Toekomstige toppers

Reactiescore
903
Reactiescore
1.918
Tjerk dit vind ik wel ongepast?
 
Reactiescore
55
Ongepast? Dat ik hier tasmaniandevil een pluspunt geeft omdat zijn posten steeds inhoudelijker word??
Ik begrijp jou niet
 
Reactiescore
903
Nee meen er niks van hoor, dit moest ik zeggen van @lord-toms anders kreeg ik klappen.
 
Reactiescore
524
Reactiescore
1.380
Dit is een topic voor toekomstige toppers, jullie zijn al aan de top en zullen daar nog lang blijven circuleren

Zolang nieuwe spelers zo goed als geen kans krijgen in de huidige tw wereld zal dat inderdaad zo blijven en waarschijnlijk ook als enige overblijven aangezien veel spelers er gewoon mee kappen.
 
Reactiescore
5.603
Beter dan piemels
 
Reactiescore
1.918
Ik ben een toekomstige topper
 
Reactiescore
5.603
Hoezo toekomstig
 
Reactiescore
903
Zolang nieuwe spelers zo goed als geen kans krijgen in de huidige tw wereld zal dat inderdaad zo blijven en waarschijnlijk ook als enige overblijven aangezien veel spelers er gewoon mee kappen.
Nieuwe spelers kun je een kans geven, maar als je daar zelf geen tijd en energie in wilt steken dan gebeurd er inderdaad niks. Heb ook meerdere spelers onder me hoede die ik het spel uitleg zodat ze beter worden. Met enkel roepen kom je er namelijk niet
 
Reactiescore
1.380
Nieuwe spelers kun je een kans geven, maar als je daar zelf geen tijd en energie in wilt steken dan gebeurd er inderdaad niks. Heb ook meerdere spelers onder me hoede die ik het spel uitleg zodat ze beter worden. Met enkel roepen kom je er namelijk niet

Ik probeer altijd nieuwe spelers. Zo heb ik het ook mogen leren. Dus ik roep niet alleen ik doe het ook.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Je kan ook moeilijk nieuwe spelers kansen geven als je spelers hebt zoals jij die honderden of duizenden euro’s in dit spel steken om de start te overleven en zo’n immense voorsprong hebben na wellicht een week. Je kan moeilijk erover zeiken maar zelf een oorzaak van het probleem zijn imo.
 
Reactiescore
1.367
Je kan ook moeilijk nieuwe spelers kansen geven als je spelers hebt zoals jij die honderden of duizenden euro’s in dit spel steken om de start te overleven en zo’n immense voorsprong hebben na wellicht een week. Je kan moeilijk erover zeiken maar zelf een oorzaak van het probleem zijn imo.

Of stammen die van te voren al gestacked zijn, met dikke pp buideltjes, inderdaad. En het liefste nog een leger van sws 20 mb/du per account
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Of stammen die van te voren al gestacked zijn, met dikke pp buideltjes, inderdaad. En het liefste nog een leger van sws 20 mb/du per account

Alhoewl het juist die MBs zijn die je weer onder je hoede neemt en de spelers die weer uitgroeien tot de kern van nieuwe goeie spelers

zie @Klaveren Koning !!!
 
Bovenaan