Toekomst van de speedwereld

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik spreek misschien voor mezelf maar ik zou meer rondes meepikken mits ik tijd heb als ik niet voor die zeldzame ronde FA en PA zou moeten betalen
 

DeletedUser81014

Guest
Oh ja Stijn, herinner ik me nog ja. Heb je niet op Eat sleep farm repeat fzo ook nog gespeeld?
jup, heb daar maar een kleine tijd gespeeld :D
Was met een hoop hollanders, waarbij er eentje net iets teveel alles naar z'n hand wou zetten ^^
Weet nog wel dat daar een Wouter bijzat, en Chepper ofzoiets? ^^ maar voor derest, moet wereld 38 geweest zijn denk ik.
 
Reactiescore
2.368
Ik spreek misschien voor mezelf maar ik zou meer rondes meepikken mits ik tijd heb als ik niet voor die zeldzame ronde FA en PA zou moeten betalen
Hier sluit ik me bij aan. Voor die ene maal in een maand dat ik rondje wil meepikken is het verdomd twijfelachtig wegens PA/FA.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Heb helaas geen pp op nl meer, maar mensen die er zouden willen hebben voor franse speeds kunnen me altijd iets laten weten
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Nederlandse server is altijd wel beter geweest qua niveau, al ontloopt het elkaar tegenwoordig niet veel meer. In elk geval zijn onze ronde-instellingen wel veel beter.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Is Frans beter niveau dan? Of?

Op dit moment is het overal niveau nihil. Ze waren wel actiever tussen 2015-2018 dan de Nederlandse server en hebben veel goede starters, .nl had die ook maar ze speelden minder frequent. Franse server speelt meer deff-lc, meer in team en in combinatie met de soms vreemde ronde instellingen (vooral hoge troepensnelheden) maakt het daar toch wel een uitdaging.

Al is de opkomst overal het probleem atm
 

DeletedUser52925

Guest
Het Franse niveau is echt nooit van een hoog niveau geweest.
Met de Duitse spelers zoals X-Kraft, zijn broer en zijn vrienden had je wel nog redelijk wat uitdaging.

Maar die zijn uiteindelijk ook allemaal gestopt omdat we als "buitenstaanders" vrij gehaat werden.
Ik spreek natuurlijk wel over 7 jaar of langer geleden.

Misschien moet ik toch maar eens een nieuwe speed spelen om het zelf te ervaren o_O
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het Franse niveau is echt nooit van een hoog niveau geweest.
Met de Duitse spelers zoals X-Kraft, zijn broer en zijn vrienden had je wel nog redelijk wat uitdaging.

Maar die zijn uiteindelijk ook allemaal gestopt omdat we als "buitenstaanders" vrij gehaat werden.
Ik spreek natuurlijk wel over 7 jaar of langer geleden.

Misschien moet ik toch maar eens een nieuwe speed spelen om het zelf te ervaren o_O

Ik wou niet teveel flexen met mijn skills :rolleyes:, solo is .fr altijd een uitdaging geweest. De fransen hebben 2016-2017 een "sterk team" gehad, 5-8 spelers die elke ronde topstarten, strategie etc waren ze niet zo sterk maar tegen zo'n stam vechten blijft knokken. Ben er in ieder geval enorm beter van gaan speeden. Ik vrees dat je op dit moment nergens nog een competitieve speedserver gaat vinden.
 
Bovenaan