Toekomst Casualwerelden

Reactiescore
142
Ik zou zeker terug naar 8 bb's gaan.
 
Reactiescore
323
fb02dfc5b11e3676df678d2d90547990.png
Ik vond deze nog op het cas3 forum. Zoveel bbs waren er dus. Plaatje is van Nivelle trouwens :D
 
Reactiescore
273
Cas3 is al lang gesloten. Maar daar groeide de bb dorpen tot 3k voordat ze uiteindelijk een keer overgenomen werden.
Cas8 pakken we de bb dorpen al bij 26 punten omdat ze anders binnen een dag weg zijn
 
Reactiescore
323
Zegt niet heel veel haha, hoeveel bb's zijn daar door spelers, want de wereld is zo te zien al even bezig daar
Dit waren allemaal bbs die er oorspronkelijk al waren. Dus het zegt juist veel dat er in die fase van de wereld nog zoveel bbs over waren :D Ik had op cas3 trouwens tot 1,5 mil punten ook nog een geweldig farmcluster, daarna pas begonnen de noobjes in mn cluster te edelen omdat veel bbs in de buurt 'op' waren.
 
Reactiescore
142
Ik heb ook nog de eerste Casual werelden gespeeld, en dat was toen echt zalig vergeleken met nu.
Ik mis de ruimte
 
Reactiescore
142
Wanneer zou een 9e Casual verwachten kunnen worden?
 
Reactiescore
273
Tenzij ze serieuze veranderingen maken aan de instellingen, kunnen ze beter gewoon geen nieuwe casual openen. Pure verspilling van server ruimte.

De veranderen die absoluut noodzakelijk zijn:
- Minimaal 8 BB's per speler
- Géén enkele inventaris item meenemen

Dit lijkt me toch een heel simpel iets om te veranderen. Optimaal gezien komen er nog meer BB dorpen per speler. Maar ja, je kunt niet alles krijgen waar je om wens.


Ps. ik gok dat er rond maart een nieuwe casual geopend wordt.
 
Reactiescore
142
Mh, dat is nog een stuk langer wachten dan verwacht.

Voor de andere punten geef ik je gelijk.
 
Reactiescore
179
Het is jammer dat er in de tijd Casual speelde er geen serieuze veranderingen zijn doorgevoerd op de Casual. Het concept Casual is geheel uit zijn verband getrokken en dan ligt de fout naar mijn inziens toch bij Innogames of het TW team. Ik denk toch dat er wel aantal instellingen gewijzigd kunnen worden dat het ook het spelen van een Casual wat aantrekkelijker wordt?

- Meer barbarendorpen per speler.
- Geen inventaris meenemen naar een Casual.
- De instellingen van de wereld zelf eens wat veranderen. (misschien is dat wel eens gebeurt hoor, ik heb de wereldinstellingen niet bekeken) :)

Ik verwacht dat er toch wel iets mogelijk moet zijn @Duckje? Dat zou misschien voor spelers die op normale wereld zijn weggespeeld de kans groter zijn dat ze eens overstappen naar een Casual.
Al is dit meer mijn mening, en ik zelf zal er niet heel veel meer aan hebben, omdat ik niet meer begin aan dit spelletje:) Maar dit is meer in het oog van de toekomst. Want als dit doorgaat hoeft er in ieder geval geen Casual 9 gestart te worden. Dit heeft weinig zin, als er maar niks verandert.
 
Bovenaan