Eventuele ideeën voor op een CASUAL wereld.
- Niet toestaan van meerdere spelers op 1 account.
Ik begrijp dat je dit bijv. op een Classic wereld doet of een normale wereld, maar de Casual wereld is toch bedoeld voor mensen die net beginnen / het willen leren? Wat is er leuk aan voor beginnende spelers om gedomineerd te worden door accounts waar 3/4/5 mensen op spelen? Die altijd online zijn, die altijd als eerste bij de BB's zijn (waar Casuals o.a. om draaien). Ik vind dit behoorlijk oneerlijke concurrentie, zeker op een Casual wereld. Ik hoor hier eigenlijk HEEL VEEL mensen over klagen op de Casual server. 1 speler per account lijkt mij een stuk eerlijker.
- Max. aan mee te nemen inventaris items.
In plaats van dat je nu je hele inventaris kan mee nemen, zoals 900 GS pakketjes van 20% of 30%, er een maximaal mee te nemen items van maken. Zodat je bijv. er maar maximaal 10 / 20 pakketjes kan mee nemen naar de volgende Casual. Dan heb je toch nog een kleine voorsprong als Casual speler, maar niet meer zó groot als die nu is.
Verder ideeën die al door andere geopperd worden die ik ook goed vind:
- Indien mogelijk, iedereen laten beginnen met een volledig gemaximaliseerd dorp.
- Ridders weer vanaf level 0 laten beginnen.
Idee in het algemeen.
- Het verbieden van externe scripts.
Dit punt is wellicht een beetje random, vandaar ook onderaan, maar ik vind dit eigenlijk sowieso vreemd dat het word toegestaan. Waarom kan TW niet gewoon gespeeld worden met de functies die gewoon in het spel zitten? Ik vind het zelf behoorlijk raar dat er scripts worden toegestaan waarmee je met 2 drukken op de knop 100+ aanvallen op iemand kan lanceren. Als je die scripts niet gebruikt zou je daar handmatig minimaal 30 / 45 minuten mee bezig zijn. Dus ik zou zeggen, integreer die scripts al in TW, zodat het een functie is VOOR IEDEREEN, of verbied het, zodat het ook gelijk is voor iedereen.
Ik vind dat de kansen zo gelijk mogelijk gemaakt zouden moeten worden, dus dat je je écht onderscheid met: Skill, erg actief zijn, of door middel van betalen (PP).