Toekomst wereld 11

DeletedUser

Guest
Zullen we maar grofweg gezegd stellen, dat over 1 of misschien....... zelfs 2 jaar ,
de eerste twee/drie spelers van de 5 topstammen van deze wereld, de finale beleven; al dan niet onder een andere stamnaam?!
Met name door natuurlijk verloop.


Niet zo spannend , maar het is maar een gedachte....
Veel plezier, ik zie je op het eind.
Groet!
YMIL
 

DeletedUser50957

Guest
Beter leg je het beter uit, want ik snap er de ballen niet van..:(

Bovendien is dit nog niet aan de orde..:rolleyes:

W2 draait naar verwachting nog 1 jaar, en die wereld is al 3 jaar verder, dus over 3 jaar mag jij je idee voor een eindstrijd nog eens posten..:eek:
 

DeletedUser26726

Guest
Ik denk dat jeschoonmoeder bedoelt om een voortijdig einde aan w11 te krijgen... :D
 

DeletedUser23207

Guest
natuurlijk niet, over 1 jaar zijn we nog steeds bezig met barbarendorpen edelen!
 

DeletedUser27685

Guest
Eh? Kunnen we niet gewoon wachten en zien hoe 't evolueert?

Verder lijkt het me nogal een dwaze manier van doen, sommige stammen hebben betere 1vs1 spelers, andere hebben beter teamwerk, jouw voorstel haalt die hele balans weg.
 

DeletedUser

Guest
W11 zal nog wel even voort bestaan hoor.. Elke wereld heeft zo zijn stoppers, dat betekend niet dat de wereld gelijk beëindigd is.
 

DeletedUser

Guest
Wat een gezeur het aantal BB dorpen. Valt hier wel mee er zijn slechtere werelden. Dus niet Klagen maar dragen.
 

DeletedUser

Guest
Beter leg je het beter uit, want ik snap er de ballen niet van..:(

Bovendien is dit nog niet aan de orde..:rolleyes:

W2 draait naar verwachting nog 1 jaar, en die wereld is al 3 jaar verder, dus over 3 jaar mag jij je idee voor een eindstrijd nog eens posten..:eek:

Ik denk echt niet dat hij nog een jaar zal open zijn hoor :(
 

DeletedUser

Guest
Ik hoorde laatst vertellen dat er nu 3 noobjes op switch1830 spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik speel graag:p--->en daar versta ik onder vechten-->dat is spelen:Dµ

Zolang ik tegen meerdere spelers speel of gelijk, dan blijf ik spelen hoor;)
 

DeletedUser20554

Guest
Interessant gesprek mensen, ik zou er nog willen aan toevoegezzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 

DeletedUser34283

Guest
De toekomst van wereld 11 is verdoemd zonder de originele Doerga en zonder azertje. Verdikkeme.
 
Bovenaan