toekomst van casual

DeletedUser67467

Guest
Mijn stem is er ook.
Wil iemand mij even kort samenvatten of er al zekerheden zijn of niet? :)

Zoja wat gaat er dan juist gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Mocht het doorgaan, dan komt er vast weer een enquete met een aantal keuzes van naar welk percentage wij het hebben willen. Misschien wel meerdere enqeutes als blijkt dat er een paar enorm populair zijn, zodat echt duidelijk is wat iedereen het liefst heeft.
 

DeletedUser71679

Guest
echter moeten er wel meer mensen stemmen vind ik nu waren het er maar rond de 700 en is ja blijven haken op 71,6%
 

DeletedUser71121

Guest
Mocht het doorgaan, dan komt er vast weer een enquete met een aantal keuzes van naar welk percentage wij het hebben willen. Misschien wel meerdere enqeutes als blijkt dat er een paar enorm populair zijn, zodat echt duidelijk is wat iedereen het liefst heeft.

Volgens mij heb jij een te optimistisch beeld van TW. :eek: In het beste geval veranderen ze echt iets en kiezen ze zelf een percentage in het slechtste geval is die enquete er gewoon zodat we weer voor een tijdje stil zijn.
 
Reactiescore
746
Ik kan vanuit mezelf jullie 100% garanderen dat er iets zal gebeuren met deze enquete, en er zal ook voor zover dat mogelijk is alles overleggen. En ik geloof dat ik al heb bewezen me aan mijn woord te houden ;)
 

DeletedUser71679

Guest
dat heb je zeker daarom heb ik er ook geen twijfel aan dat er niets gebeurd ouwe reus ;)
 

DeletedUser67467

Guest
Ik kan vanuit mezelf jullie 100% garanderen dat er iets zal gebeuren met deze enquete, en er zal ook voor zover dat mogelijk is alles overleggen. En ik geloof dat ik al heb bewezen me aan mijn woord te houden ;)

Mooi om te horen Poo.!
 

DeletedUser65921

Guest
Wel teleurstellend dat er met moeite een vierde van de spelers stemt, dat zegt op zich al veel.
 

DeletedUser65921

Guest
5ea4449c21.png


Zo dit lijkt me redelijk duidelijk!
Ter info 668/2292 of 29,14% van de spelers heeft gestemd.
 
Reactiescore
2.490
1/3 is best normaal voor dit soort stemmingen. We hopen tegen vanavond weer bericht te hebben voor jullie.

Groeten;
Duckje
 

DeletedUser70434

Guest
dit is echt wel leuk om te horen dat we deze avond al terug een bericht krijgt hoe het hier verder zal gaan op deze wereld.

Hiervoor wil ik jullie dan toch eens bedanken mods!
 

DeletedUser71679

Guest
inderdaad ben blij dat het dan toch zo word opgepakt! bedankt poo en de rest!
 
Bovenaan