[Discussietopic] Toekomst van WvW

Het deelnemerslimiet moet verlaagd worden naar 20. (BEARGUMENTEER JE STEM!!!)

  • Goed idee

    Stemmen: 8 25,8%
  • Slecht idee

    Stemmen: 13 41,9%
  • Geen Mening

    Stemmen: 10 32,3%

  • Totaal aantal stemmers
    31

DeletedUser23144

Guest
Zonder postlimiet doe ik hier niet meer mee, 25 per dag is meer dan genoeg voor iedereen die ouder is dan 12 jaar
 

Deleted User - 487871837

Guest
Is inderdaad iets wat voor mij gelden vorig potje. Voor mijn doen heb ik daar heel weinig gepost. Deels ook inhouden en passief spelen dat ik deed omdat ik toch zoiets had van er gebeurd toch minder door het postlimiet. Daardoor ook wat inactiever als normaal omdat ik toch met de gedachte het potje in ging dat het niet een heel actief potje werd.

Als meer mensen deze gedachte hebben dan zullen toekomstige potjes heel snel doodbloeden denk ik.

Zonder postlimiet doe ik hier niet meer mee, 25 per dag is meer dan genoeg voor iedereen die ouder is dan 12 jaar

Hoezo niet?
Als mensen gewoon puur inhoudelijk posten en je legt uit dat het oke is om een post te bewerken en een citaat toe te voegen ipv drie posts achter elkaar waarin je op 1 persoon reageert dan is het toch geen probleem?
 

DeletedUser74005

Guest
Mensen posten dan niet puur inhoudelijk. 25 posts per dag is meer dan zat. Toen ik hier net wvw speelde was het zelfs een unicum als je boven de 25 posts op een dag zat, waarom zou het nu dan wel een probleem zijn? Als ik zo de posts bekijk van spelers die zoveel posten, is vaak dik 50% vd posts totaal niet relevant.

25 per dag, betekent dat je per 40 minuten (als je er van uitgaat dat je ook nog een paar uur slaapt per dag) een post kunt maken, de gehele dag door.. Dat zou meer dan genoeg moeten zijn.

Daarnaast is er momenteel één iemand met 15 posts en vd rest zitten de meeste daar redelijk ver onder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Nu kan ik nog maar 1xposten en ik kan me dus niet meer verdedigen. Activiteit wordt dus afgestraft.
 

DeletedUser66129

Guest
Nu kan ik nog maar 1xposten en ik kan me dus niet meer verdedigen. Activiteit wordt dus afgestraft.

Ligt eraan, je kan er ook voor kiezen om niet overal met één zin op te reageren en dus eigenlijk beter even afwacht voordat je reageert zodat je op meerdere dingen kan reageren. En sommige dingen moet je ook niet eens op willen reageren.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Mensen posten dan niet puur inhoudelijk. 25 posts per dag is meer dan zat. Toen ik hier net wvw speelde was het zelfs een unicum als je boven de 25 posts op een dag zat, waarom zou het nu dan wel een probleem zijn? Als ik zo de posts bekijk van spelers die zoveel posten, is vaak dik 50% vd posts totaal niet relevant.

Dan moet je hier dus strenger mee omgaam. Voor mijn part maak je een waarschuwingen systeem.

Eerste keer is waarschuwing, tweede keer is waarschuwing bij actief meedoen of doodvallen als je weinig bijdrage hebt geleverd, derde keer is doodvallen ongeacht activiteit.

Als je hier consequent in bent als spelleider hoef je heen postlimiet regels te verzinnen waardoor de actievere mensen zich in moeten houden maar beperk je de spam wel. Dat is toch exact wat je wil?
 

DeletedUser74005

Guest
Zoveel posten is gewoon zwaar overbodig. Het is nooit nodig geweest, dus waarom tegenwoordig wel?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Begin tegen mij niet over hoe het vroeger was want dat weet ik niet. Sinds ik meedoe met wvw hier is deze manier van posten gebruikt en die heb ik me dan ook aangeleerd. Wil dat best aanpassen, wat ik ook probeer, alleen ik blijf van mening dat een limiet qua posts meer nadelen dan voordelen heeft.
 

DeletedUser17472

Guest
Je hebt pas 17 posts, je stemmen tellen uiteraard niet mee. Je hebt er dus nog 8.
Dank je, ook voor de uitleg prive. Ik had er echt 24 geteld., maar dan heb ik er nog tegoed.

Ligt eraan, je kan er ook voor kiezen om niet overal met één zin op te reageren en dus eigenlijk beter even afwacht voordat je reageert zodat je op meerdere dingen kan reageren. En sommige dingen moet je ook niet eens op willen reageren.
Dat klopt, maar als ik meteen reageer is het wel recht uit mijn hart en als ik moet wachten met reageren, ben ik mijn reële antwoord al weer vergeten. Sommige spelers doen ook zo stom :(

Zoveel posten is gewoon zwaar overbodig. Het is nooit nodig geweest, dus waarom tegenwoordig wel?
Nou, ik heb er al twee antwoorden bijzitten omdat mensen de beginpost niet hadden gelezen, en als er dan ook nog eens iemand reageert en me tegenspreekt terwijl het duidelijk in de beginpost staat... dan zijn dat in feite al 4 onnodige posts. Als nummer 1 de beginpost had gelezen, had ik niet gereageerd, had nummer twee het niet tegengesproken en had ik niet nogmaals hoeven te reageren. Maar het zit in me om mensen te helpen....sorry.
 
Reactiescore
558
denk ook niet dat het gelijk afgestraft wordt.
je moet het meer zien als n richtlijn.

nu houd iedereen er toch iets rekening mee en krijg je niet een hoop onzinnig posts ertussen waardoor je 20 pagina's verder bent
 

DeletedUser23144

Guest
Ik denk dat iedereen die volop wilt spammen met 100 posts per dag ook eens moet nadenken dat WvW een spelletje is, een hobby. Het is geen beroep, het is geen studie waar iedereen uren aan moet spenderen. Het moet gewoon ontspannend zijn. En het liefst voor alle spelers, en niet enkel voor de mensen die er 24/7 in willen steken. Zonder postlimiet lopen potjes uit de hand en krijg je 20 of 30 pagina's per dag. Voor de normale mens is dit gewoon teveel
 

DeletedUser74966

Guest
Juist :p

Nog een tip om je postcount te bewerken. Gooi nieuwe quotes bij je laatste reactie in als je net gepost hebt. Ik plaats regelmatig nog 1 of 2 extra quotes in een eerdere post omdat verder niemand nog had gereageerd na mij en ik toch nog wilde reageren. Hetzelfde voor reacties waar je op wilt reageren die komen in de tijd dat jij een reactje typt. Gooi die ook in dezelfde reactie.

En dan wat Netsky zegt: Reageer niet continu overal op en wacht effe met reageren en geef in die reactie gewoon antwoord op meerdere dingen of stel meerdere vragen. Ik zie vaak genoeg mensen die reageren, iets zien, weer reageren etc. Heel irritant om later door te lezen.

Ik wil in mijn (hoop ik) potje ook niet leiden met een postcount, maar ik ben wel van plan om strak op spelers te zitten die continu posten en alle ingevingen gelijk in het topic gooien.
 

DeletedUser74966

Guest
Hoezo niet? Enkel posts met stemmen mag je niet editten. Zolang dat je niet doet kan je dus best doen wat ik zeg.
 

DeletedUser23144

Guest
Post editen is wat mij betreft gewoon verboden. Anders kan je gewoon een verdachte post bewerken en krijg je zulke wellus nietus discussies
 
Reactiescore
182
Post editen is wat mij betreft gewoon verboden. Anders kan je gewoon een verdachte post bewerken en krijg je zulke wellus nietus discussies

Dan is het maar goed dat jij de regels niet maakt ;)
 
Bovenaan