. :D
 

DeletedUser44415

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Speeder.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?Speeder.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Speeder.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Speeder.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? 2Pac*
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Speeder. (Best skillzz)
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Speeder.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? One :D
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Speeder.
10. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Speeder.
11. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?Speeder.
12. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) ?Speeder.
13. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Speeder.
14. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Speeder.

Uhmm... Ik denk aan Speeder. :D

Damn, moet jij nu persee een ander AF-account aanmaken om jezelf te kunnen opvrolijken :D
 
Bovenaan