Toch oorlog op W20

DeletedUser57892

Guest
omfg ik heb zin in zon markt stroopwafel waar de suikerige stroop warm van af stroomt en een lekkere tarwe, knapperige karamel achtige deksel en onderkant.
 

DeletedUser62454

Guest
Verse stroopwafels ownen die chemische kanjers.

:eek:
dat anders :(
de kanjers zijn de zoonen en dochters van de eeuwen oude krachtige oer stroop wafels van de markt.
de kanjers zijn de dichtbijzijnde familie :eek:
 

DeletedUser17072

Guest
je moet toch ver zoeken voor fouten te vinden

je kan er max 10 voorleggen van fouten

voor iemand die 24op24 aangevallen wordt

overdag smorgen en s'nachts :p

zijn toch 10 fouten te veel chico.

Maarja een mens maakt fouten.
 

DeletedUser36252

Guest
te veel

als ik al die fouten van bwr moet optellen ;-)

en die 10 fouten zijn zelf nog een goeie reden voor

maar wie een beetje van het spel weet zal wel de reden weten waarom ik die fouten tegen kwam
sommige dingen heb je niet in handen
 

DeletedUser

Guest
hoi, ik vind alles best zolang bwr deze wereld maar niet wint.

doei.
 

DeletedUser17072

Guest
te veel

als ik al die fouten van bwr moet optellen ;-)

en die 10 fouten zijn zelf nog een goeie reden voor

maar wie een beetje van het spel weet zal wel de reden weten waarom ik die fouten tegen kwam
sommige dingen heb je niet in handen

Moet je maar geen kerk dorpen dodgen he chico...

Maar ik kan je wel zeggen ben echt niet onder de indruk van je def stijl...
 

DeletedUser

Guest
1. Dobbey wis ik niet dat hij op vakantie was zo is er altijd iets om te klagen als je verliest
2. Dobbey heeft ook onze persoonlijke bg afgebroken met aanvallen onverwacht ook op een laffe manier ( zonder pm ) hij heeft een verdiende weerkats gekregen van mij als je ten oorlog trekt tegen mij persoonlijk moe je ook verwachten dat je op reaktie kan krijgen van mij als je nu nog niet mij stats bekeken heb dus ik ben dan laf als ik hem aanval als hij op vakantie was lol als ik eerst iedereen zijn vakantie moet vragen voor ik iemand aanval tja jongens da zijn we goe bezig maarja het komt terug van een kindermond

3. ik ben de grote backstabber tjah verliezers moeten altijd iets zeggen zekers als het komt van een kindermond


Dus wat hebben we geleerd voor vandaag een kindermond is rap gevuld :bijl:



i

chico, hoe noem je iemand die niet de waarheid verteld??

dobbey en jij hadden weer een nap met elkaar afgesproken.. (ik heb de pm's tussen jou en hem allemaal gelezen)
je wist wel degelijk dat hij met vakantie was, want je hebt zelfs nog gevraagd, waar hij in belgie op vakantie was... (omdat je zelf een belg bent)
ik heb daar op geantwoord dat ik dat niet wist... er is in dat gesprek zelfs nog gezegd dat je niet op een motor wilt stappen maar het
bij je scootertje houdt! ;)

je hebt het over een kindermond... 32 jaar en een kindermond hebben?? beetje vreemd...

je reactie's hier bevestigen de indruk die ik van je had... je bent iemand die de waarheid niet op tafel durft te gooien, met een veel te groot ego...
en dat siert je niet echt..
als je wat tegenspraak krijgt dat je niet aanstaat, hop je weer naar een volgende stam...

neem bijvoorbeeld de actie van out op calimirco...
ze vallen massaal calli aan, dus dat front wordt volgezet... toen je wist dat de dorpen tegen jou aan "veilig" waren, knal jij er met je clears op...
prima natuurlijk, maar ga dan niet net doen als of je een grootse speler bent, als je de dorpen voor het binnen harken hebt...



ex-almost famous
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
chico, hoe noem je iemand die niet de waarheid verteld??

dobbey en jij hadden weer een nap met elkaar afgesproken.. (ik heb de pm's tussen jou en hem allemaal gelezen)
je wist wel degelijk dat hij met vakantie was, want je hebt zelfs nog gevraagd, waar hij in belgie op vakantie was... (omdat je zelf een belg bent)
ik heb daar op geantwoord dat ik dat niet wist... er is in dat gesprek zelfs nog gezegd dat je niet op een motor wilt stappen maar het
bij je scootertje houdt! ;)

je hebt het over een kindermond... 32 jaar en een kindermond hebben?? beetje vreemd...

je reactie's hier bevestigen de indruk die ik van je had... je bent iemand die de waarheid niet op tafel durft te gooien, met een veel te groot ego...
en dat siert je niet echt..
als je wat tegenspraak krijgt dat je niet aanstaat, hop je weer naar een volgende stam...

neem bijvoorbeeld de actie van out op calimirco...
ze vallen massaal calli aan, dus dat front wordt volgezet... toen je wist dat de dorpen tegen jou aan "veilig" waren, knal jij er met je clears op...
prima natuurlijk, maar ga dan niet net doen als of je een grootse speler bent, als je de dorpen voor het binnen harken hebt...



ex-almost famous

Ik mis nu echt de bedank knop:(
 

DeletedUser36252

Guest
chico, hoe noem je iemand die niet de waarheid verteld??

dobbey en jij hadden weer een nap met elkaar afgesproken.. (ik heb de pm's tussen jou en hem allemaal gelezen)
je wist wel degelijk dat hij met vakantie was, want je hebt zelfs nog gevraagd, waar hij in belgie op vakantie was... (omdat je zelf een belg bent)
ik heb daar op geantwoord dat ik dat niet wist... er is in dat gesprek zelfs nog gezegd dat je niet op een motor wilt stappen maar het
bij je scootertje houdt! ;)

je hebt het over een kindermond... 32 jaar en een kindermond hebben?? beetje vreemd...

je reactie's hier bevestigen de indruk die ik van je had... je bent iemand die de waarheid niet op tafel durft te gooien, met een veel te groot ego...
en dat siert je niet echt..
als je wat tegenspraak krijgt dat je niet aanstaat, hop je weer naar een volgende stam...

neem bijvoorbeeld de actie van out op calimirco...
ze vallen massaal calli aan, dus dat front wordt volgezet... toen je wist dat de dorpen tegen jou aan "veilig" waren, knal jij er met je clears op...
prima natuurlijk, maar ga dan niet net doen als of je een grootse speler bent, als je de dorpen voor het binnen harken hebt...



ex-almost famous

dan moet je nog een keer goed lezen
we hadden geen nap meer

ik vetrouwde dobbey niet meer
en hij is wel lang op vakantie geweest hij kwam niet meer terug
als je iets verteld verteld dan alles

zekers als je prive gesprekken wilt erbij betrekken dan zijn we helemaal goe bezig

zo zie je bwr is op en top onbetrouwbaar nog maals eens bewezen en ik moe er zelf niks voor doen :rolleyes:

en euh ik ben er 33 hey

en is dat tribal wars niet van taktiek op de verrasing spelen maarja zoals ik al gezegdt hebt eenmaal een noob altijd een noob
 

DeletedUser17072

Guest
dan moet je nog een keer goed lezen
we hadden geen nap meer

ik vetrouwde dobbey niet meer
en hij is wel lang op vakantie geweest hij kwam niet meer terug
als je iets verteld verteld dan alles

zekers als je prive gesprekken wilt erbij betrekken dan zijn we helemaal goe bezig

zo zie je bwr is op en top onbetrouwbaar nog maals eens bewezen en ik moe er zelf niks voor doen :rolleyes:

en euh ik ben er 33 hey

en is dat tribal wars niet van taktiek op de verrasing spelen maarja zoals ik al gezegdt hebt eenmaal een noob altijd een noob

Wat heeft dat er nou mee te maken...

De enigste die hier onbetrouwbaar is ben jij!
 

DeletedUser36252

Guest
zinloze discusie


succes verder

ik heb je via mij pm geblokt ik zal verder niet meer in die zinloze gesprekken ingaan van jou

hier op de forum

maar zal het wel niet laten op nog achtief soms te zijn hier

Stats zeggen genoeg

vindt het wel leuk die oorlog zo is er iets te doen :)

dit kan ik nooit behalen zonder de hulp van een stam en stamleden

Zijde 1:
Spelers: chicago5
Zijde 2:
Stammen: BWR

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,132
Kant 2: 28,795
Verschil: 27,663

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 176
Kant 2: 34
Verschil: 142

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,734,861
Kant 2: 243,188,619
Verschil: 234,453,758

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,635,185
Kant 2: 296,910
Verschil: 1,338,275

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
chico, chico, chico toch... je doet je voor als de moraalridder van wereld 20...
kom er toch gewoon eens een keer eerlijk voor uit dat je dat verre van bent...

je hebt gewoon een kut streek geleverd ten opzichte van dobbey en calli niet te vergeten...

maar zoals de ongeletterde retard die je bent, zul je dat zelf nooit begrijpen...

ik sta er elke keer weer van te kijken dat je je zo op je borst klopt, als het om een spelletje als tw gaat... maar dat zegt misschien genoeg over de persoon die je bent...
er zijn genoeg goede spelers op tw... maar die dan ook nog aanzien krijgen van andere spelers, door de persoon die ze zijn...

en wat betreft de opmerking dat je 33 bent... lees mijn vorige stukje eens goed (ga er eens voor zitten en probeer je eens een keer te concentreren ;))
ik doelde op het feit dat ikzelf 32 ben en dat je opmerking over een kindermond dus niet terecht is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan