Toekomst W9

DeletedUser

Guest
ontopic danma...

hoop dat er in de toekomst minder word gecontroleerd door bgs en naps
minder behoudend spelen en dus iets aanvallender...
zal wel gezeik op komen mja /care
 

DeletedUser

Guest
inderdaad
als je aanvallender speelt
zal minder troepen hebben
ik verwacht drm dat er niet veel zal veranderen:ridder::zwaar:
 

DeletedUser

Guest
klopt..
wat erg jammer is
tw is net zwemmen voor kinderen
soms moet je risico nemen en in het diepe springen
 

DeletedUser

Guest
Jep, jammergenoeg is er op w9 nog weinig te beleven.

Je ziet ook weinig oorlogen op Af staan, op andere werelden is dat wel anders. Heb wereld 9 altijd al een rustige wereld gevonden, wat best wel jammer is. Oorlogen maken het spel een stuk leuker vindt ik, al moet je er dan wel meer tijd in gaan steken wil je winnen.
 

DeletedUser

Guest
klopt mja vele stammen werken op dezelfde manier,
grote (top)stam, kleinere stam erbij
dus gebied domineren met 60-70man
+
2-3 bgs om 3/4 front af te schermen
ze focussen dan op 1 stam en rammen daar op los

absoluut niks mis mee hoor
maar ik ben dan persoonlijk oorlogzuchtiger
als je al werkt met 2 stammen heb je minder bgs nodig
en kun op meerdere gebieden oorlog voeren
wat er nou gebeurd is teveel rekenen en denk

af ten toe rammen is ook relaxt;)
 

DeletedUser

Guest
Als je veel BG's neemt komen er ook leden vast te liggen en mij lijkt dat niet prettig, ik ben een speler die actie wil. Maar blijkbaar is dat bij veel spelers op wereld 9 niet zo. Als ik het AF zo zie, zonder heel veel oorlogen....
 

DeletedUser

Guest
Als je veel BG's neemt komen er ook leden vast te liggen en mij lijkt dat niet prettig, ik ben een speler die actie wil. Maar blijkbaar is dat bij veel spelers op wereld 9 niet zo. Als ik het AF zo zie, zonder heel veel oorlogen....

Wat voor nut heeft het om een topic op het AF te maken.. meestal wordt er dan toch alleen maar met modder gegooid.. waarvoor is een topic op het AF anders goed voor? Stats plaatsen zeg je dan.. die kan iedereen zelf mooi bekijken.. rapportjes plaatsen... teveel werk... nieuwe aanvallen bekend maken.. wie is er zo noob om dat te doen... moddergooien... jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! :p

Er zijn denk ik dus wel zat oorlogen, alleen ben jij er misschien nog niet bij eentje betrokken..
 
Bovenaan