1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Tofste speler allertijden

Discussie in 'Wereld 28' gestart door Spamoholic, 4. aug 2012.

Deel Deze Pagina

1. Spamoholic

Spamoholic

Lid geworden:
    21. feb 2010
    Leuk Bevonden:
    8
    Even iets rippen vanuit andere fora:

Voorbeeld:

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Aegon the Conqueror (duuuuh)
    2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? INeedToDrink. & Exercito Queroso
    3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Exercito Queroso
    4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Stamleden & Aegon the Conqueror
    5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Exercito Queroso & jurrien73: damn no-life beren die mijn farms zullen plunderen
    6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Macadelic. :D (ok serieus: .Exclusiva)
    7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? INeedToDrink.
    8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? .Heinz of Goodie!
    9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? -einstein (w26)
    10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Nog niet meegemaakt
    11. Welke team/speler zou jij het liefste in je stam willen hebben? Man met de hamer
    12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? IK ZEG WALLA (stacking noob)
    13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Aegon the Conqueror
    14. Welke speler(s) is(/zijn) tactisch een echte uitblinker(s)? .Exclusiva & Man met de hamer
    15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Op deze wereld geen 1, anders Krepox
    16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Master Roshi
    17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Lazy & oppervlakkig :D

Net als golden awards, maar bweuh, screw this

Laatst bewerkt: 4. aug 2012
  2. Boinker.

Boinker. Guest

Ik sta er niet in op een positieve manier :eek:

3. Spamoholic

Spamoholic

Lid geworden:
    21. feb 2010
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb jouw account ook niet zoveel bekeken als van hun :D

Laatst bewerkt door een moderator: 7. aug 2012
  4. molkiek

molkiek

Lid geworden:
    2. okt 2010
    Leuk Bevonden:
    8
  5. Spamoholic

Spamoholic

Lid geworden:
    21. feb 2010
    Leuk Bevonden:
    8
    Pfff, ga ik geen 100den namen opnoemen, naab :mad:

6. Secret Speech

Secret Speech

Lid geworden:
    25. feb 2011
    Leuk Bevonden:
    45
    1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Ferrybroeren
    2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Excercito
    3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Blond
    4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Ferrybroeren
    5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Spamoholic, wat een lastpak! :D
    6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Excercito
    7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? .Guesswho/egoism
    8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? .Heinz
    9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Neen
    10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Geen idee
    11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Excercito, INeedToDrink, een groot deel van Goodie
    12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? DeSjappies
    13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) .GuessWho?
    14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) /
    15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Ik haat niet echt spelers wel mensen waar ik me zo nu en dan aan stoor, die personen weten dat ook wel :p.
    16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Ikzelf
    17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Ik baseer niet dat doen we samen :p, gewoon op bevindingen.

7. :) Thx :p Ik zal mijn lijstje ook maar eens maken zeker

Edit*

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Exercito , Jurrien , Lownager , Macadelic
    2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Exercito
    3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Jurrien , Macedelic
    4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Jurrien
    5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? /
    6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Exercito , jurrien
    7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Exercito
    8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Geen 1 stam :p
    9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? /
    10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /
    11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler excito :p
    12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Desjappies
    13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Desjappies
    14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) :
    15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Ego's
    16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? De ranglijst :D
    17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? /

Laatst bewerkt door een moderator: 4. aug 2012
  8. Svennieboys

Svennieboys Sportkenner

Lid geworden:
    25. aug 2008
    Leuk Bevonden:
    163
    Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!

9. borno

borno

Lid geworden:
    9. aug 2009
    Leuk Bevonden:
    4
    1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Jim, Denzel
    2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Macadelic, Excercito Queroso
    3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Excercito, Exclusiva, .GuessWho?, 2Pac*
    4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Exclusiva en stam
    5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? ///
    6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Niemand, iedereen is welkom.
    7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Excercito, Jurrien, en nog anderen
    8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Enerzijds Goodie, anderzijds Heinz, je kan niet altijdd e makkelijkste oplossing kiezen ;)
    9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Grote invloeden: Najnaj W4, Nippel & dennemen W7, Exclusiva & Halve Haan W14.
    10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Nog niet van toepassing.
    11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. Teveel om op te noemen (vooral uit interesse en nieuwsgierigheid naar de spelers toe.)
    12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? nog niet van toep.
    13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) nog niet van toep.
    14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) nog niet van toep.
    15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/? Lonely Noble (Mc)
    16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Exclusiva., spelers met wederzijds respect.
    17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Mentaliteit.

Laatst bewerkt: 4. aug 2012
  10. Tommyking

Tommyking

Lid geworden:
    11. apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom sta ik hier nu niet? :mad:

11. Auri sacra Fames

Auri sacra Fames

Lid geworden:
    3. nov 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat we je er niet tussen willen?:p

12. Tommyking

Tommyking

Lid geworden:
    11. apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Onterecht :mad:

13. mijn dorp is sterk

mijn dorp is sterk

Lid geworden:
    29. okt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij verkoopt 2x hetzelfde plaatje.

14. borno

borno

Lid geworden:
    9. aug 2009
    Leuk Bevonden:
    4
    Omdat je blijkbaar nog niks kenmerkend hebt achter gelaten bij een speler waardoor je het waard bent om opgenoemd te worden door iemand? ^^

15. Tommyking

Tommyking

Lid geworden:
    11. apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen
    Pfuuuuuuu :mad:

16. molkiek

molkiek

Lid geworden:
    2. okt 2010
    Leuk Bevonden:
    8
    1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? .Antho, pr0sieeb
    2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Jelle :3
    3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Roze Koek
    4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Mark
    5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? niemand :s
    6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Mark (kan je gwn niet tegen beginnen)
    7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Spamoholic (Nah is ie te lui voor)
    8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Goodie.
    9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? mijn broer :cool:
    10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? :ridder:
    11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. team toffe mensen op skype??
    12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? :speer::zwaard::boog::zwaar: of als je :ridder:, :catapult: item heeft: :catapult:
    13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Mark
    14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Mark (zou fan stam oprichten)
    15. Aan welke speler heb jij echt een hekel? Die aan mij een hekel hebben!
    16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Roze Koek
    17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? SWAG? of de stijfe mannen...

17. Beter zo denk ik ;)

18. borno

borno

Lid geworden:
    9. aug 2009
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou je het dan niet eerst in je eigen handtekening veranderen alvorens een post te gaan Editten :D ?

19. Ja baas :)

20. Full Version

Full Version Guest

Ik ben gewoon de tofste speler allertijden en daarmee uit.