toekomst van casual

DeletedUser71679

Guest
hallo lezers!

Een tijdje terug heeft tw. een topic aangemaakt genaamd "de denktank". Een van de onderwerpen was deze wereld. Er zijn vele verschillende spelers geweest die met ideeën zijn gekomen. Naar mijn idee luisterde tw. maar voor de helft naar deze ideeën. De ene keer werd er wel gereageerd op een idee, de andere keer werd er half gereageerd en soms werd er gewoon niet gereageerd.

Ongeveer 2 maanden geleden was er een een mening waar vele spelers het mee eens waren. Casual moest veranderen. En een van de oplossingen was: de 120% regel er af gooien en het een normale wereld maken met een overwinning's voorwaarde (persoonlijk ook mijn favoriet).

De tw. community heeft toen laten weten dat ze het gingen overleggen. Maar ze dit niet zelf konden beslissen en dus ook met Innogames moesten gaan praten. Ze hebben toen vermeld dat dit veel tijd in beslag zou nemen wat ik persoonlijk ook begrijp. Ik was blij dat ze het wel met ons eens waren dat de wereld moest veranderen en dat ze het ook serieus aanpakte. Toen ik een paar dagen terug op het topic de denktank vroeg over de ontwikkeling. Was na mijn verbazing het topic naar verouderende topic's verplaatst. Zonder dat er antwoord op was gegeven. Nou vraag ik mij nog steeds af of tw. het echt serieus heeft opgepakt en daadwerkelijk het met Innogames heeft besproken of dat het nog besproken moet worden. Ik persoonlijk weet er niks van en hoopte met dit topic, op wat meer info. Van de spelers zelf of van tw.. Ik kijk elke keer weer als er iets op het blog verschijnt of op het AF. maar ik zie niks (wellicht zie ik het over het hoofd).

Met vriendelijke groet. Jeroen.

PS. zou er wellicht een grammanazi naar dit bericht willen kijken op stijl en spellingfouten. wat grammatica betreft ben ik een held op sokken:eek:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ach deze hele organisatie gaat pas ingrijpen alst echt fput gaat en trekt zich niets aan van het geklaag vd spelers...

Kijk de events... Ze hebben er geen problemen mee om.geldsmijters te belonen behalve als het door een niet ondekt fputje een te groot voordeel opleverd. Als je wilt dat er iets op casual 1 veranderd behalve de dag en hrt uur dan zul je meeste kans hrbben als je je op een of amdere manier bij innogames kunt opwerlen ... Komdende jaren zal er dus gwn geen hol veranderem
 

DeletedUser71679

Guest
tja helaas is het wel zo. als ze echt niks van hun laten horen ga ik tw. opbellen (als ze telefonisch bereikbaar zijn) en anders bel ik innogames. wil nou wel eens zekerheid.
 
Reactiescore
746
Halleuw Deking,

Het topic van de denktank is inderdaad verplaatst omdat de denktank simpelweg is afgelopen. Het heeft geen nut meer die nog langer open te houden, hetgene dat we wilden weten is gegeven.

Dat dit topic verplaatst is betekent niet dat het niet meer in behandeling is. De besproken gedeeltes van de denktank zijn nog steeds in behandeling met het team, en met innogames. Dus ook over deze casual.

Voorlopig hoef je je dus geen zorgen te maken, we komen er wel ;)

Mvg,
Poo.
 

DeletedUser71679

Guest
Halleuw Deking,

Het topic van de denktank is inderdaad verplaatst omdat de denktank simpelweg is afgelopen. Het heeft geen nut meer die nog langer open te houden, hetgene dat we wilden weten is gegeven.

Dat dit topic verplaatst is betekent niet dat het niet meer in behandeling is. De besproken gedeeltes van de denktank zijn nog steeds in behandeling met het team, en met innogames. Dus ook over deze casual.

Voorlopig hoef je je dus geen zorgen te maken, we komen er wel ;)

Mvg,
Poo.

okee dankje poo. voor deze info. Is al iets meer dan ik wist. Echter vind ik het nog steeds raar dat ze helemaal niks van zich laten horen. Oke het kan lang duren maar meld dan af en toe wel dat er aan gewerkt word nu krijg ik en den nog wel meer het idee dat er niet naar ons word geluisterd en ik denk dat je dat niet wilt hebben als tw. zijnde
 
Reactiescore
746
okee dankje poo. voor deze info. Is al iets meer dan ik wist. Echter vind ik het nog steeds raar dat ze helemaal niks van zich laten horen. Oke het kan lang duren maar meld dan af en toe wel dat er aan gewerkt word nu krijg ik en den nog wel meer het idee dat er niet naar ons word geluisterd en ik denk dat je dat niet wilt hebben als tw. zijnde

Het probleem is dat er gewoon veel partijen mee gemoeid zijn om dat in orde te krijgen. Dat moet eerst in het team besproken worden, dan nog @innogames HQ (en die krijgen honderden aanvragen per dag) en dan terug naar het team voor implementatie. Dus ja, dit kan lang duren. En al zeker langer dan een maand.

Daarnaast kunnen wij niet zomaar wat komen melden, dat zou valse hoop kunnen brengen als het dan uiteindelijk toch niet komt, en dat willen we ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Veel hoop zie ik niet als er niet eens geluisterd werd, of wel geluisterd maar niet ernaar gehandeld, naar wat er allemaal gezegd werd voor de volgende Casual. Tenzij ik het verkeerd verstaan heb, is Casual 2 net zo als Casual 1. Munten kunnen nog steeds allemaal meegenomen worden en de 120% regel blijft unaniem aanwezig. Van betere guides heb ik ook nog niets gehoord.

Waarom zouden ze dan wel handelen naar de woorden over de huidige Casual(1)?
 

DeletedUser71679

Guest
precies dat denk ik dus ook en daarom vraag ik het me af
 
Reactiescore
60
Het probleem is dat er gewoon veel partijen mee gemoeid zijn om dat in orde te krijgen. Dat moet eerst in het team besproken worden, dan nog @innogames HQ (en die krijgen honderden aanvragen per dag) en dan terug naar het team voor implementatie. Dus ja, dit kan lang duren. En al zeker langer dan een maand.

Daarnaast kunnen wij niet zomaar wat komen melden, dat zou valse hoop kunnen brengen als het dan uiteindelijk toch niet komt, en dat willen we ook niet.

Ik snap aan de ene kant wel dat het ingewikkeld is om dit allemaal te regelen, aan de andere kant is het nou niet zo dat dit 2 maanden geleden voor het eerst is aangegeven. En misschien is het wel practisch om een moment te geven dat er een mededeling komt over casual 1, of deze open wordt gegooid of niet. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Het lijkt me nou namelijk ook niet zo ingewikkeld dat het een half jaar moet duren.
 
Reactiescore
746
Ik snap aan de ene kant wel dat het ingewikkeld is om dit allemaal te regelen, aan de andere kant is het nou niet zo dat dit 2 maanden geleden voor het eerst is aangegeven. En misschien is het wel practisch om een moment te geven dat er een mededeling komt over casual 1, of deze open wordt gegooid of niet. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Het lijkt me nou namelijk ook niet zo ingewikkeld dat het een half jaar moet duren.

Ik zal het bij de komende teammeeting eens opwerpen.
 

DeletedUser65921

Guest
Tribal Wars Team 21.08.14 21:17
Beste spelers,

Onder instellingen -> rondvragen (enquetes) vinden jullie een enquete die geldt voor deze Casual. Jullie als spelers hebben aangegeven dat jullie graag een aanpassing zien aan de wereld. Via deze enquete willen wij jullie vragen of jullie graag een verruiming van de aanvalsblokkade zien.

Jullie kunnen tot 28 augustus 21:00 uur een stem uitbrengen.

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars.nl Team


Thank you Poo./Tw Team!
 
Reactiescore
60
Nu moet alleen iedereen nog effe Ja stemmen :p
 

DeletedUser61742

Guest
En we hebben al 9 nee stemmers jammer genoeg.
Ik denk dat het de kleine spelers zijn die bang zijn om te worden afgemaakt door de grote.
Ik hoop dat we na de 28/8 eindelijk een datum krijgen hoe het word verwerkt en met welke percentages.
 

DeletedUser73697

Guest
Dit gaat casual weer leuker maken ☺
Kheb er al zin in om meerdere spelers te kunnen aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Is er al een gedachte rond het percentage indien het door gaat? :eek:
 
Bovenaan