[Ingevoerd] Toevoeging filter in dynamische groepen

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Enquête gesloten .

DeletedUser22609

Guest
Beste Twfans ;),

Wij spelen op dit moment op het account Fort Nox (w60, 171 dorpen atm) en omdat ik mijn mobiel heb verbonden met het account, krijgen wij alle berichten door als er bijv. iets klaar is. Nou krijgen wij ook vaak genoeg het bericht dat er een(of meerdere in de ochtend) opslagplaats vol zit en dat kun je niet zo gemakkelijk oplossen op mobiel. Op de pc is de handeling om dat na te gaan ook niet zo eenvoudig t.o.v. andere zaken die voorzien zijn van gemakken. Nou lijkt mij dat dit goed af te vangen valt met een filter en hier de optie voor te hebben om er een dynamische groep van te maken. met opties als:

Capiciteit opslagplaats < 5000 - En dan hiervan de groep GS Full van te maken.

Het lijkt mij niet al teveel moeite dus ik hoop dat dit opgepakt kan worden!

Met vriendelijke groet,
Danny
 

Deleted User - 24028

Guest
Kan me vergissen maar geeft AM bij "Waarschuwingen en Adviezen" niet de dorpen aan waarvan de opslagplaats (bijna) vol is ?
 

DeletedUser22609

Guest
Kan me vergissen maar geeft AM bij "Waarschuwingen en Adviezen" niet de dorpen aan waarvan de opslagplaats (bijna) vol is ?

Dan zou ik graag zien waar!
Heb het zelf geprobeerd maar kon niks vinden wat ook maar iets te maken met de opslagplaats die volloopt.
 

DeletedUser22609

Guest
ik tel 7 stemmen voor. Is dat genoeg om het idee toe te passen?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ah top, was niet bekend met de werking van ideëen :) Dan moeten er dus wel wat meer mensen stemmen voor een redelijke slagingskans! :p

Ik zou zeggen: stuur iedereen die je kent een linkje naar dit topic en zeg dat ze moeten stemmen ;)
 
Bovenaan