Toegankelijker maken scripts voor mobiele speler

Reactiescore
127
Hi allen,

Ja voordat ik begon met schrijven, weet ik eigenlijk al (bijna) zeker dat dit idee niet door komt bij inno, maar toch! Niet geschoten is altijd mis.

Ik speel nu enkele jaren eig 80% van mijn tijd aan tw op mijn mobiel, puur omdat ik geen kantoorbaan heb en eigenlijk (bijna) nooit een pc voor de dagelijkse onderhoud van mijn account. (Enkel bij massas)

Nu merk ik steeds meer dat de huidige script regels ervoor zorgen dat een mobiele speler veel meer nadelen heeft dan een pc speler. (hoor je al zeggen, pak dan vaker een pc. Maar nee, soms is het ook chill om op de bank op je mobiel tw te spelen) :p

Hierin eigenlijk gelijk een voorbeeld waarin duidelijk een verschil is met een pc speler & een mobiele speler is bijv GS balancen, omdat je veel BB's pakt is het nodig om veel gs te balancen zodat je dorpen sneller groeien. Maarja met 100+ dorpen kan een pc speler enkel op enter klikken & mobiele speler is wel even bezig.

Dit zelfde geldt eigenlijke farmen ook zo.

Hierin tegen is bijv. Roven wel weer het zelfde omdat je daar met 1 knop meerdere acties tegelijk kan doen.


Nu is er een script regel dat je niet meerdere acties mag doen met 1 knop.

mijn vraag is nu of dat bij sommige scripts m.b.t. onderhoud van je account en de voordelen van een pc speler er een mogelijkheid is dat zowel een pc als een mobiele speler met bijv farmen/gs balancen dit in 1 handeling kan doen.

Hierdoor heeft een mobiele speler minder nadelen tot het spelen van tw als een pc speler.


Benieuwd naar jullie ervaringen!


Groet,
Robert (TBB)
 
Upvote 3
Reactiescore
399
Heb wel eens een wereld gespeeld alleen via mobiel.
Dat was af en toe nadelig voor mij in vergelijking met topspelers.
Maar dat heeft ook wat andere redenen.
Zou zelf voor wat minder voordelen voor pc gebruikers zijn.
 
Reactiescore
430
Is wel eens vaker voorgesteld, maar dit is niet te realiseren. TW is ook geen spel wat je op mobiel kan spelen zodra je 10+ dorpen hebt, is helaas niet anders.
 
Bovenaan